Gå til innhold

Ville dere tatt sjansen på å bestille Nexus One fra denne selgeren?


Vibe89

Anbefalte innlegg

Sånn for oppdateringen sin skyld, så har jeg ikke fått noen tilbakemelding fra Herr Advokat enda. Om han ikke svarer, så kan jeg ikke forholde meg til ham. Har noen av dere andre sendt ham epost og fått noe svar tilbake?

 

Jeg er, om det ikke blir noen snarlig løsning, interessert i å få med meg flest mulig av dere som er involvert.

 

Jeg jobber mye denne uka, men neste uke passer perfekt, for meg.

 

 

Hei.

At du ikke har fått svar fra advokaten min betyr ikke det at han ikke har sett det. Har bedt han om å ikke svare alle å bruke tid på det fordi det koster over 2000 kroner timen for meg.

Men vis du har sendt han brev/mail så har han garantert registrert det. Vis du har gitt han konto nummer å info om belöp og alternativ du önsker så vil pengene komme på konto til deg i löpet av neste uke. Jeg er tilbake på mandag å overförer da penger direkte til hans "klientkonto" , han overförer da penger til dem som har gitt han beskjed om hvor mye, hva slags alternativ osv.

 

Mvh Anna

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vis jeg hadde prövd å svindle dere, Hvorfor tror dere jeg sitter å snakker med dere i ettertid, Kontakter advokat å betaler masse penger for det, Går med på å väre i avisen osv?

 

Jeg er kanskje naiv, men langt ifra dum. Å jeg hadde aldri verden kastet bort tid vis jeg skulle svindlet dere. Da hadde jeg bare tatt imot pengene selv for så å gitt f i dere etterpå. Fordi eg vet selv at en sånn fillesak som dette er ikke prioritert hos politiet.

 

Er ikke lenge siden det var en sak hvor en hadde svindlet til seg 550 000 kroner. Han ble dömt 2 mnd betinget fengsel med 2 års prövetid. Å da var det snakk om svindel på 1 person. noe som blir ansett som langt verre en dette.

 

Jeg pröver faktisk å rette opp i alt sammen.

Lenke til kommentar

Selger man et produkt man ikke har eller vet 100% at man har, da er man svindler. Uansett hva man selv vil mene.

 

Selvsagt er det beste om dette ordner seg utenfor rettsapparatet.

 

Men å true folk med problemer og tilbakeholdte penger ved en evt anmeldelse er vel på kanten av loven om ikke over den. Det burde ikke forekomme.

 

Hadde jeg vært utsatt for noe slikt ville jeg av prinsipp anmeldt. Alt for mange forsøker å tjene lettvinte penger over nettet. Det er greit å få statuert noen eksempler.

Lenke til kommentar

Selger man et produkt man ikke har eller vet 100% at man har, da er man svindler. Uansett hva man selv vil mene.

 

Selvsagt er det beste om dette ordner seg utenfor rettsapparatet.

 

Men å true folk med problemer og tilbakeholdte penger ved en evt anmeldelse er vel på kanten av loven om ikke over den. Det burde ikke forekomme.

 

Hadde jeg vært utsatt for noe slikt ville jeg av prinsipp anmeldt. Alt for mange forsøker å tjene lettvinte penger over nettet. Det er greit å få statuert noen eksempler.

 

 

Second that. Ikke at jeg har bestillt noe, eller har noe formening om alt, så syntes jeg det er et veldig godt poeng.

Lenke til kommentar

Alle som selger varer på qxl og ikke har varene fysisk i hendene og ikke greier levere disse heller. Er svindel i mine øyne (og manges andre)

 

 

som det står i artikkelen

 

Det er ingen grunn nå til å tro at dette er en avansert svindel fra min klient sin side.Det er ingen grunn nå til å tro at dette er en avansert svindel fra min klient sin side.

 

Der sier han jo rett ut at det er svindel......

 

 

og en annen ting i artikkelen:

 

Du kan vel kalle dette payback for det jeg har gjort tidligere, sier Thor-Martin (22) til Dagbladet.

 

Ingenting i artikklen som tilsier det er deg Anna som drev svindelen. Fokuset er hele tiden på han. merkelig ting å gjøre siden du sier han kan komme i fengsel igjen. hvorfor tok ikke du alt ansvar Anna?

Lenke til kommentar

folk får gjöre hva faen dem vil, Men dem som begynner å lage problemer vil ikke få tilbake en eneste krone. Mens dem som forholder seg til fakta å hva som blir sagt kommer til å få utbetalt hver eneste krone som lovet. At det finnes patetiske drittunger som ikke har peiling på hva dem snakker om driter jeg lange faen i.

 

Jeg gidder ikke gjöre en dritt for folk som bare syter å klager som et par stk gjör. Heldigvis er majoriteten av de som handlet hos meg normale og oppegående mennesker som alle löser det på en veldig bra måte. Jeg har dialog med mange av dem å har t.o.m. mött en av dem personlig. Han sa at siden det ikke var snakk om så masse penger fra hans side ( 2x 3752 kroner) så kunne vi bare beholde dem. 2 andre har sagt at får dem tilbake 50% så er det greit (dem har allerede fått pengene å saken er ferdig med dem)

 

Dagbladet fikk vite absolut alt. Men dem valgte å fokusere på det som lager god story å ödelegge mest mulig rundt seg. Men det er jo kjent journalistikk fra dagbladet så kunne egentlig regnet med dette.

 

Som sagt, Gjr hva dere vill. Men gjör mot andre som du vil at andre skal gjöre mot deg er det noe som heter. Med det så mener jeg at alle som snakker på en profesjonell å hyggelig måte til meg vil også få cred for det å få tilbake pengene mye raskere en drittsekker som bare sitter å krever å snakker piss.

Lenke til kommentar

Alle som selger varer på qxl og ikke har varene fysisk i hendene og ikke greier levere disse heller. Er svindel i mine øyne (og manges andres)

 

For i fölge hva du selv skrev der da så er nesten alle som importerer varer å selger på qxl.no svindlere i dine öyne.

De aller aller fleste har faktisk ikke varene för dem selger de. De aller aller fleste sender faktisk bare ordren videre til exportör så står exportör for sending osv. Å det forekommer faktisk fra tid til annen at pakken blir stoppet i tollen å ikke kommer frem, exportör er svindler(som i denne saken her) eller andre ting som kan skje.

 

Faktisk er 0.05% av alle exportörer hos dhgate, alibaba å mange andre större b2b sider svindlere.

For å sette tall på dette så er det faktisk da 5500 handler hos alibaba & 2800 handler hos dhgate daglig som er svindel. Å med tanke på at majoriteten av transaksjonene er til europeiske land så sier det seg selv at mange vil bli lurt.

 

2 sider med tilsammen 8300 svindel transaksjoner PR DAG!

Lykkes man så lykkes man stort, Lykkes man ikke så må man gjöre opp for seg. Jeg har lyktes flere ganger tidligere å tjent gode penger. Nå skulle jeg gjöre en större handel som jeg hadde tjent ca 180 000 på. Men det gikk rett vest. Så er bare å få tilbake betalt å forsöke igjen. Er ikke så veldig vanskelig.

Er jo ikke mer en 4 mnd siden jeg kjöpte 1800 klokker å gjorde på samme måten. Men da kom klokkene å alt gikk helt fint.

 

All internet handel er det samme som gambling. Alle kan kjöpe produktene i butikk å betale mer for det. Velger man å handle dem billigere på nettet så finnes det alltid risiko i det.

Tror jeg burde vite hva jeg snakker om når det er internett handel jeg og min mann har levd på i 4 år nå. Bare nå nylig vi tok ibruk qxl.no som egentlig er en dyr å tragisk side for folk som ikke vet hva dem holder på med.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

les hva jeg skriver, ikke har varene fysisk OG ikke får disse levert til kundene......

 

brukt _Litt_ sunn fornuft og du ville ikke selv blitt svindlet

 

 

men huff, stakkers ungene dine som må leve med 2 svindlere, siden du tydeligvis ikke kommer til å slutte.

 

Nå skulle jeg gjöre en större handel som jeg hadde tjent ca 180 000 på. Men det gikk rett vest. Så er bare å få tilbake betalt å forsöke igjen. Er ikke så veldig vanskelig

 

men du sier at vist noen anmelder nekter du betale disse?? og hva vist du blir svindlet igjen? Noe du helt sikkert blir med en sånn tankegang og er tydelig naiv som du selv sier.....

 

 

Bestill varer fra utlandet, fra noen du kan stole 100% på, skaff deg gode kontakter,få varene til Norge, og SÅ kan du legge ut for salg, det er så enkelt!

 

 

gi meg en link til disse klokkene da? kan neppe solgt alle på 4 måneder

 

driver selv med litt kjøp og salg, og jeg har aldri og kommer ALDRI til å selge noe jeg ikke kan gå 100% for.

 

det har jeg ikke samvittighet til

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Det er noe som ikke stemmer her.

 

I 2008 har du og Thor Martin en samlet inntekt på noe under 200k. Nå var dette i 2008, og det er to år siden, men selv sier du at dere har jobbet med dette i 4 år.

Tror jeg burde vite hva jeg snakker om når det er internett handel jeg og min mann har levd på i 4 år nå. Bare nå nylig vi tok ibruk qxl.no som egentlig er en dyr å tragisk side for folk som ikke vet hva dem holder på med.

 

Enten så har dere veldig mye fradrag, tjener veldig lite på det eller dere har ikke rapportert inn inntekten til skatteetaten i kommunen deres. Men, tatt i betrakning bildene i db.no-artikkelen så ser det ikke ut til at dere har for dårlig råd, og dermed står vi igjen med alternativene manglende innrapportering eller veldig mye fradrag.

 

Eg vil råde deg til å bruke advokaten dere har engasjert til det dere har engasjert han til, da innleggene dine ikke akkurat kan sies å tale til din/deres fordel.

Lenke til kommentar

For en tråd...

 

Det var jo helt klart ut fra prisene på auksjonene at noe ikke stemte (noe som også ble bemerket i starten av tråden), og det viste seg å være tilfelle. Det interessante her er jo at ingen ville ant ugler i mosen hvis prisene hadde vært normale, selv om selger fortsatt hadde blitt lurt.

 

At selger kunne tro at dette var reelt er helt uforståelig, $280 for en unlocked iPhone 3GS? Det er bare to muligheter her: Tyvegods eller svindel. Et enkelt søk på nettadressen couriersolutions-limited.com (kvittering fra DB-saken) viser også at det er et svindelforetak. Når man skal handle for $25 000 med penger som ikke er sine egne, så bør man gjøre et minimum av research om det er svindel, spesielt når man er samboer med en tidligere dømt svindler. Da bør man vite at alle ikke har rent mel i posen...

Lenke til kommentar

Hei

 

AJ_Design er inne på veldig mye her, og vi bør ikke anmelde saken PR NÅ!

 

Den oppgitte epostadressa på nettsiden blir sjelden/aldri sjekket, men jeg har bedt advokaten om å skaffe seg oversikt der inne for å innhente opplysninger som foreks kontonummer og innvendinger. Han har ikke mulighet/tid til å gjøre dette på denne siden av påske :/

 

Når det kommer til anmeldelse, så anbefaler jeg at vi alle avventer til over påske for å se om det første beløpet kommer på plass. Om det første beløpet ikke kommer på plass til utbetaling, så vil han ta en vurdering om han bare skal si fra seg saken.

 

OM vi etter påske ikke får noen kronasje inn på konto, så kan vi vurdere en anmeldelse. For om vi går for raskt frem her, så er han selv innunder prøvetid på en betinget dom + eventuell forlengelse pga denne saken PLUSS et eventuelt restkrav som fremdeles ligger i forkant her. Da kan vi alle se langt om lenge etter pengene på en god, god stund.

 

Dette er jævlig kjipt, men slik er det pr nå.

 

Vi har rett, AJ_Design har feil, men vi må bare avvente litt til.

 

Og til deg AJ_Design.

 

Jeg vil ha meg frabedt at du sier vi syter, klager og konspirerer. Alt dette har skjedd pga minimalt med informasjon, og ingen reelle å henvende oss til. Advokaten har ikke returnert noen telefoner, jeg måtte ringe ham direkte (fant mobilnummer til slutt).

 

Jeg har sagt det til deg tidligere, før du begynte å si at JEG syter og slenger piss mot deg, VI HAR ALL VERDENS KLAGERETT i denne saken. Du er ikke den eneste småbarnsforelderen her, men du er antakeligvis den eneste her som er innblandet i en svindelsak for andre gang.

Hvorfor leke butikk med andres penger når du ikke har noe form for sikkerhet i bakhånd?

 

Jeg, for min del, avventer det hele til litt over påske. Det er to stykker som har gitt meg kontaktinformasjon så langt, men det skal ikke være vanskelig å finne de resterende ved å ta kontakt med QXL.

 

Anyways, jeg prøver kun å si at vi bør se om det kommer noe som helst fra disse to nå i første omgang, så kan vi enkeltvis (eller samlet) vurdere hvilken aksjon vi tar i etterkant.

 

Pengene skal vi ha tilbake uansett.

Lenke til kommentar

Det er noe som ikke stemmer her.

 

I 2008 har du og Thor Martin en samlet inntekt på noe under 200k. Nå var dette i 2008, og det er to år siden, men selv sier du at dere har jobbet med dette i 4 år.

Tror jeg burde vite hva jeg snakker om når det er internett handel jeg og min mann har levd på i 4 år nå. Bare nå nylig vi tok ibruk qxl.no som egentlig er en dyr å tragisk side for folk som ikke vet hva dem holder på med.

 

Enten så har dere veldig mye fradrag, tjener veldig lite på det eller dere har ikke rapportert inn inntekten til skatteetaten i kommunen deres. Men, tatt i betrakning bildene i db.no-artikkelen så ser det ikke ut til at dere har for dårlig råd, og dermed står vi igjen med alternativene manglende innrapportering eller veldig mye fradrag.

 

Eg vil råde deg til å bruke advokaten dere har engasjert til det dere har engasjert han til, da innleggene dine ikke akkurat kan sies å tale til din/deres fordel.

 

 

Smarte mennesker betaler ikke skatt ;-)

Innraporteringen er det ikke noe problem med. Men når man tenker på alle utgifter man har (firma klär, lunch mat, firma bil osv osv osv osv så er det ikke masse man trenger å betale for. Dessuten så er mesteparten av inntekten registrert i et helt annet land en tragiske dritt norge ;-)

Lenke til kommentar

Hei

 

AJ_Design er inne på veldig mye her, og vi bør ikke anmelde saken PR NÅ!

 

Den oppgitte epostadressa på nettsiden blir sjelden/aldri sjekket, men jeg har bedt advokaten om å skaffe seg oversikt der inne for å innhente opplysninger som foreks kontonummer og innvendinger. Han har ikke mulighet/tid til å gjøre dette på denne siden av påske :/

 

Når det kommer til anmeldelse, så anbefaler jeg at vi alle avventer til over påske for å se om det første beløpet kommer på plass. Om det første beløpet ikke kommer på plass til utbetaling, så vil han ta en vurdering om han bare skal si fra seg saken.

 

OM vi etter påske ikke får noen kronasje inn på konto, så kan vi vurdere en anmeldelse. For om vi går for raskt frem her, så er han selv innunder prøvetid på en betinget dom + eventuell forlengelse pga denne saken PLUSS et eventuelt restkrav som fremdeles ligger i forkant her. Da kan vi alle se langt om lenge etter pengene på en god, god stund.

 

Dette er jævlig kjipt, men slik er det pr nå.

 

Vi har rett, AJ_Design har feil, men vi må bare avvente litt til.

 

Og til deg AJ_Design.

 

Jeg vil ha meg frabedt at du sier vi syter, klager og konspirerer. Alt dette har skjedd pga minimalt med informasjon, og ingen reelle å henvende oss til. Advokaten har ikke returnert noen telefoner, jeg måtte ringe ham direkte (fant mobilnummer til slutt).

 

Jeg har sagt det til deg tidligere, før du begynte å si at JEG syter og slenger piss mot deg, VI HAR ALL VERDENS KLAGERETT i denne saken. Du er ikke den eneste småbarnsforelderen her, men du er antakeligvis den eneste her som er innblandet i en svindelsak for andre gang.

Hvorfor leke butikk med andres penger når du ikke har noe form for sikkerhet i bakhånd?

 

Jeg, for min del, avventer det hele til litt over påske. Det er to stykker som har gitt meg kontaktinformasjon så langt, men det skal ikke være vanskelig å finne de resterende ved å ta kontakt med QXL.

 

Anyways, jeg prøver kun å si at vi bør se om det kommer noe som helst fra disse to nå i første omgang, så kan vi enkeltvis (eller samlet) vurdere hvilken aksjon vi tar i etterkant.

 

Pengene skal vi ha tilbake uansett.

 

 

Travelt her nå så kort svar.

 

PEngene kommer så fort jeg er tilbake å har overfört til advokaten. Så det er ikke noe problem. Jeg vet at dere har all verdens klage rett her. Men igjen så er det jeg som kan sitte å spille kortene. Vis dere truer med å gå videre med saken (som du å et par andre har gjort) så gir jeg bare tilbake med samme mynt å sier at dere får ikke en krone för etter rettsak å ogswå etter at statens innkrevningskontor har ringt meg for å sette opp en ordning. Men både jeg og dere vil helst unngå dette.

 

Vis du sender meg en mail med hva du sa til advokaten så kan vi ta det derfra. Siden du er ganske aktiv her så sörger jeg for at pengene dine er på konto asap. Men da håper jeg også at du gir beskjed til dette forumet å forteller sannheten. For jeg pröver virkelig å gjöre opp her. Men er så lei folk som bare snakker uten å vite noe.

 

Men vil fortsatt si takk for et oversiktlig å saklig innlegg fra deg. Jeg vet jo godt at det ikke er noe göy å föle at man har blitt lurt for penger. Pengene dine kommer. Helst send meg en mail asap så svarer jeg deg litt senere ikveld.

 

Mvh Anna

Lenke til kommentar

 

Smarte mennesker betaler ikke skatt ;-)

 

 

Smarte mennesker betaler ikke med Western Union til folk de ikke kjenner heller..

Siden dere har drevet med dette i 4 år er dette noe dere burde vite om.

Ivertfall kunne dere sjekket hva Alibaba.com skriver om Western union ,siden dere handler derfra.

 

Skulle dere gamble med penger, så burde dere ha gjort det med egenkapitalen dere hadde, ikke andres penger.

 

Kan vel heller ikke helt se at samboeren din skulle bli dømt for dette hvis det blir en rettsak og han er helt uskyldig som du sier. Og siden han allerede har fått et erstatningskrav på seg på 163k, så er det kansje greit du og får et, så ikke det er så lett å bare skifte verdier over på deg og "ikke ha midler" til å betale det forrige kravet.

 

Nå vet ikke jeg om de som ble svindlet "i en lang rekke svindeler" av din samboer får pengene sine. Jeg har heller ikke handlet av dere. blir bare så provosert av det du skriver.

Lenke til kommentar

Enig med siste innsender. Slik svindel er en uting. Bedre at folk får krav mot seg og at det blir kjent. Med nettet slik det er nå er det lett å finne informasjon om svindlere.

 

Vi får vel se hvordan det går i denne saken. Jeg tipper at pengene lar vente på seg etter påske også. Men håper selvsagt at jeg tar feil. Det beste er jo om pengene blir returnert

 

aj_design: Det er vel neppe så lurt å engasjere seg i et forum når man har en slik sak hengende over seg. Det du har sagt her kan sikkert bli lagt fram som bevismateriale i en evt rettsak og vil iallfall i all ettertid være søkbart via google. I tillegg er det vel heller ikke særlig lurt å innrømme noe som ligger veldig nært skattesvindel. Om skattefuten får nyss om kreativ bokføring og dyre moteriktige firmaklær, firmamøbler og firmabil etc brukt utenom arbeidstid kan det hende at de blir riktig så sure.

Lenke til kommentar

Enig med siste innsender. Slik svindel er en uting. Bedre at folk får krav mot seg og at det blir kjent. Med nettet slik det er nå er det lett å finne informasjon om svindlere.

 

Vi får vel se hvordan det går i denne saken. Jeg tipper at pengene lar vente på seg etter påske også. Men håper selvsagt at jeg tar feil. Det beste er jo om pengene blir returnert

 

aj_design: Det er vel neppe så lurt å engasjere seg i et forum når man har en slik sak hengende over seg. Det du har sagt her kan sikkert bli lagt fram som bevismateriale i en evt rettsak og vil iallfall i all ettertid være søkbart via google. I tillegg er det vel heller ikke særlig lurt å innrømme noe som ligger veldig nært skattesvindel. Om skattefuten får nyss om kreativ bokføring og dyre moteriktige firmaklær, firmamøbler og firmabil etc brukt utenom arbeidstid kan det hende at de blir riktig så sure.

 

Ring gjerne futen å gi dem beskjed at jeg snylter skatt. Dem finner ingen beviser eller noe mot meg uansett så :-)

Eneste dem får skattepenger fra er fordi jeg mottar dagpenger fra nav ;-)

Lenke til kommentar

Du har jo innrømt her at du ikke betaler skatt.

 

Håper folk får ut fingern og går til anmeldelse fort som f, jeg har ihvertfall ingen sympati for svindlere og uansett hvem av dere som blir dømt synes jeg det er vel fortjent.

 

Lykke til i rette og håper han mister såpa si med ujevne mellomrom :thumbup:

Lenke til kommentar

Kjære Anna:

 

Dette er et diskusjonsforum. Ved registrering her godtar du våre retningslinjer - det gjør andre også. De er ganske frie og vide, og mye kan diskuteres - men vi godtar ikke personangrep som du kommer med. De slettes, for fote.

 

At du kommer inn med slikt i en tråd hvor folk har diskutert saklig og greit ang hvordan de skal løse at de har blitt svindlet for mange penger (av enten dere, eller noen andre), er særdeles usmakelig, og at du oppfører deg som du gjør støtter ikke saken din i det hele tatt.

 

Våre brukere er ressurser, kunder, mennesker - diskusjon.no er en kommunikasjonsplass der du kan samtale med dine kunder på kundens premisser, vise at du er der for kunden din. Det kan være lurt å tenke på at det du skriver her også uten problemer kan brukes av amobil.no i en evt nyhetssak (dette har du også godkjent ved registrering her).

 

Jeg anbefaler deg at du tar nok en titt på retningslinjene som du har akseptert å følge ved registrering her, og sender meg en PM om du ønsker å diskutere noe videre på dette.

 

Ikke kommenter dette innlegget - det blir off topic i tråden. PM = rett kommunikasjonskanal om man ønsker å si noe om det jeg har skrevet her

Lenke til kommentar

Som sagt, Gjr hva dere vill. Men gjör mot andre som du vil at andre skal gjöre mot deg er det noe som heter. Med det så mener jeg at alle som snakker på en profesjonell å hyggelig måte til meg vil også få cred for det å få tilbake pengene mye raskere en drittsekker som bare sitter å krever å snakker piss.

Morsomt at du skulle si akkurat det, da du har tråkka på dem gjennom å bevisst svindle dem, nå tråkker bare de tilbake. Akkurat som du selv vil det skal gjøres. Og likevel er det eneste du kommer med her personangrep og trusler.

 

Smarte mennesker betaler ikke skatt ;-)

Innraporteringen er det ikke noe problem med. Men når man tenker på alle utgifter man har (firma klär, lunch mat, firma bil osv osv osv osv så er det ikke masse man trenger å betale for. Dessuten så er mesteparten av inntekten registrert i et helt annet land en tragiske dritt norge ;-)

Smarte mennesker svindler ikke andre når de selv er under prøvetid. Han er åpenbart ikke så uskyldig som du prøver å gi inntrykk av. Som du åpent innrømmer er han en skattesvindler og hører hjemme bak murene. Om det blir for dette eller for skattesvindelen er jo uinteressant.

 

Ring gjerne futen å gi dem beskjed at jeg snylter skatt. Dem finner ingen beviser eller noe mot meg uansett så :-)

Eneste dem får skattepenger fra er fordi jeg mottar dagpenger fra nav ;-)

 

PEngene kommer så fort jeg er tilbake å har overfört til advokaten. Så det er ikke noe problem. Jeg vet at dere har all verdens klage rett her. Men igjen så er det jeg som kan sitte å spille kortene. Vis dere truer med å gå videre med saken (som du å et par andre har gjort) så gir jeg bare tilbake med samme mynt å sier at dere får ikke en krone för etter rettsak å ogswå etter at statens innkrevningskontor har ringt meg for å sette opp en ordning. Men både jeg og dere vil helst unngå dette.

 

Vis du sender meg en mail med hva du sa til advokaten så kan vi ta det derfra. Siden du er ganske aktiv her så sörger jeg for at pengene dine er på konto asap. Men da håper jeg også at du gir beskjed til dette forumet å forteller sannheten. For jeg pröver virkelig å gjöre opp her. Men er så lei folk som bare snakker uten å vite noe.

 

Men vil fortsatt si takk for et oversiktlig å saklig innlegg fra deg. Jeg vet jo godt at det ikke er noe göy å föle at man har blitt lurt for penger. Pengene dine kommer. Helst send meg en mail asap så svarer jeg deg litt senere ikveld.

 

Mvh Anna

Du påstår flere ganger at du vil gjøre opp for deg. Å betale halvparten av pengene er ikke å gjøre opp for seg. Dersom du virkelig vil det, så har dere tydeligvis både hus og bil som vil kunne være med på å betale tilbake alt du skylder.

 

Spør dere meg, er dette kun en skyggeoperasjon for å forhindre at samboeren hennes fortjent blir satt i fengsel igjen, samtidig med at de slipper unna med så mye penger som mulig.

 

Nei, anmeld svinan. Pengene får dere ikke uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...