Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har verifisert mailen min flere ganger siste uka, tror det har noe med at jeg har signa meg opp for newsletter opptil flere ganger for å være på den sikre siden :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hva skal man gjøre der? Subscribe to newsletter eller noe?

 

Ja, pass at du mottar mail fra EA på profilen din også.

 

Contact me about EA's products, news, events and promotions.

 

This?

 

That :)

Skrevet

Sender de ut beta-invites i batcher eller sender de mer eller mindre med en gang?

 

Og må man ha veteran-status for at de skal sende invite?

Skrevet (endret)

EA..og alt som har med profil innstillinger,linking av kontoer,gamertag osv. er bare noe faens forbannet piss!

 

Virker som om hele greie er helt random.

 

Har f.eks valgt å få verifisert mailen min 3 ganger siste uken, fått mail og trykket på verifiserings linken i eposten, og fått mailen bekreftet verifisert inne på EA sidene. Hva skjer neste gang eg logger inn...joda det står at mailen ikke er verifisert.

 

Innlogging til kundeservice er klin umulig, og jeg har enda ikke fått svar på mailen eg sendte til EA ang. linking til min 360 og PS3 konto. Det siste har eg gjort en gang tidligere, men som sagt: Alt rundt dette møkkasystemet her er 100% random.

 

:thumbdown:

Endret av Mala
Skrevet

Meh, har jeg ikke fått Alpha invite nå og den er ferdig 1. aug så blir det vel ikke.... Shocking! Alltid lojal, trofast, aktiv og engasjert - men smygtitt på Alpha og Closed Beta på spill jeg virkelig har interesse for; HÅHH NEIDA! Natta!

Skrevet

snip

 

This.

 

Opplegget er så dårlig. Når jeg spilte BC1 funka det ikke å linke personas, så jeg ringte support; no go.

Istad ringte jeg mtp veteran-status, noe han faktisk greide å fikse, bare sa spilla jeg hadde så la han de til på konton, men har jo fortsatt 2 EA-kontoer....

 

Hååååååååååååååper på invite, men er vel heller tvilsomt. Skjønner heller ikke hva som skal til for å "meet the criterias" på den bf3alpha-siden.

 

:(

Skrevet (endret)
It really optimises work-

flow, and it's very easy to use, so we can

bring in people who have worked on other

games and just let them be creative with

Frostbite rather than have them sitting

around waiting for loading bars to fill or

working out how to use the tools.

 

Say what?

 

Intervju:

http://computerandvideogames.com/310507/blog/we-dont-want-to-make-any-other-game-than-battlefield-were-not-trying-to-copy-anyone-else/?site=psm

Endret av Kakeshoma
Skrevet

Jeg tok konakt med EA support angående BFBC2 for snart to måneder siden. I dag fikk jeg en mail hvor det står "Vi har mottat din etterspørsel og den vil bli besvart snarest" (eller noe sånt) :p

Skrevet (endret)

Man må ha en egen bruker for support siden. (en ny bruker, som du lager på support siden)

Endret av Speedbatov
Skrevet

Man må ha en egen bruker for support siden. (en ny bruker, som du lager på support siden)

 

for å kunne snakke med support på support.ea.com/chat/ ?

dette er totalt FEIL, du logger bare inn med din vanlige EA account.

Skrevet (endret)

Søren for noen grinebøtter flere av dere er. :dontgetit:

 

Kan så være, men når noe så elemtært som support ikke fungerer så mener jeg at vi har rett til å syte litt :whistle:

 

EDIT: Må man ha en ny bruker for å kunne logge inn på support siden?På hvilket syre nach har man kokt i hop dette tøvet?

 

Uansett, ikke meningen å spore denne tråden av med EA-syt.

Endret av Mala
Skrevet

Søren for noen grinebøtter flere av dere er. :dontgetit:

 

Kan så være, men når noe så elemtært som support ikke fungerer så mener jeg at vi har rett til å syte litt :whistle:

 

EDIT: Må man ha en ny bruker for å kunne logge inn på support siden?På hvilket syre nach har man kokt i hop dette tøvet?

 

Uansett, ikke meningen å spore denne tråden av med EA-syt.

 

Man trenger ikke ny bruker. Har snakket med support mange ganger før fra brukeren min. Bare nå det ikke fungerer.

Skrevet

Søren for noen grinebøtter flere av dere er. :dontgetit:

 

Kan så være, men når noe så elemtært som support ikke fungerer så mener jeg at vi har rett til å syte litt :whistle:

 

EDIT: Må man ha en ny bruker for å kunne logge inn på support siden?På hvilket syre nach har man kokt i hop dette tøvet?

 

Uansett, ikke meningen å spore denne tråden av med EA-syt.

 

Oisann, beklager så meget. Var ikke deg jeg siktet til. Siktet heller til de ovenfor som klaget over angående folk som syter over å ikke ha fått alpha invite.

Skrevet

Var på live chat support her om dagen da jeg ble oppgradert til "level 2 support" og videresendt, for så å vente i 2 timer i kø for å bli godtatt av meldingen "there are no advisors on at the moment".

 

Kunne vel sagt det FØR jeg gikk i køen da?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...