Gå til innhold

Wimp lansert, men ikke gratis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg opplever Wimp som meir stabilt og mykje raskare og meir responsivt enn Spotify på Android-telefonen min, men så er PC-versjonen basert på Adobe Air som automatisk gjer det til verdas treigaste program nokonsinne. Utruleg at dei kan vere så tankelause. Programmet er nesten ikkje mulig å kjøre på netbooken min.

 

Uansett er eg imponert over Wimp. Særs godt gjennomtenkt grensesnitt, med listing av nye plater osb. Men Air? Air??? Off...

Lenke til kommentar

Hvordan er bitratemulighetene på android-klienten? Hva kan man velge mellom? Leste en gammel test på dinside http://www.dinside.no/824638/spotify-vs-wimp som sa wimp brukte 64kbit... Kan være greit om man har dyre datapriser i abb, men det bør gå an å velge noe som går an å høre på, og man er da på wifi innimellom også.

 

Man får bare 64kbit over mobilnettet, men man kan huke av for 256kbit når man er på WiFi i android klienten.

 

edit:

 

Forøvrig er 64kbit streamen helt fin å høre på, 64 kbit i dag er ikke det samme som 64kbit var for 5-10 år siden.

Endret av SBS
Lenke til kommentar

Prøvde Wimp i Ubuntu (9.10) gikk smertefritt. Lyden virket perfekt.

 

Jeg hadde i fra før av installert flash. Så når jeg skulle installere Adobe Air og Wimp skjedde dette SMERTEFRITT fra siden til wimp.no.

 

Ikke noe knoting! Ikke noe i det hele tatt!

Wimp legger seg under Tilbehør.

 

Negative er at passordet og tlfnummeret ikke huskes i Linux.

Endret av Toast Is Pimp!
Lenke til kommentar

Prøvde Wimp i Ubuntu (9.10) gikk smertefritt. Lyden virket perfekt.

 

Jeg hadde i fra før av installert flash. Så når jeg skulle installere Adobe Air og Wimp skjedde dette SMERTEFRITT fra siden til wimp.no.

 

Ikke noe knoting! Ikke noe i det hele tatt!

Wimp legger seg under Tilbehør.

 

Negative er at passordet og tlfnummeret ikke huskes i Linux.

 

Dette ble jeg også kjempeimponert over :D

Lenke til kommentar

1. Adobe Air

Og?

2. Musikken leies, ikke mulighet for å beholde den

feil.

3. Lite utvalg utenfor mainstream

mulig, men få som ikke bruker andre ting også.

 

4. middelmådig lydkvalitet

256 kb/s er ikke FLAC Lossless, men det er ikke så værst, sammenlignet med youtube og your average everyday mp3.

Endret av de la Mancha
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...