Gå til innhold

Er Amentio trygt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg tinga den nye maskinen min frå Amentio. Trygt var det, og supporten var bra, og for varer eg ikkje har behov for i umiddelbar nærleik, nyttar eg garantert Amentio igjen. Det einaste irriterande var levereringa. Det var 8 eller så ulike artiklar eg hadde tinga, og den vart fordelt ut over 3 ulike pakkar, som kom med 2,5 vekers mellomrom. Eg tykkjer no riktignok at den låge prisen gjer opp for den seine leveringa, men om ein ønskjer noko innanfor ei gitt tidsramme, er det vel betre å gå annanstads.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Jeg har gode erfaringer med de fleste nettbutikker. Amentio inkludert. Men naboen min kjøpte en 50" TV der.. fikk den defekt. Han slet LENGE med å få retur bytte på den. Mye krangling etc, enda fraktselskapet hadde opplyst at TV var defekt ved levering.

 

Jeg kjører komplett da, pga service. Betaler gjerne litt mer for sikkerhet. Selv fikk jeg en Samsung 50" plasma fra Komplett som var feil på. Ny TV ble sendt umiddelbart. Henting av gamle ble gjort ved levering av ny. Kjempe service som ingen andre jeg vet om gjør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...