Verbal Hologram Skrevet 26. februar 2010 Skrevet 26. februar 2010 Nå drømmer vi.... Det blir neppe laget en mod til HL eller at Rainbow snur seg. Lag en gruppe på facebook oppnår du nok oppmerksomhet kan ting endre seg.
evenandreas Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Setter man sammen et team så kan man få til en god Mod.
Rulator Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Skrevet 27. februar 2010 (endret) Setter man sammen et team så kan man få til en god Mod. yeah problemet er bare å finne noen interesserte. Noen som er inne i et mod miljø ;D ? Endret 27. februar 2010 av Rulator
evenandreas Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Kommer jo ann på hvordan spill du vil lage modden i. Swat 4 er jo et godt forslag. Swat 3 - 4 mod side. http://www.hot-swat-mods.com/ Oppdrag der det er bankranere i bildet. Oppdraget er til Swat 3 btw. http://www.hot-swat-mods.com/modules.php?name=Downloads&op=getit&lid=39 Man kan sikkert lage en mod der man tar side på skurkenes side, sånn at Politiet kommer etterhvert. Men skal man lage en sånn mod så må man kunne Scripte, C++, Animasjon osv. Jeg skal lese litt på forumet der for å se om dette kan gjøres.... : D
Rulator Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Skrevet 27. februar 2010 Høres bra ut kult at du sjekker ut også ;D
Mats Aa Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Dette er noe jeg hadde prøft Får bare vente til det spillet kommer ut.
evenandreas Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Man kan jo lage en Cs bane, der målet for Terroristene er å holde på gisler og plante bombe for å åpne hvelvet. Så skal Ct både få ut Gislene og Defuse bomben. Er i mitt kreative hjørne nå!
kris98 Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Man kan jo lage en Cs bane, der målet for Terroristene er å holde på gisler og plante bombe for å åpne hvelvet. Så skal Ct både få ut Gislene og Defuse bomben. Er i mitt kreative hjørne nå! *Åpner Hammer Editor*
Rulator Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Skrevet 27. februar 2010 Man kan jo lage en Cs bane, der målet for Terroristene er å holde på gisler og plante bombe for å åpne hvelvet. Så skal Ct både få ut Gislene og Defuse bomben. Er i mitt kreative hjørne nå! haha liker tanken ;D sykt!
SaitekQ Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 (endret) Jeg skal huske at et eller anna Splinter Cell spill hadde et oppdrag der du skulle bryte deg inn i et hvelv. Også på slutten måtte du dirke opp låsene. I oppdraget måtte du også snike deg forbi laserstråler og kameraer osv. Endret 27. februar 2010 av SaitekQ
SaitekQ Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Jeg har ikke peiling, men husker det var ganske så fett!
kris98 Skrevet 28. februar 2010 Skrevet 28. februar 2010 Er ikke det Splinter Cell CT? Ganske sikker på at det Chaos Theory, ja. Fikk litt lyst til å spille det igjen.
SaitekQ Skrevet 28. februar 2010 Skrevet 28. februar 2010 Er ikke det Splinter Cell CT? Ganske sikker på at det Chaos Theory, ja. Fikk litt lyst til å spille det igjen. Det navnet hørtes ganske kjent ut!
evenandreas Skrevet 28. februar 2010 Skrevet 28. februar 2010 Det er 3 spill i serien. ^^ Noen som venter på Conviction?
Mr.Duklain Skrevet 28. februar 2010 Skrevet 28. februar 2010 (endret) syns vi/dere burde selge denne iden til funcom eller EA games ( spillverket har en kokuranse nå check it out :O ) Endret 28. februar 2010 av nilzern
Rulator Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Skrevet 28. februar 2010 syns vi/dere burde selge denne iden til funcom eller EA games ( spillverket har en kokuranse nå check it out :O ) hadde vært evig pift det da. Må vel bare finne en som er kvalifisert for å vinne ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå