Gå til innhold

Berulfsens konspirasjoner fjernet fra NRK nett-TV


S_J

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

Takk for henvendelsen.

 

På grunn av rettighetsbegrensninger kan vi dessverre ikke legge ut serien i nett-tv igjen. Serien lå ute i en begrenset periode.

 

 

 

Med vennlig hilsen

NRK www.nrk.no

Informasjonsavdelingen

Publikumsservice

Christin Unhjem Pedersen, Informasjonskonsulent

 

Sånn. Happy?

 

:cool:

Endret av jonlem
Lenke til kommentar

 

Sånn. Happy?

 

:cool:

Synd, jeg fikk ikke sett alle episodene.

Jeg så noen tidligere, både på TV og nett-TV og det var ganske interessant.

 

Litt rart at de ikke har rettigheter til dette programmet da, trodde de laget det selv.

Kan det være det er noe de ikke forteller oss? Én eller flere av teoriene er kanskje sanne og de (NRK og/eller andre) vil ikke at flere skal se det?

 

Hadde de ikke fjernet alt, men bare noe av det, ville jo folk blitt mistenksomme.

Lenke til kommentar
Berulfsens konspirasjoner avkrefter så godt som alle konspirasjoner, fra vaksiner til 9/11, så det ville jo ikke være så klokt å presse det vekk om man ville skule ekte konspirasjoner.

 

Avkrefter "konspirasjoner"? Dette er vrøvl av verste sort, jeg så flere av programmene og la godt merke til partisan-holdningen til den "kritiske" Berulfsen. Hva er poenget med en "konspirasjons"-serie hvor man på forhånd allerede har konkludert med at globalistene (som kontroller den norske staten og derfor også Nazistisk Rikskringskasting/Norges Riks Kommunister) har rett?

 

En serie hvor man lar Norges "uavhengige" statstøttede akademikere få komme til ordet uten noen motstand fra såkalte "konspirasjons-teoretikere"?

 

Det amerikanske "Consipiracy Theory" ledet av tidligere guvernør Jesse Ventura slår denne propaganda-dritten ned i støvlene, til tross for at jeg ikke er totalt fornøyd med produksjonen.

Lenke til kommentar

Men det er jo rivende irrelevant i alle tilfeller, dersom seriens forsvinning fra NRKs nettsider var basert i en frykt for hva den forteller (og det kan man vel KANSKJE tolke seg frem til av seriens tittel om man ikke har sett serien), da er det ganske merkelig at Berulfsen avviser teoriene.

 

Du er ministerpresident i Verdens Hemmelige Forente stater, en norsk TV-kanal lager en serie som tar opp teoriene om din eksistens, men ler ideen om en internasjonal ministerpresident bort som latterlig. Err, da har du liten grunn til å fjerne programmet fra nettsidene til NRK.

 

En tilfeldighet? JA!

Lenke til kommentar

Av det jeg husker (har som sagt ikke sett alle episodene heller), så ble ikke alt motbevist.

Hva folk tror på før og etter å ha sett programmet er ikke sikkert.

 

Men uansett så tror heller ikke jeg at grunnen til at det fjernet er pga. teoriene, ville bare høre hva dere mente. Men man vet jo aldri da.

Lenke til kommentar
Du er ministerpresident i Verdens Hemmelige Forente stater, en norsk TV-kanal lager en serie som tar opp teoriene om din eksistens, men ler ideen om en internasjonal ministerpresident bort som latterlig. Err, da har du liten grunn til å fjerne programmet fra nettsidene til NRK.

 

En tilfeldighet? JA!

 

Err, leste du i det hele tatt hva jeg skrev? Innlegget mitt var ikke noen teori om at NRK fjernet serien for å sensure, det var heller representerende for min uenighet med det du skrev om seriens kvalitet og en utgreining av mitt syn på serien, en utgreining hvor jeg konluderer med at serien var så dårlig at det ikke er et tap for noen at den nå er fjernet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...