Gå til innhold

Forumet oppgraderes, planlagt nedetid 18.02 kl. 23:00

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg leste noe om et rating-system for brukerne. Hvor befinner det seg?

Var på testversjonen, finner det ikke her. :(

Ah, ok. Jeg synes det burde fulgt med, for det er noe som virkelig kan slå an.

Skrevet (endret)

Mer negativt enn positivt med denne oppgraderingen.

F.eks:

-Skjedde noe rart når jeg trykket på en ting, kan helt ikke forklare det, men mener det var at hele siden eller noe flyttet litt på seg og jeg fikk ikke trykke.

-Det tar lengre tid å komme seg inn på sider som viser alle innleggene til en bruker, og vi får heller ikke se så mye av disse innleggene på den siden.

-Utseende er stygt og uoversiktlig.

-Alt ble tregere.

-Alle tråder ble uleste.

Men positivt:

+Fargene på sitatmerkingen

+Automatisk hurtigsvar nederst.

Endret av S_J
Skrevet

Må si jeg overhode ikke likte denne nye oppdateringen, totalt rotete og uoversiktlig, mye scrolling og vanskelig og skille mellom ting. Moderne og kul men forrige versjon ar jo helt topp så hvorfor endre?.. :/

+1

Skrevet

Og en annen ting. Slik som bruktmarkedet. Masse bugs der enda, ikke vært rørt siden lansering omtrent. Hvorfor ødlegge forumet før det er ordnet osv?

I Opera 10 er en noen knapper hulter til bulter også.

Får vel gjøre det enkleste, å bare glemme å komme hit inntil det går ann å bruke det igjen.

Skrevet (endret)

Knappene er her og der i Chrome også...

Sitat er fikset ser jeg.

Men savner at man havner på siste side i en tråd når man trykker på den. Håpløst å havne på første side.. liksom old news. Ser det er omtalt over her.

Litt lite kontraster her og der. Farger som skal være til hjelp for å "ramme inn" ting vises knapt på min LCD. Er en Acer laptop, mulig den er crap.. men fargene blir litt for duse.

Endret av warulv
Skrevet

Men savner at man havner på siste side i en tråd når man trykker på den. Håpløst å havne på første side.. liksom old news. Ser det er omtalt over her.

hvis du trykker på datoen når innlegget er postet kommer du til siste innlegg/side.

Skrevet

Syntes det burde gå an å gi kvalitetspoeng på poster ala det som er på freak.no. Og mulighet for å sortere etter kvalitetepoeng.

Og skille de "kule" som henger på sosialt delen hele tiden og de andre "randomsa"..

Dårlig idè.

Blir på en måte overklasse underklasse opplegg spør du meg.

Skrevet

Syntes det burde gå an å gi kvalitetspoeng på poster ala det som er på freak.no. Og mulighet for å sortere etter kvalitetepoeng.

Og skille de "kule" som henger på sosialt delen hele tiden og de andre "randomsa"..

Dårlig idè.

Blir på en måte overklasse underklasse opplegg spør du meg.

+1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...