Gå til innhold

Hvilke baner liker du minst og mest (MW2) ?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Dei dårligaste banene er Rust og Wasteland. Grunnen til dette er at desse to banene gir spelerane veldig få valg noke som igjen fører til eit dårlig mangfold. Rust er ei bane som gjer at dei fleste velger å bruke sub machine gun og kniv. Wasteland har nesten berre snipers.

Det er sjølvsagt litt avhengig av kva slags spel mode du speler, men som hovedregel så meiner eg at ei bra bane må ha stor variasjon der muligheiten til close combat fra rom til rom der du kan bruke maskinpistol, hagle, pistoler og flashbang er til stede i tillegg til halvåpne områder der assault klassene kan skyte på middels hold, rykke fram fra cover til cover og kaste granatar. Ei god bane må også ha eit par områder der det er lange avstander slik at snipere også kan brukes.

 

Dei kjekkaste kampane å spele er der begge laga bruker alle hovedtypane av våpen og utstyr på ein god måte.

 

Av dei banene som eg synest er dårlige av andre grunnar så er dette dei eg synest er dårligast:

 

Highrise - skyting fra spawn til spawn er ikkje bra.

 

Underpass - her er det ein del irritasjonsmoment som at ene laget kan kalle inn carepackage fra spawn medan det andre laget ikkje kan, og at bana er mørk og uoversiktelig utan at det egentlig er mange plassar der du kan gjemme deg for fienden.

Lenke til kommentar

Synes ikke Estate er så ille, egentlig. Om noen har huset og man ikke klarer å komme inn så gjør man noe galt. Det handler jo om å bruke sine classes riktig, og equippe etter formål. Spill på lag, bruk noobtube og/eller RPG, granater og lignende. Eventuelt marathon og lightweight og løp forbi claymores, eller scrambler. De i huset kan også snipes fra båthusområdet, bygningene lenger ned på mapet og drivhuset. Mulighetene er mange. ;P

Lenke til kommentar

Misliker alle baner som er store og fører til enorm camping..

 

Best:

Scrapyard

Invasion

Terminal - ser at mange liker den :S

*Skidrow

*Afghan

 

Misliker:

Derail

Westland

Rust = kniv

Favela = kniv (eneste grunn til at jeg ikke liker den)

Quarry

Underpass

Endret av St€rk
Lenke til kommentar

Quarry, Rundown, Estate (av og til hat/elsk), Invasion, Scrapyard.

 

Liker alle de andre, derimot synes jeg Wasteland/Terimnal er best.

Wasteland er best pga du kan spille så utrolig mye, enten du er sniper, assualter eller løpe fyr. Beste oppsettet er nok å være aggresiv sniper å rushe med den, eller spille Ninja Class.

Lenke til kommentar

løpe folk sliter jo på wasteland (?)

 

Er avhengig av kvar du spring. Har sjølv hatt grei erfaring med marathon, lightweight og ninja pro. Bruker då skjold og pistol med tactical knife.

Då er det berre å legge skjoldet på ryggen og starte å springe runder.

Om du spring langs kanten av kartet vil du svært ofte komme over snipere som ligger og sniper inn mot midten av kartet, desse er eit lett mål.

 

Alternativt utstyr er sniperrifle som primary istaden for skjold. Du vil då ha kamulasje som beskyttelse istaden for skjoldet samt muligheita til å sette deg ned å snipe litt om du blir lei av å springe rundt.

Sjølv foretrekker eg skjoldet sidan du då har litt beskyttelse mot å bli skutt i ryggen, og om du blir oppdaga av ein sniper i åpent område så kan du ta fram skjoldet og beskytte deg når du trekker deg tilbake eller eventuelt rykker fram.

Kamuflasje er også bra, men det er eigentleg mest til hjelp om du blir oppdaga av andre klasser en snipere.

 

Det tredje alternativet til våpen er å velge eit våpen som du vil hamstre headshots med, sniperane du møter på vil stort sett stå med ryggen til og du kan ta deg så godt tid du vil til å sikte inn eit headshot.

Lenke til kommentar

På Wasteland bruker de fleste snipere thermal så Coldblooded PRO+ Ninja PRO og Silenced Wep er konge for å eie der (Hvis du vet hvor du går). Som regel holder jeg meg rundt ved bil vrakene og hunter Campere der ellers løper jeg rundt på kanten av mappet. Lurt å bruke Sniper som Primary og en M9/USP silenced eventuelt plukke opp en Silenced Assault Rifle/UMP. Dreper du assault folk har de gjerne ACR/UMP silenced. På Game Wininng camera er det relativt lett å Teabagge folk som er sykt lættis :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...