Gå til innhold

Hvilke baner liker du minst og mest (MW2) ?


Anbefalte innlegg

Ja, som overskriften sier; hvilke baner fremkaller brekninger og gåsehud når de popper opp på skjermen? Hvilke miniatyrbilder kan få deg til å kaste deg over "Vote to skip" som en og annen villmann (og gråte en skvett når voten ikke går gjennom)? Og finnes det noen du kan spille inn i evigheten uten å noensinne ønske å bytte?

 

For tiden mister jeg helt lysten på å spille når jeg ser Karachi. Det er noe med den banen som bare river ut sjela mi og jeg klarer aldri å gjøre det noe bra der. På god annenplass kommer Quarry/Wasteland, selv om de har tatt seg opp!

 

På en annen side tror jeg at jeg kunne spilt Terminal 15 runder på rad uten å gå lei.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rangerer bare jeg, fra liker mest til liker minst:

 

Terminal

Scrapyard

Derail

Favela

Afghan

Estate

Highrise

Invasion

Quarry

Rundown

Sub Base

Wasteland

Karachi

Underpass

Skidrow (takler ikke den banen)

 

Rust rangeres ikke, da jeg har spilt den EN gang (jeg spiller Domination/HQ for det meste, og den er ikke med der)

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Vanskelig å rangere gitt.

 

Terminal

Scrapyard

Subbase

Afghan

Wasteland

Highrise

Estate

Favela

 

 

Derail

Skidrow

Invasion

Run down

Quarry

Krapachi

Underpass

 

 

Slik tror jeg det må bli. Lar de 7 nederste stå for seg selv da jeg ikke liker de noe særlig. Spesielt Underpass er useless. Samme gjelder Karachi som jeg helt glemte i første omgang. Det er vel de to jeg missliker mest og leaver ofte lobby om jeg ser de dukke opp.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Liker:

 

Derail

Afghan

Wasteland

Terminal

Sub base

Highrise

Favela

Skidrow

Estate

Karachi

 

Moderat: Underpass. Banen er faktisk OK, men grusomme langdistansefeiginger som banen er perfekte for er dessverre med på å trekke denne banen helt ned til moderat. Ellers ville den ha ligget blant top 5.

 

Misliker:

Invasion

Rundown

Quarry

Scrapyard (ALT er random på den banen)

 

Banene er i prioritert rekkefølge (dvs. fra topp til bånn). Samme gjelder under misliker, med Scrapyard på jumboplassen.

Endret av Goldshoten
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Ja, som overskriften sier; hvilke baner fremkaller brekninger og gåsehud når de popper opp på skjermen? Hvilke miniatyrbilder kan få deg til å kaste deg over "Vote to skip" som en og annen villmann (og gråte en skvett når voten ikke går gjennom)? Og finnes det noen du kan spille inn i evigheten uten å noensinne ønske å bytte?

 

For tiden mister jeg helt lysten på å spille når jeg ser Karachi. Det er noe med den banen som bare river ut sjela mi og jeg klarer aldri å gjøre det noe bra der. På god annenplass kommer Quarry/Wasteland, selv om de har tatt seg opp!

 

På en annen side tror jeg at jeg kunne spilt Terminal 15 runder på rad uten å gå lei.

My thoughts exactly, digger Terminal, men de to andre kan brenne. Sub Base er også kjekk, blir ofte CG.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...