Gå til innhold

Generell diskusjon rundt Den islamske republikken Iran. På tide for verdenssamfunnet å gripe inn?


På tide å gripe inn i Iran?  

310 stemmer

  1. 1. Bør verdenssamfunnet gripe inn i Iran?

    • Ja
      127
    • Nei
      150
    • Ingen formening/Vet ikke
      34


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-140898

Stygge, brutale og krenkende tegninger. For meg og for mange er det ikke bare "noen tegninger". Det krenker hele religionen Islam. Jeg forstår at noen blir mer hisset opp enn andre og følelsene tar overhånd..Som sagt er vi forskjellige mennesker. Selv om det er neppe lurt..

 

Men problemet mitt er når folk spør hvorfor muslimer føler seg krenket eller hvorfor de protestere. Vel, til de som ikke skjønner det..Har dere sett tegningene ?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Jeppe, leste det igår. USA I 2009 sa at de kommer til skaffe seg snart. Så er det USA som driter seg ut, eller er det Iran ?

 

Kanskje Iran ikke vil lage atombombe, men kanskje atomkraft ?

 

uansett: Veldig ironisk at USA som har fult med atombomber tror og redd for at Iran skal bruke det...Pass på dere selv, møkka stat.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Iran vil ikke ha atombombe, men atomkraft.

 

De er ikke redd for Iran. Det er lenge siden det ble sagt at USA kan leve med et Iran med atomvåpen. De er vel heller redde for sine venner og allierte.

 

Det er det ikke. De har ikke bare publisert 1 bilde...

 

Noen få, små tegninger. Ikke noe å lage ramaskrik av.

 

 

Jo. Det er din mening. Men du er vel ikke religiøs, antar jeg ?

 

Så du har ikke kjærlighet til mennesker ?

 

Så det er helt greit hvis en hadde gjort med en du hadde likt ?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Hvor er bevisene for det?

 

Ikke sant. Det er ikke noe bevis at det er noe som skjer..Det eneste er at Iran liker å produsere ting selv. Tro det eller nei, men Iran har hjerne og kapasitet å utvikle ting uten hjelp av USA. Det har de gjort i 30 år, og det har de klart helt greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...