Gå til innhold

CL: 17.02.10 v FC Porto, Estádio do Dragão, Portugal


TomWhittaker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan tror folket det kommer til å gå? Virker som de fleste tror vi får rundjuling med Falcao og Hulk i spissen.

 

Tror det blir viktig for oss å holde stand og ikke slippe til de to nevnte. Da kan vi få med oss et resultat og bør være fornøyd med det.

 

EDIT: Haha ler meg i hjel. Ingen angripere blant topp 10 i PL.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

De snakker mye piss i studio på viasat 4 altså..

 

Jeg er skikkelig redd for resultatet i denne kampen. Kommer vi unna med uavgjort, er jeg meget fornøyd. OI, oi, det er jo CL, og vi har hundrevis av spillere ute med skade.. Dette er egentlig sykt skummelt. Har ikke lyst at vi skal ryke nå..

Lenke til kommentar
HAHA!! Fjørtoft er latterlig! "Sol Campbell har bare spilt en kamp, mot Stoke, og der var han forferdelig dårlig!". Haha, idiot.

Virker som at jeg er heldig som ikke har sett på studio-sendingen. Høres ut som de lirer av seg mye idioti, som vanlig. Håper at Sol klarer seg greit mot Hulk og Falcao, slik at de får spist ordene sine. Ingen tvil om at han er vårt svakeste punkt i dag, for det er jo forskjell på Stoke i FA Cupen og Porto i CL, men forferdelig dårlig var han langt i fra. Hater når inkompetente apekatter får ufortjente "hva-var-det-jeg-sa"-situasjoner, noe som kan skje i kveld hvis Sol driter seg ut.

 

Viktig å score mål i dag, jeg tar heller 1-1 enn 0-0. Taper vi, og ikke klarer å score mål, frykter jeg at andrekampen blir som PSV i 2007.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...