Gå til innhold

CL: 17.02.10 v FC Porto, Estádio do Dragão, Portugal


TomWhittaker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er så store kvalitetsforskjeller i laget jeg. Sagna, Diaby, Vermalen, Rosicky, Fabregas og Campbell har spilt bra. Clichy er ikke særlig god. Håpløs defensivt. Denilson? Hvor er du? Bendtner og Nasri har vært helt ok. Fabianski hadde en brøler. Virkelig en brøler. Uansett. 1-1 er fantastisk resultat for oss. Håper vi gjør en god andre omgang også.

Lenke til kommentar
2025: Lots of you insisting that Lukasz Fabianski's save at 2014 GMT was, in fact, brilliant. Happy to be corrected.

Merkelig, syns ikke redningen var "brilliant", syns egentlig at den var helt ok. Han så godt utgangen av skuddet, og måtte ikke slenge seg så langt heller. Er fortsatt ikke overbevist om Fabianski holder mål.

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Synes Denilson har gjort det bedre i 2 omgang en han gjorde hele første. Hva er det med clichy og kontringer? han holder jo FAEN MEG IKKE MANN..

 

HVA I HELVETE SKJER!!! Det kan da faen meg ikke være mulig?!?!?!?

 

Årets verste dommeravgjørelse?!?! Kan da umulig være lov å ta en frispark så fort innafor 16 meteren?

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar
Campbell hadde ikke kontroll på ballen, så det er ikke et frispark. OG de tok vel frisparket før dommeren hadde blåst? Dette er bare helt sinnsykt.

Ja, det er rett og slett hårreisende dømming. Skal ikke mur og alt organiseres ordentlig på slike tilbakespill frispark? Om vi får et frispark i skuddhold, syns jeg Cesc bør forsøke seg på en frekkis før dommeren får blåst.

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...