Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

forberedelse til analsex!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har en jente jeg gjerne vil prøve analsex med, og tror dette kommer til å skje relativt snart :p

har ingen erfaring på dette området, og tar gjerne noen tips på forhåndregler vi bør ta. dette er sikkert spesielt relevant for jenta sin del..vil gjerne slippe fiasko (trenger vel ikke definere det nærmere :roll: )

 

Du får be jenta di faste en 3-4 dager først, så du er sikker på å ikke få bæsj snoppen. Det er hun HELT sikkert villg til. Du skriver jo ingenting om at jenta di er klar for dette, men jeg er helt sikker på at hun er lydig og gjør som du sier.

Lenke til kommentar

Bruk kondom hvis du er redd for sykdommer:) (Vannbasert glidemiddel i det tilfellet). Hvis ikke bruk oljebasert som varer lenger og glir bedre.

 

Når det kommer til oppvarming, kåt henne skikkelig opp. Deretter kan dere kanskje begynne med en finger eller to. La henne bestemme alt når det kommer til hastighet. Still deg opp mot veggen, og la henne tre seg innpå deg i sin hastighet. Fin fremgangsmåte for nybegynnere. (Du vil ikke at hun skal bli redd for analsex). Når det kommer til å få litt dritt på penis, så må du nesten regne med dette. Det som kan hjelpe er selvfølgelig om hun har gått på do en stund før dere begynner.

 

Om dere vil unngå alt som heter drit, kan dere prøve å skylle hele tarmsystemet, men dette blir kanskje litt mye pes? ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal jeg gi deg noen tips.

 

- Snakk om dette på forhånd (noe det virker som dere har gjort)

- Vær tydelig og klar på henne at det er helt nødvendig at hun slapper av for at hun skal nyte det

- Får henne til å være avslappet (og kåt selvsagt)

 

- Bruk MASSE glidemiddel (eventuelt spytt) der bak

- "Varm opp" hullet. Begyn først med en finger, så to.. lek deg litt forsiktig der bak

- Bruk MASSE glidemiddel (eventuelt spytt) på penis

 

- Legg henne på maget (gjør dere litt som dere vil, men den stillingen er fint utgangspunkt)

- Gjør det forsiktig og vær opptatt av hvordan hun har det, men da uten å mase konstant

- Øk tempoet litt dersom hun ser ut til å like det.

 

Wholla du har gjort at dama di ikke hater analsex sånn som mange andre kvinner hvor gutter har gjort det totalt feil og bare kjørt på. Værre er det rett og slett ikke :)

Analsex trenger slett ikke være vondt slik mange skal ha det til, bare det gjøres riktig og du ikke har en jumbotiss på størrelse med en full dorull.

 

Lykke til!

Endret av Mantoius
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest jentaa

Skal jeg gi deg noen tips.

 

- Snakk om dette på forhånd (noe det virker som dere har gjort)

- Vær tydelig og klar på henne at det er helt nødvendig at hun slapper av for at hun skal nyte det

- Får henne til å være avslappet (og kåt selvsagt)

 

- Bruk MASSE glidemiddel (eventuelt spytt) der bak

- "Varm opp" hullet. Begyn først med en finger, så to.. lek deg litt forsiktig der bak

- Bruk MASSE glidemiddel (eventuelt spytt) på penis

 

- Legg henne på maget (gjør dere litt som dere vil, men den stillingen er fint utgangspunkt)

- Gjør det forsiktig og vær opptatt av hvordan hun har det, men da uten å mase konstant

- Øk tempoet litt dersom hun ser ut til å like det.

 

Wholla du har gjort at dama di ikke hater analsex sånn som mange andre kvinner hvor gutter har gjort det totalt feil og bare kjørt på. Værre er det rett og slett ikke :)

Analsex trenger slett ikke være vondt slik mange skal ha det til, bare det gjøres riktig og du ikke har en jumbotiss på størrelse med en full dorull.

 

Lykke til!

 

 

Word! En hver mann skulle vært som deg ! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Gutt

Mantoius: mener du at analsex kan nytes av kvinnen? Jeg antar at anatomien er temmelig lik så den kan nytes av gutter\menn å?

 

(bare hørtes ut som du hadde erfaring.

 

Menn har mer sannsynelighet for å like å bli tatt i rompa enn jenter om de kommer over den psykiske barrieren. Kvinner har ikke prostata, men det har menn og vevet som danner den er ganske likt det som finnes i det kvinnelige g-punkt.

 

Hvorfor en eventuelt skaper (for den som tror på det) lagde oss menn slik og attpåtil sa at homofili er synd, er ikke noe annet en verdens største vits....

 

Nå mente ikke jeg at man må være homofil for å nyte det da sånn bare for å gi det med teskje til overiverige forumbrukere.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Har en jente jeg gjerne vil prøve analsex med, og tror dette kommer til å skje relativt snart tongue.gif

har ingen erfaring på dette området, og tar gjerne noen tips på forhåndregler vi bør ta. dette er sikkert spesielt relevant for jenta sin del..vil gjerne slippe fiasko (trenger vel ikke definere det nærmere :roll: )

 

Jeg har hatt analsex med my love i masse år og en ting er sikkert, forberedelse må til.

Hun er skikkelig gla i å bli tatt i rompa, hun får de utrolig lange serieorgasmene og hun kan enkelte ganger sprute noe helt vanvittig. noe hun ellers ikke klarer ved vanlig samleie.

 

Hun vil garantert føle det som meget kleint hvis hun driter på deg, så forbered henne slik. (hvis hun er med)

Først do besøk, tarmskylling evt klyster, få henne gjerne til å kjøpe hermorider krem på apotek, det gir avslappende og smertelindrende følelse. det er også bakterie drepende. hvis hun slipper seg løs med deg der kan dere ta dette som en del av forspillet og analen er klar kjapt. self må du ta penetreringen meget forsiktig de første gangene. velg gjerne en stilling der hun er med på å bestemme trykket på penetreringen.

 

For å si det sånn, hvis hun slapper av og presser, slik hun gjør på dritaren både under sammleiet og ved penetreringen, da det er det bunn gas fra hennes side. "derfor må det være helt tomt og rent."

!!selv mener jeg vagina er litt bedre.... og husk ikke vaginalt etter analt.

 

Får du henne til å like dette, får dere det garantert bedre.-) De som sier det er vondt å ekkelt gjør det feil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bruk kondom hvis du er redd for sykdommer:) (Vannbasert glidemiddel i det tilfellet). Hvis ikke bruk oljebasert som varer lenger og glir bedre.

 

Når det kommer til oppvarming, kåt henne skikkelig opp. Deretter kan dere kanskje begynne med en finger eller to. La henne bestemme alt når det kommer til hastighet. Still deg opp mot veggen, og la henne tre seg innpå deg i sin hastighet. Fin fremgangsmåte for nybegynnere. (Du vil ikke at hun skal bli redd for analsex). Når det kommer til å få litt dritt på penis, så må du nesten regne med dette. Det som kan hjelpe er selvfølgelig om hun har gått på do en stund før dere begynner.

 

Om dere vil unngå alt som heter drit, kan dere prøve å skylle hele tarmsystemet, men dette blir kanskje litt mye pes? wink.gif

 

Sorry, men måtte bare kommentere på dette da det var så mye.... ehm ikke-riktig her. 1) ikke bruk oljebaserte glidekrem i analen - slike ting er ikke sunt der, så langt jeg vet, MEN: de ødelegger også kondomet. Vannbasert tørker/fordamper fort. Silikonbasert er best, og gjerne noe med litt bedøvende effekt. 2) Jeg vet ærlig talt ikke hvordan man skal klare analsex stående når det er hennes første gang, i tillegg til at man kan falle litt bakover og skade penisen til partneren... 3) Nei, det kommer ikke alltid bæsj. 4) Skyller man tarmen, er det lett for at vann blir fanget inni der et sted og kommer ut på et senere, ubeleilig tidspunkt i form av skikkelig løs basj. Nam. I tillegg så er ikke slike ting særlig behagelig, så ikke tving dette på partneren din, slik Heldig foreslår. Skjønner heller ikke hvorfor det er HUN som må kjøpe hemoroidekremen - dette bør gutta også være i stand til å tørre å gjøre. Det beste er om hun har gått på do og ikke føler at hun må bæsje den nærmeste tida.

 

Forresten, bare sånn at du vet, må det ofte maaaaange ganger til før ei jente klarer å ta en penis oppi rompa med mindre hun også øver med noe på egenhånd.

 

Én ting til: se på anatomien over endetarmen: den er ikke rett - et ganske kort stykke inn svinger den faktisk i 90 graders vinkel, og denne svingen kan det være både vanskelig og vondt å komme forbi. Det er derfor viktig å ha en slik posisjon at tarmen er mest mulig rett. Det er mulig du må la henne ri fingeren din, faktisk, noen ganger for at ting skal gå lettere og hun føler hva som er mest behagelig for henne. Vær forsiktig med tarmene generelt. I alvorligere tilfeller kan folk få hemoroider (som skjer oftere enn folk tror) - google dette - de fleste som ser bildene, vil ikke at partneren skal ende opp slik. Da tror jeg også at det er gnaske stor sjangse for at hun blir skeptisk til analsex.

 

Gjør din research og lykke til!

Endret av ktmore
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

 

Om oljebaserte glidemiddel er heldige eller ikke bak der har jeg ikke kunnskap om, men jeg tviler på at de er farlige. Jeg foreslo heller aldri å bruke de sammen med kondom. "Hvis ikke" peker jo tilbake på kondomen. Med andre ord, hvis du ikke bruker kondom, så bruk oljebaserte glidemidler, fordi vannbaserte "forsvinner" så fort.

 

Stående analsex ble løsningen for meg første gang, siden det var så lett for henne å styre tempo og penetrering, snakker av egenerfaring, er ikke sikkert det er noe for alle.

 

Nei, det kommer ikke "alltid" bæsj, men det er jo der den kommer ut, så om du er dødsredd for det, ikke ha analsex.

 

Skyller man tarmen så passer man på at vannet kommer ut skikkelig, og skyller seg helt ren. Kommer det ut senere iform av løs bæsj, så har du enten magesyken eller ikke vært nøye nok.

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

glidemiddel, glidemiddel, glidemiddel.... ikke forvent å få puttet den inn første gangen. Kommer litt an på hvor stor du er men av de jeg har tatt "anal virginitien" til har jeg brukt vanligvis 2-3 forsøkt før det kan kalles analsex.... bruk god tid, ha gjerne en liten buttplug, dem er fin å varme opp med, jobbe seg innover osv.... fingre funker også sånn helt ok men en liten buttplug og en medium f.eks er perfekt oppvarming

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har en jente jeg gjerne vil prøve analsex med, og tror dette kommer til å skje relativt snart https://www.diskusjon.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/tongue.gif

har ingen erfaring på dette området, og tar gjerne noen tips på forhåndregler vi bør ta. dette er sikkert spesielt relevant for jenta sin del..vil gjerne slippe fiasko (trenger vel ikke definere det nærmere https://www.diskusjon.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/rolleyes.gif )

Vaselin...

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...