Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Analsex for newbies


Gjest gjest

Anbefalte innlegg

Gjest gjest

Ok, jeg har aldri hatt analsex. Men er ei jente det kan bli aktuelt med, ettersom hun tok det opp og sier hun liker det.

 

For å unngå å drite meg fullstendig ut, trenger jeg litt info. Jeg regner med at glid er et must. Gjelder det også kondom? Fare for at hun tar det ille opp?

 

Jeg tenker i hvert fall kondom, men har ikke tatt noen avgjørelse på det. Har heller ikke bestemt meg for om jeg er med, men vil isåfall være forberedt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde nylig anal sex for første gang og jeg synes faktisk det var godt. Det som ikke var så godt var at jeg ikke hadde tømt meg slik at vi måtte avbryte mitt i, fordi jeg ble kvalm.

Jeg vet ikke om det er slik med andre jenter også, men jeg ville foreslått å dra på apoteket å kjøpe Enema, slik at hun kan få vasket seg innvendig :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

når det kommer til analsex er det noen enkle regler. hygjene + smøring + komunikasjon=digg

først og fremst, når det kommer til glidemiddel: bare bruk vannbaserte glidemiddler! gjerne med aloe vera. andre typer glidemiddel etser opp kondomen og vil også gi motstad istede for glid. og her vil vi ha lite friksjon! styr unna glidemiddler med bedøvelse! hvis noe gjør vondt så er det best å vite hva som gjør vondt så smerten kan unngås.

 

obs: analsex fungerer best hvis begge parter er opphissede og tar seg tid! (spesiellt viktig de første gangene).

 

jeg lager en lite guid fra begynnelse til slutt: start med å vaske området rundt anus godt. start forsiktig med å stimulere området rund anus. allerede nå tilfør rikelige mengder glidemiddel. når hun begynner å slappe av, kan du forsiktig begynne å føre en finger inn. bare en cm eller to. hvis hun liker dette fortsetter du. en veldig viktig ting er å snakke sammen! hele tiden. før fingeren dypere inn. forbi lukkemuskelen. be henne om å presse i mot (dette vil gjøre det enklere å føre den inn og enklere for henne å slappe av). når hun slapper av, tilfører du mer glidemiddel (ta litt på fingeren og før det inn). hvis hun syns det er greit kan du begynne å bevege fingeren sakte frem og tilbake, snakk med henne og hør hvordan hun liker det.

 

når hun slapper av, og begynner å like det (hvis hun liker det), kan du begynne med to fingre.

 

NB: alt som har vert i anus skal vaskes grundig før det kommer i kontakt med noe annet!

 

så kan du spørre om lov til å gå videre, hvis du får ja følg nr 1 hvis nei følg nr 2

 

1. trekk på en kondom, smør deg og henne godt inn. så starter du sakte. før penishodet inn i anus. bruk god tid og vent til hun slapper av. så fortsetter du gradvis til du fyller henne helt.

 

2. fortsett med stimuleringen, se om hun har lyst til å gå videre. hvis ikke, avslutt og prøv igjen senere (hvis begge parter vil).

 

fortsettelse nr.1: husk glidemiddel

egentlig vil du bare penetrere ca 7 cm inn i anus. ikke dypere. du kan, men det er det beste hvis dere vil ha litt fart på det(ikke gjør dette de første gangene)

de første gangene skal du komme fort, etter ca 30 sekunder. for å la anus få tid til å tilpasse seg. når du har fått utløsning forblir du inne til du blir slapp. då får anus tid til å trekke seg sammen og hun vil oppleve det som et midre ubehag når du trekker deg ut.de neste gangene kan du gradvis øke hvor lenge du holder.

 

takk for meg. bare spør mer så skal jeg svare så godt jeg kan

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...