Gå til innhold

Annonse!

adawen

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 stk hetterotter m/bur & misc. accessories gis vekk! :evil:

Navn: Aeryn (hvit med røde øyne) & Chiana (sort og hvit med sorte øyne)

Kjønn: Hun

Seksuell legning: Lesbiske

Vil ikke ha de fordi : DE JÆVLA ROTTENE SPISTE OPP LOTR-SKJORTA SOM JEG SPESIELT IMPORTERTE FRA JUNAITEN! :evil:

(ja, jeg mener det, jeg vil bli kvitt de!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vil ikke ha de fordi : DE JÆVLA ROTTENE SPISTE OPP LOTR-SKJORTA SOM JEG SPESIELT IMPORTERTE FRA JUNAITEN! :evil:

(ja, jeg mener det, jeg vil bli kvitt de!)

hehehe :lol:

Ehm ja du vil ikke høre på ka som skjedde med hamsteren min da den spiste seg gjennom en 12" subhøytaller element. :evil: RIP

Skrevet

Ikke vær sur på rottene dine da.... jeg synst de er søte...

uansett så har jeg litt mer lyst på en ilder...

Skrevet
Rottene er jo sikkert greie nok (ikke helt min stil da) men buret er vel dårlig siden de ikke sitter i det?  :p

Buret er helt eksepsjonelt bra, problemet er at hu ene er fryktelig langfingra, og klarer å huke tak i det mest utroligste gjennom sprinklene..

Det var ca 40% t-skjorte igjen etter de hadde tygd fra seg.. :evil:

Får bare HÅPE at ikke rottene til Tone er brukt! :lol:

:o .. sicko!

Skrevet
den gjør jo det! vil heller se derrick dubba til spansk enn å se lotr igjen... makan til møkkafilm skal du lete lenge etter.. :D:lol::lol::lol::lol::lol::lol:

okey?? har du noen SERIØS argumentasjon?

Skrevet
den gjør jo det! vil heller se derrick dubba til spansk enn å se lotr igjen... makan til møkkafilm skal du lete lenge etter.. :D:lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Velkommen til hat-lista mi! Du er ikke alene der, tipper du vil trives sammen med alle de andre noldusene som er totally brainblocked. :evil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...