Gå til innhold

Toalettpapir. Hvilken vei skal den EGENTLIG henge?


b-real

Hvilken vei skal den EGENTLIG henge?  

259 stemmer

  1. 1. Hvilken vei skal den EGENTLIG henge?

    • A!
      225
    • B!
      34


Anbefalte innlegg

Verken fliser eller varmekabler er nødvendig for god hygiene på badet. Selv tregulv kan vaskes når de blir skitne.

Verken votter eller lue er nødvendig for en 30min tur i -25C. Men det hadde gjort det en del enklere? Fliser skitnes faktisk mye tregere enn sånn plastikk-gulv som vi har. Vet ikke helt hva det er, men det er verken treverk eller fliser.

Det kan så være, men at det blir fortere skittent er fortsatt ingen unnskyldning for å ikke vaske ;)

 

Men jeg er enig i at det er å foretrekke at dopapiret holder seg unna gulvet, uansett hvor rent det måtte være.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan så være, men at det blir fortere skittent er fortsatt ingen unnskyldning for å ikke vaske ;)

Hvem har sagt at vi ikke vasker? Om vi så ikke har vasket på 3 dager, eller t.o.m nettopp har vasket, så vil jeg foretrekke å ha dopapiret på dorullen.

 

Men jeg er enig i at det er å foretrekke at dopapiret holder seg unna gulvet, uansett hvor rent det måtte være.

Yes.. Så at du antar at jeg/vi ikke vasker doen all out of the blue, bør kanskje granskes noe dypere før man går så langt at man anklager :thumbup:

 

OT: Du er duden som har drevet med Open Tibia for en del år tilbake?

Lenke til kommentar

Det kan så være, men at det blir fortere skittent er fortsatt ingen unnskyldning for å ikke vaske ;)

Hvem har sagt at vi ikke vasker? Om vi så ikke har vasket på 3 dager, eller t.o.m nettopp har vasket, så vil jeg foretrekke å ha dopapiret på dorullen.

 

Men jeg er enig i at det er å foretrekke at dopapiret holder seg unna gulvet, uansett hvor rent det måtte være.

Yes.. Så at du antar at jeg/vi ikke vasker doen all out of the blue, bør kanskje granskes noe dypere før man går så langt at man anklager :thumbup:

Nå føler jeg det er på tide å avslutte diskusjonen vår. Grunnen til at jeg kommenterte posten din i utgangspunktet, var at jeg oppfattet det som om du mente at gulvet deres er skittent fordi dere ikke har råd til fliser og varmekabler, og at du derfor helst ser at dopapiret holder seg unna gulvet. Nok om det.

 

:)

 

OT: Du er duden som har drevet med Open Tibia for en del år tilbake?

Det medfører riktighet. Nærmer seg vel en to-tre år nå.

Lenke til kommentar

Nå føler jeg det er på tide å avslutte diskusjonen vår.

Merk at jeg allerede var ferdig, men melder meg på igjen siden du "drar det opp igjen" ;)

Grunnen til at jeg kommenterte posten din i utgangspunktet, var at jeg oppfattet det som om du mente at gulvet deres er skittent fordi dere ikke har råd til fliser og varmekabler, og at du derfor helst ser at dopapiret holder seg unna gulvet.

Skjønner det :p Vet at du ikke hadde noen skumle, slemme intensjoner

hug.gif

Men følte at det var riktig å bruke en "skarp holdning" tilbake for å være et eksempel for hva som kan skje under slike missforstålelser: be careful :grin2:

 

OT: Du er duden som har drevet med Open Tibia for en del år tilbake?

Det medfører riktighet.

Haha!! :rofl:

Endret av Dark Fire
Lenke til kommentar

Det gjør meg pent lite at vi B'ere er i undertall...

"Myten" skal vel ihvertfall ha det til at det gjerne er de annerledes som revolusjonerer, eller hva? ;)

WE SHALL PREVAIL!

 

(Bare vent, i den nære fremtid vil det bli lagt ut doktoravhandlinger om at dopapir definitivt bør henges opp the B-way!)

Endret av Dark Fire
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Helt klart B. Henger det som A så blir det for nærme der folk sitter å gjør sitt. Det bare føles naturlig å ha det hengende lengst unna diverse utfloder. Og ja, jeg vet at det bare er snakk om cm, men det holder for meg.

Lenke til kommentar

Så kristne personer bruker A-metoden, mens fyllesvin bruker B-metoden?

 

Er glad jeg ikke bruker noen av delene.

 

... Hvilken metode bruker du?

 

Og Datasmurf: Du sa hvitost. Resten av dine innlegg i denne debatten vil ikke sees på med de seriøse brillene!

Endret av Poor Leno
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...