Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Heterofile jenter - ville dere hatt sex med en transvestitt?


G

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Innebærer "transvestitt" at det er en mann som kler seg ut som en kvinne, eller kan det også være motsatt? En kvinne som kler seg ut som en mann er jo ikke akkurat særlig iøyenfallende, og kvinner kler seg jo i typiske "manneklær", a la bukser og gensre, rett som det er. Men jeg bare lurte på om det kunne blitt spurt "Til heterofile gutter, ville dere hatt sex med en kvinne som kler seg ut som en mann". De flest ville nok svart ja, men er greit å få klart opp i dette.

Lenke til kommentar
Må si meg enig med hrMeyer. Jeg hadde ikke hatt noe som helst imot å ligge med en transvestitt hvis jeg likte personen.

 

EDIT: Det må nevnes at jeg er jente, men ikke heterofil.

 

Ok. Blir det da som følger:

 

Jeg ser deg på byn og finner deg fantastisk attraktiv (meg gutt, du lesbisk/bifil jente).

Du sier du ikke tenner på menn. Neste kveld kommer jeg tilbake, dog utkledd som en jente.

 

Er det win?

Lenke til kommentar
Ok. Blir det da som følger:

 

Jeg ser deg på byn og finner deg fantastisk attraktiv (meg gutt, du lesbisk/bifil jente).

Du sier du ikke tenner på menn. Neste kveld kommer jeg tilbake, dog utkledd som en jente.

 

Er det win?

Interessant problemstilling. Kjønn er ikke veldig viktig for meg, så jeg tror egentlig ikke det ville spilt noen rolle. Men jeg liker androgynitet, så sånn sett kan det jo hende at det hadde hatt positiv virkning.

Lenke til kommentar

Har ennå en variant, som faller så nær denne tråden at jeg ikke gidder å lage egen tråd for det.

 

Heterofile jenter - ville dere hatt sex med en shemale?

 

(ikke store forskjellene mellom transvestitt og shemale. En shemale har gjerne silikonbryster og går på hormoner, noen opererer stemmebånd..)

Endret av G
Lenke til kommentar

Hvis jeg likte ham ville jeg hatt sex med en transvestitt.

Men ikke med en mann som så og si var kvinne og ønsket å bli fullstendig dame, jeg tenker mer på en mann som gikk i dame klær, så litt ut som en jente og oppførte seg som en. Jeg liker androgyne gutter, men hvis han er for damete kunne jeg jo like gjerne ha sex med en jente.

 

Jeg ville ikke hatt sex med en shemale, tror jeg.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...