Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg vil, og er i stand til, å ta livet av noen.


Gjest Aeneas

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Gutt16_*

Jeg er full i aggresjon, depresjon og hat og slik har det vært siden jeg var 12-13 år. Jeg tror selv at jeg er fullt i stand til å ta livet av en person, og jeg har faktisk lyst til det. Lyst til å ta livet av personer som har såret meg eller gjør meg drit forbanna. Selveste greien med meg er at jeg er en god skuespiller og menneskekjenner. Jeg leser folk som bøker og vet hvordan de tenker, så det gir meg ennå flere grunner til å hate de. En annen ting verdt å nevne er at jeg så en grøsser/thriller-film for en tid tilbake som ga meg inspirasjon til å ville ta livet av disse personene jeg missliker så høyt. Og jeg orker ikke høre på dette 'Det er bare ungdomshormoner. Du må huske på at du er ung'-pisset, fordi det er ikke tilfellet hos meg. Jeg trenger tips, råd og andre sine synspunkt-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er full i aggresjon, depresjon og hat og slik har det vært siden jeg var 12-13 år.

 

Snakk med noen evt. psykolog.

 

Jeg tror selv at jeg er fullt i stand til å ta livet av en person

 

De fleste er i stand til å ta livet av en person.

 

...og jeg har faktisk lyst til det.

 

Igjen, snakk med noen, eller snakk deg selv ut av det.

 

Lyst til å ta livet av personer som har såret meg eller gjør meg drit forbanna.

 

Reagere med sinne er helt normalt, ikke et sterkt ønske om å ta livet av personen.

 

Selveste greien med meg er at jeg er en god skuespiller og menneskekjenner. Jeg leser folk som bøker og vet hvordan de tenker, så det gir meg ennå flere grunner til å hate de.

 

Nå høres du bare høy i hatten ut. Problemet ligger kanskje i at du tror du kan lese folk som bøker og vite akkurat hvordan de tenker. Vurder om du tar feil, det kan hende du innbiller deg at de er som de er og tenker som de gjør nettopp fordi det er du som prøver å tolke dem. Inntrykket du får av folk avhenger også av din egen innstilling.

 

En annen ting verdt å nevne er at jeg så en grøsser/thriller-film for en tid tilbake som ga meg inspirasjon til å ville ta livet av disse personene jeg missliker så høyt.

 

Film er film, og uansett hva slags tanker du har, som forøvrig er helt greit samme faen hva du tenker, så er vel det viktigste i slike tilfeller at du er i stand til å revurdere, eller i det minste fall ikke sette tankene dine ut i praksis.

 

Og jeg orker ikke høre på dette 'Det er bare ungdomshormoner. Du må huske på at du er ung'-pisset, fordi det er ikke tilfellet hos meg.

 

Hvorfor er ikke dette tilfellet hos deg? Hormoner styrer alle og du er intet unntak.

Lenke til kommentar
Hei trådstarter. Er du klar over at diskusjon.no kan spore din ip.adresse og utlevere denne til politiet. Som igjen kan finne ut hvem du er?
Du er klar over at inlegget er 100% innenfor loven?

Det er lov å ha lyst til å drepe noen.

Tanken er fri.

 

 

Ellers, selvsagt er du TS i stand til å drepe noen, men om det er verd konsekvensene og rissikoen er jo en annen ting.

Lenke til kommentar

Er du sikker på at du faktisk leser disse menneskenes ekte intensjoner og ikke innbiller deg at du klarer lese de? Slik at du ser vonde intensjoner i folk som mener gode ting og derfor hater folk uten grunn? Altså, tro meg, det er en del folk som fortjener ei kule i nakken, men hvem er du og jeg til å avgjøre hvem? :p

 

Ser meg selv som menneskekjenner, men har flere ganger tatt feil av folk, liksom..

Lenke til kommentar
Gjest Gutt16-Trådstarter

Skjønner godt at jeg høres høy i hatten ut når jeg beskriver meg selv som menneskekjenner, men jeg har aldri tatt feil før ihvertfall. Det høres helt sikkert latterlig ut, men jeg har denne greien med at jeg kan se og høre på folk hva de prøver å oppnå/inndirekte si før de prøver på det. Vet ikke hvordan jeg skal få forklart det skikkelig nok utenom å høres helt vekke ut, men slik er det ihvertfall fra mitt ståsted.

 

----------------------

 

Nå som jeg først har laget en tråd tenkte jeg at jeg kunne ta opp en annen ting også som jeg glemte... rasisme. Jeg HATER utlendinger av den enkle grunn:

 

- De kommer til vårt land, får jobbene våre, får unødvendig mye støtte (hva faen med oss som allerede bor her?) også driver de med så forbanna mye kriminalitet og kødd at det ikke holder mål. Visste dere for eksempel at 8/10 kriminelle bak lås og slå i Bergen og Oslo er utlendinger? Jeg hater å se utlendinger gå i samlet flokk og tro de er noe når de faen meg ikke er det. De går rundt og tror at de eier landet vårt og de prøver faen meg på det også. Det jeg missliker mest er gangster-stilen deres. Å fytt i helvete for noe søppel. De går rundt og bruker amerikanske slengord, går med dyre smykker og klær, er frekk mot oss som faen med har størst rett til å være her osv, osv. Jeg blir så inn i helvete forbanna når jeg ser de!

 

Men ikke missforstå meg... jeg hater de ikke som mennesker, jeg hater de utifra holdningen deres! Jeg har ingenting imot de utlendingene som har vokst opp til å bli noe, de med glimt i øyet som behandler alle slik som de selv vil bli behandlet.

 

------------------------

Lenke til kommentar

Støtter forslagene om å skaffe deg en hobby eller en jobb der du får ut aggresjonen din.

 

Da jeg gikk på ungdomsskolen ble jeg behandlet ganske dårlig av relativt mange. Dette inkluderte også et par av mine tidligere beste venner. Jeg har alltid vært typen til å stenge sinnet inni meg. Dag for dag bygde sinnet seg større inni meg, og om litt var jeg så fulltrappet av hat at bristepunktet var nådd. Jeg ville virkelig ødelegge livet til noen av de som plagde meg. Det var jeg tilfeldigvis oppdaget redningen min. Jeg var ute i vedskulet en kveld og skulle hugge opp litt ved. For hvert hugg jeg tok, tenkte jeg på dem, og vedkubbe som ble klyvd, mildnet hatet.

 

Litt merkelig historie, i grunn, men det hjalp i hvert fall meg.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Gutt16_*
Oooog der falt argumentasjonen din om at du er en menneskekjenner i grus med det rasismepisset ditt.

Det fungerer ikke slik. Må være med personen for å kjenne h*n.

 

Og rasismepisset? Det er slik jeg ser på de, så det er ikke noe piss. Det er mitt synspunkt. Det jeg sa er like mye piss som deg som person så ikke kom her å si at mine synspunkt er piss.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Gutt16_*
Støtter forslagene om å skaffe deg en hobby eller en jobb der du får ut aggresjonen din.

 

Da jeg gikk på ungdomsskolen ble jeg behandlet ganske dårlig av relativt mange. Dette inkluderte også et par av mine tidligere beste venner. Jeg har alltid vært typen til å stenge sinnet inni meg. Dag for dag bygde sinnet seg større inni meg, og om litt var jeg så fulltrappet av hat at bristepunktet var nådd. Jeg ville virkelig ødelegge livet til noen av de som plagde meg. Det var jeg tilfeldigvis oppdaget redningen min. Jeg var ute i vedskulet en kveld og skulle hugge opp litt ved. For hvert hugg jeg tok, tenkte jeg på dem, og vedkubbe som ble klyvd, mildnet hatet.

 

Litt merkelig historie, i grunn, men det hjalp i hvert fall meg.

Vel, jeg blir ikke behandlet dårlig av noen utenom min egen familie, så vi har to forskjellige historier du og meg.

Lenke til kommentar

Mitt tips: Ro ned 16 hakk! Vi er alle i stand til å drepe noen kaldblodig. Det er det som kommer etterpå som er jævlig. Du som er et så steinhard, skal få et steinhardt tips av meg; Om du dreper dem slipper de jo lett unna, noen sekunder smerte, og så er det natta. Du kan jo knuse beina i kroppen på dem med hammer, så de sitter i rullestol resten av livet, og kutte av dem tunge, samt punktere øynene deres, og så tenne på dem og slukke dem før de dør, bare så de får noen jævlige brannsår. Så ringer du 112 fra offerets telefon, og går din vei.

 

Tror du at du klarer det? Nei, og ikke prøv heller. Du vil nemlig ingen så vondt, så suck it up og oppfør deg som skikkelig folk. Har du problemer, kontakt en psykolog

Lenke til kommentar
- De kommer til vårt land, får jobbene våre, får unødvendig mye støtte (hva faen med oss som allerede bor her?)

 

Utdann deg. Selv om arbeidsinnvandring i noen tilfeller kan være uproduktivt, så vil ingen nekte for at en stor andel som kommer til Norge for arbeid er blitt både oppmuntret til dette og er i mange tilfeller en essentiell del av vår arbeidskraft.

 

også driver de med så forbanna mye kriminalitet og kødd at det ikke holder mål. Visste dere for eksempel at 8/10 kriminelle bak lås og slå i Bergen og Oslo er utlendinger? Jeg hater å se utlendinger gå i samlet flokk og tro de er noe når de faen meg ikke er det. De går rundt og tror at de eier landet vårt og de prøver faen meg på det også. Det jeg missliker mest er gangster-stilen deres. Å fytt i helvete for noe søppel. De går rundt og bruker amerikanske slengord, går med dyre smykker og klær, er frekk mot oss som faen med har størst rett til å være her osv, osv. Jeg blir så inn i helvete forbanna når jeg ser de!

 

Vi er kanskje i bunn og grunn enige, men å ta livet av folk er et skritt jeg i hvert fall innrømmer jeg ikke er for overlegen alle andre til å ta.

 

Skjønner godt at jeg høres høy i hatten ut når jeg beskriver meg selv som menneskekjenner, men jeg har aldri tatt feil før ihvertfall. Det høres helt sikkert latterlig ut, men jeg har denne greien med at jeg kan se og høre på folk hva de prøver å oppnå/inndirekte si før de prøver på det. Vet ikke hvordan jeg skal få forklart det skikkelig nok utenom å høres helt vekke ut, men slik er det ihvertfall fra mitt ståsted.

 

Jeg har in any case vanskeligheter for å tro det innen du gir gode og konkrete eksempler. Jeg har møtt mange tilsynelatende menneskekjennere, og jeg har selv hoppet altfor rask på konklusjoner angående mennesker jeg egentlig ikke kjente så godt.

 

Støtter forøvrig flere forslag her. Skaff deg en hobby, få ut aggresjonen ved noe produktivt f.eks. trening, jekk deg ned et par hakk og slutt og innbill deg at å ta et liv er ingenting utover selve akten. De aller fleste kan ta et liv, men de aller fleste er rasjonelle nok til å innse at de ikke har noen rett eller glede av å gjøre det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...