Gå til innhold

Qtek 7070 ell P800


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det er forsåvidt riktig. P800 er ikke noe telefon for personer som skriver sms. Lagringsplassen er grei den, selv om jeg per dags dato ikke har forstått om det er maks 255 sms, 350 sms eller 500. Den jeg hadde ble sur for hver av dem.

 

Like vel, Qtek savner en teller som viser antall sms (hadde vært fint).

Uansett er det lettere å skrive på Qtek, også når den nå kan skrive æøå =)

 

 

Har det kommet Norsk sw til Qtek 7070 siden du kan skrive æøå ??

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Hvilken hadde dere valgt ? Evt hva er de store forskjellene på dem ?

Hvorfor ikke Qtek 8080 da?

 

Stabilere joystick,innebygget kamera,dobelt så mye minne....Oppgradert brukersnitt...Blir sikkert en deilig mobil!

Deilig og deilig... Ganske ustabil vil jeg heller si. Jeg har hatt 7070 og den var treig som fy og den kræsjet ofte osv. Så jeg tror ikke den nye blir så deilig.

Lenke til kommentar

Jeg har nettopp solgt min Qtek 7070 jeg. Grunnen til det var at jeg begynte å rett og slett bli lei. Jeg skal nå ha meg P800 som jeg får imorgen :thumbs: Gleder meg jeg... Men jeg synes at qtek mobilen var en flott mobil, bare det at det var en del ting som jeg ikke var helt fornøyd med :no: Qtek mobilen hang seg OFTE den har litt for liten prosessor etter min mening. Du har ikke norsk OS det betyr også at du ikke kan skrive med noen T9 o.l. i SMS det er veldig tungvint!! :thumbdown: Telefonen har dessuten litt problemer med å connecte seg til datan hehe... og joysticken i midten blir slitt ganske så fort. Kameraet lagger :mad: både når du filmer og bare snurrer rundt med det for å ta vanlige bilder og batteritiden er meget dårlig max 2 dager ved godt bruk av telefonen. + at telefonen ikke har blåtann :cry: Jeg har dog ennå ikke fått noen bluescreen :laugh:

 

Men selvfølgelig har denne telefonen sine positive sider den har uendelig med funksjoner. Mange programmer, spill, mp3 spiller, wav som ringetoner, du kan spille av filmer, kamera, vanlig internet explorer :thumbs: Men jeg ville heller ventet med å kjøpe noe til f.eks. Sendo X slippes ut eller SX1. Grunnen til at jeg skal ha meg P800 er at jeg bare skal teste denne telefonen litt før jeg går over til ny etter nyttår...

 

Men hvis du absolutt skal ha en Qtek7070 så bør du ha en 256mb SD kort til. Men hadde jeg vært deg hadde jeg ventet med denne telefonen, eller gått for en Qtek 8080 med innebygget kamera osv... :w00t: Eller så har jeg lest en del godt om P800, gå heller for den enn Qtek 7070 ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...