Gå til innhold

Er lagidretter sosialistsporter?


Er fotball og ishockey sosialistsporter?  

73 stemmer

  1. 1. Er fotball og ishockey for sosialister?

    • Ja
      10
    • Nei
      57
    • Ingen formening
      6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Marxisten: du flyter på din intellekt. Du er for sta til å innrømme at det er sosialistdjevlene som har gjort det mulig for deg å slå deg opp og fram og realisere din intellektuelle kapasitet. Og dette er takken du gir dem? Det grenser mot det latterlige. Du sløser ressurser i en meningsløs kamp, du tror du er noe. Du har kun underholdningsverdi. Resten du gir samfunnet kan erstattes, så forlat samfunnet først som sist. Hvordan du gjør det er for meg likegyldig - reis gjerne til et sært uland og bli diktator med gode intensjoner og planer om å innføre liberalismen. Reis gjerne til himmel eller helvete med selvvalgt selvmordsmetode. Men vær ærlig med deg selv, alt du utretter med dette misforståtte korstoget er å underholde sosialistene, og vekke den sosialistiske flamme hos passive sosialist-sympatisører.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564
Jeg tviler sterkt på at det ikke finnes hyklerske liberalister som stjeler.

 

En hyklersk liberalist er ikke en liberalist.

 

Så da er personen noe, men allikevel er den det ikke?

Lenke til kommentar
Jeg tviler sterkt på at det ikke finnes hyklerske liberalister som stjeler.

 

En hyklersk liberalist er ikke en liberalist.

 

Så da er personen noe, men allikevel er den det ikke?

 

Det var usaklig, herr norske hingst. Det han prøvde å si er at en hykler er ikke det han utgir seg for å være. Det er jo selve definisjonen av ordet hykler. En som utgir seg for å være liberalist, men som i ord og/eller handling ikke er det, er ikke en liberalist. Det er bare logisk.

Lenke til kommentar
Jeg tviler sterkt på at det ikke finnes hyklerske liberalister som stjeler.

 

En hyklersk liberalist er ikke en liberalist.

 

Så da er personen noe, men allikevel er den det ikke?

 

oxymoron

 

velkjent sosialistisk debattriks

 

Selv Jurist ville ikke synke så lavt. Det skal du faktisk ha skryt for!

Endret av Marxisten
Lenke til kommentar
Jeg tviler sterkt på at det ikke finnes hyklerske liberalister som stjeler.

 

En hyklersk liberalist er ikke en liberalist.

 

Så da er personen noe, men allikevel er den det ikke?

 

oxymoron

 

velkjent sosialistisk debattriks

 

Selv Jurist ville ikke synke så lavt. Det skal du faktisk ha skryt for!

 

"Takk"? Var det det du var ute etter?

Lenke til kommentar
Så loven er hellig?

 

For den urokkelige bevisbyrden som viser sosialismens ondskap er der.

 

Men merkelig nok har ingen tatt seg tid til å legge den frem, selv om folk, meg selv inkludert, har mast etter noe som helst snev av dokumentasjon på dette i lange tider.

 

Jeg blir ikke overrasket om fraværet av denne urokkelige bevisbyrden fortsetter.

 

Stalin, Mao, Pol Pot, Mugabe, Castro, Hitler, Mussolini...

 

Det er nok å ta av.

 

Problemet er at sosialistene fra tidlig har lært seg tenkemetoder som er helt feil, og derfor er de blinde for (de enorme mengder) fakta som viser at deres moralske oppfatninger er feil og skadelige.

 

For et helt ferskt eksempel fra politikk: Se på sosialisters holdning til Chavez og Venezuela.

 

Det går akkurat samme vei med Chavez/Venezuela som det har gjort med alle tidligere forsøk på sosialisme: fattigdom og undertrykkelse blir alltid resultatet. Men lærer sosialistene av dette? Etter hvert vil de ta avstand fra det som skjedde i Venezuela (slik som de etter hvert tok avstand fra det som skjedd i Sovjet, Kina, osv.), men neste gang en sosialistisk diktatorspire dukker opp vil de være like begistrert som de var for Sovjet og Kina og Albania og Cuba og Vietnam og Venezuela, osv.

 

Stalin var kommunist

Mao var kommunist

Pol Pot var kommunist

Mugabe er nasjonalsosialist

Castro er sosialist

Hitler var nasjonalsosialist

Mussolini var fascist

Chavez er sosialist

 

Treff på to av syv er rimelig dårlig.

 

Men merkelig fungerer det sosialistiske systemet ypperlig i Norge.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564

Jeg mener iallefall at skattene i dette landet er for høyt, og at for lite av pengene brukes på det norske folk.

 

Og jeg deler ikke ideen om at kapitalistene baserer seg for mye på makt og rikdom.

 

+ Ops, og en annen ting: Jeg skjønner ikke hvorfor de individene som sliter minst på velferdssystemet skal betale vilt mye skatt...

Endret av Slettet+13412342564
Lenke til kommentar
Sosialismen er en ond avvikshatende ideologi på linje med nazismen, men dessverre er det vinnerne som skriver historien.

 

 

Jeg må nesten sitere deg, "Fy faen for en ondskap du representerer " :roll:

 

I realiteten er det du som spyr ut mest personangrep, er nesten et mirakel å finne et av dine innlegg uten personangrep :nei:

Lenke til kommentar
Var det fred i Auschwitz?

 

Fy faen for en ondskap du representerer

 

Så du trekker altså parareller mellom Auchwitz/jødeutryddelsen og norges sosialister??

For en fornærmelse for de som opplevde Auchwitz.

 

Forresten; tror du ikke det er enklere at slike ekstreme grupper vokser seg store i et slikt samfunn du ønsker,

jeg mener, det er jo ingen som kontrollerer hva du gjør på din egen eiendom, så lenge det er din eiendom så kan du drive med det du vil..

så da kan en feks kjøpe opp et stort område (halve norge feks) og nekte feks jøder tillgang og lage ett eget arisk-rike.. det er jo ingen som har rett til å hindre deg

 

 

 

 

 

Enkelte er fødte tapere, som vil forandre systemet til egen gevinst.

 

De kalles sosialister. Liberalister vil belønne skaperne. Sosialister vil belønne parasitter.

 

LOL er over halve Norge fødte tapere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...