Gå til innhold

Test: Fractal Design Define R2 Black Pearl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jaja, business as usuall :roll:
Mao. da ble det ikke noe kjøp :). Dumdristig praksis.

Mulig jeg skal ha noe annet fra Dustin og hvis de ikke setter opp prisen så handler jeg det der. Skal handle kun fordi jeg da får med 2 ting på 1 frakt.

Endret av Theo343
Skrevet
Dustin har den til 600 blanke dersom du er student. Gratis frakt i tillegg. :wee:

Så det jeg og. Skal nok bestilles, men bankid ved betaling utsetter dette til jeg kommer hjem.

Skrevet

Jeg skal bestille meg kredittkort fra Skandiabanken nå fordi DnBNor er så anale. Håpløst å måtte ha kodebrikken for å kjøpe på nett.

Skrevet
Jeg skal bestille meg kredittkort fra Skandiabanken nå fordi DnBNor er så anale. Håpløst å måtte ha kodebrikken for å kjøpe på nett.

Vurderte det, men siden jeg alltid betaler før fristen får jeg mer for pengene hos Dnbnor. (De er jo gratis). Er ikke mye med 50kr for å få et svart kredittkort da :)

Nå er kabinettet bestillt, for se om det blir bra.

Skrevet

Nei, det er ikke mye, men det er jo penger det og. :p Er det noen av gratiskortene som blir kastet etter deg som har samme opplegg med passord som mastercard securecode/verified by Visa, tro? Men jeg vil egentlig foretrekke å ha det i en ordentlig bank jeg allerede er kunde i.

OnT: Får se hva utfallet av en RMA-sak med Amentio blir nå. Om de blir penger tilbake skal jeg legge inn en bestilling hos Dustin, og da kjøper jeg nok dette i samme slengen. Ser jo bra ut. Og når jeg først lager en handlevogn er det jo lov å kjøpe ting man nesten trenger med det samme. :p

Skrevet

Fikk kabinettet i dag. Har ikke satt inn komponentene i maskina, men det jeg kan si om kabinettet til nå er:

Fyren som monterte kabinettet har gjort en elendig jobb. Det er litt under 1 cm mellomrom etter at man har dyttet inn døren. Døren har blitt skrudd inn så den er skjev. Harddiskfestene var presset inn utenfor sporene, flere av harddiskfestene var derfor løse. Dørene passer generelt dårlig til resten av kabinettet der det er ca 1 mm avstand inn til kabinettet rundt hele døren. :nei:

Skrevet
Hvilke vifter kjører dere som har kabinettet?

3x cooler master 140mm, 3x nexus 120mm blåe LED-vifte og ei 140mm eg plukka ut av en defekt PSU. Me alt på fullt er det berre en sus fra kabinettet som eg FINT søve til.

Skrevet

Er det noen som har drifts-erfaring med kabinett hvor PSU suger inn luft fra undersiden? Hører at noen er redd for at det lett samler seg hybelkaniner i støvfiltret til PSUen. I så fall, hvor ofte er det nødvendig å rense filtret?

Skrevet

Når du leste det så gjorde du vel det på svenske forum og så at postene var veldig gamle? Dette gjelder gamle batcher. Har selv ingen sjenerende lukt fra kabinettet.

Som en kommentar til trsten over syns jeg dt er veldig rart at man ikke gjør mer ut av prisen? Prisen for dette kabinettet er rett og slett latterlig lav! Normalt må man betale veldig mye mer for alt man får med på dette kabinettet (ja, Sileo er også billig).

Skrevet (endret)

Et stort minus med kabinetter som har PSU nede, også dette, er at de aldri kan skyve HKet et par cm lenger opp i tomrommet i toppen så man får plass til et dualslot skjermkort i nederste slotten på mange av dagens hovedkort, også som på bildet. Hodeløs designmangel etter min mening.

På Lancool PC-K56 og PC-K62 er det gjort nettopp dette (de har åtte ekspansjonsslotter og strømforsyning i bunnen). Synd det ikke er slik på alle kabinetter.

Endret av Kamerat
  • 2 uker senere...
Skrevet

Enkleste løsning for montering av SSD: la de ligge løst en plass hvor de ikke er i veien, eller gaffa teip til kabinett eller skuff. Skruer er bare om man vil være fancy. Jeg gikk selv for en 4x 2,5" i en 5,25" brønn sak, men det var hovedsaklig pga kabler. Jeg hadde 2 SSDer løst i 6 månder uten problemer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...