Gå til innhold

ASUS X77JA 17.3" gunstig pris, gode specs


Tronuk

Anbefalte innlegg

Argh, jeg postet jo svar, men så sviktet internett.

 

Det som er viktigst med slike spill, spesielt om man spiller online, er å ha null lag. Umulig å microe når det er lag. Derfor bør man spille på low om det er fare for lag ved høyere innstillinger. Jeg trur ikke det fungere "meget bra" ved f.eks medium i 200 vs 200 fight. Da vil CPUen slite hardt. Legger man på litt lag pga GPUen, kommer du ikke til å vinne mange games :)

Endret av EivindS_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm, har fått ett merkelig problem med lyden på pcen. På alle hodetelefoner og hjemmekinoannlegg jeg har plugget til via jacken, så hører jeg konstant susing i høyttalerene.

 

Altså, sånn type susing som følger harddiskens aktivitet. Når jeg setter inn en dvd hører jeg susingen følge dvden osv.

 

JEg mener jeg har nyeste drivere til lydkort. men kan alltids sjekke, noen som har opplevd det samme problem ?

Lenke til kommentar

Spiller SC2 på high. Ligger på 35-40fps, som er mer enn bra nok for min del, i store kamper havner jeg rett under 30fps. Mulig det er værre i 200 vs 200 kmper ja, men er neppe aktuelt for min del ihvertfall.

 

Har min på high jeg også. Har fungert bra til nå. Spillet ser uansett lekkert ut på medium også.

Lenke til kommentar

gjelder det spill du kjører via steam ? jeg har ikke problemer med unntak av MW2 , da må jeg først åpne steam interfacen inne i spillet, før jeg kan alt tabbe den ned.

 

gjelder det spill du kjører via steam ? jeg har ikke problemer med unntak av MW2 , da må jeg først åpne steam interfacen inne i spillet, før jeg kan alt tabbe den ned.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg har hatt denne maskinen i et par måneder nå, og har vært godt fornøyd. De siste dagene har derimot nettverket blitt mer og mer ustabilt, og nå får jeg ikke lengre koblet på nettverk i det hele tatt. Har forsøkt å gjenopprette Windows fra før problemene begynte å komme, men dette hjelper ikke. Ingen problemer med andre maskiner i huset, men med Asus'en står det nå bare "Ingen tilkoblinger er tilgjengelige". Mulig dette er diskutert tidligere i tråden, men den er jo så lange, så om noen har noen tips hadde jeg satt umåtelig stor pris på det.

 

Edit: Har forresten den N71ja eller hva den heter, men det er vel samme hardware, stort sett.

Endret av Myxo
Lenke til kommentar

Nå er jeg bare jævla lei av denne maskina. Nettverkskortet sluttet å funke oftere og oftere, og nå er det helt sjanseløst å komme seg online. Satte inn en USB Wireless og det funka bra. I to dager, før den også begynte å fuske. Nå vil heller ikke den koble seg opp. Dette er jo helt håpløst! Merker at jeg vil ha meg ny maskin...

Lenke til kommentar

Nå er jeg bare jævla lei av denne maskina. Nettverkskortet sluttet å funke oftere og oftere, og nå er det helt sjanseløst å komme seg online. Satte inn en USB Wireless og det funka bra. I to dager, før den også begynte å fuske. Nå vil heller ikke den koble seg opp. Dette er jo helt håpløst! Merker at jeg vil ha meg ny maskin...

 

Tror du har vært uheldig, kompis. Jeg har hatt denne maskinen siden februar og har ikke noen som helst problemer med den. Er rett og slett veldig fornøyd.

Lenke til kommentar

Fantastisk bærbar pc til prisen. Hatt den noen måneder nå og den fungerer supert. Stor og god skjerm, nydelig tastaur, og et clean og lekkert utsende! Veldig behagelig å bruke!

 

Den tar de fleste spill som er ute på markedet idag, og mange med full skjermoppløsning og grafikk! Bad Company 2 spiller jeg feks med full skjermoppløsning og instillinger fra medium/high online, HELT UTEN NOE SOM HELST LAG! Company of Heroes kan jeg spille med alt på fullt! Er sikker på at denne pc'n også kan spille mange krevende spill som kommer i framtiden! Altså en super gaming-pc også!

 

Du finner ingen bærbare pc-er til denne prisen som kan stille opp med de specs'a som den har!

Pc'n er jo stor med sin 17'3 tommer skjerm, men jeg flytter den rundt hele tiden, og har den også med til venner ganske ofte! Ikke noe problem!

 

En super, nei fantastisk pc for prisen! Til deg som ønsker en pc med høy ytelse, som ikke er stasjoner! Løp å kjøp! ;)

Endret av henderico
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...