Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


PH 2010  

44 stemmer

  1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Disse folka er ikke kjendiser. Man blir ikke kjendis av å være noen uker på Paradise. Uten om Petter P, hvor mange av fjorårets deltakere blir omtalt i media? Nettopp, ingen. Alle som ikke vinner blir glemt i løpet av kort tid.

 

Hva er en kjendis? Går det på å bli kjent igjen på "gata" av folk? eller andre ting?

 

Disse folkene på Paradise Hotel blir sett av utrolig mange mennesker, og PH er nr.1 Watercooler show i Norge for tiden. Tidligere i vinter var det Hjernevask og Fotballkrigen, nå er det PH som regjerer.

 

Kan jeg spørre deg, er Lisbeth Berg-Hansen og Lars Peder Brekk kjendiser? De blir nevnt i minst 5-10 mediesaker hver dag her til lands. Men jeg tror at hvis du går ut til et bredt spekter av folket vårt så har flere hørt om Victoria, Torbjørn, Tine og Carl en de to jeg nevner.

Endret av YNWA32
  • Liker 1
Lenke til kommentar

det er noe oppe i glassene ja.

Det er et stoff som regarer på en tilsetning slik at væsken får farge eller ikke (gift eller ikke).

 

kan bekrefte det.

 

edit: så det glasset med mest væske i kunne fungert i teori. Men i praksis er det jo veldig lite væskeforskjell mellom de tre glassene. Dessuten kan det ha vært utjevning som nevnt.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...