Gå til innhold

Android homescreen/lockscreen screenshot-tråden!


Anbefalte innlegg

Jau har gjort samme greia selv, men har innsett at jeg vet jo hvor knappene ligger på docken, så jeg bare kjørte transparente ikoner over programmene siden det ikke er så viktig for meg å se ikonet for å trykke :) .

 

Eventuelt setter jeg opp DV widgets som transparente på homescreenen og bare husker hvor de forskjellige var. Pleier ha alarmer øverst i høyrehjørnet, feks, dersom jeg ikke bruker en klokkewidget som åpner alarms, og task switcher øverst i høyrehjørnet for å slippe longpresse homeknappen min.

 

Jeg liker usynlig.

 

:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt special contacts med bilder på ene docken og "normal blank" på den andre, og bare kjørt 2 docks.

 

Nå bruker jeg bare 1 dock, så problemet er avoided completely :p .

 

En ting for å differensiere mellom docks er jo å kjøre et ikon nederst til venstre feks der det er en liten minimalistisk indikator, feks et 1tall og 2tall eller noe enda mer subtle.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Nja, er ikke akkurat maemo5, men det funker greit med litt loopholes og mye styr.

 

Skulle gjerne hatt pixelpresisjon på plassering av shortcuts og widgets... irriterer meg grønn at de ikke gidder sette det opp, burde ikke være SÅ vanskelig det vel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...