Gå til innhold

Android homescreen/lockscreen screenshot-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ønske jeg var like flink som folka her, har hatt galaxy s2 min 2-3 dager, og dette er det jeg bruker for tiden

 

sc20110720095346.jpg

 

 

sc20110720095350.jpg

 

 

sc20110720095359.jpg

 

 

Noen som har en bra app til å fikse på lockscreen, prøvde widgetlocker, men fikk ikke det til å bli som jeg ville.

Endret av henrikrox
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan noen se om de får brukt dette WL-theme'et? Jeg har lastet det ned, men gikk inn og endret på den ene bildefila, før jeg la theme'et tilbake på SD, i riktig mappe (hvor jeg har de andre som jeg har lastet ned).

 

Men nå får jeg det ikke opp når jeg skal legge til nytt theme, bare de gamle som jeg har lastet ned før.

FadedMystery_K.wltheme.rar

Endret av DBM
Lenke til kommentar

Jau jeg er bare grævlig lei, og det ga meg en liten soft innføring i photoshop, noe jeg desperat trengte. Jeg har alt forandra homescreenen min totalt fra det der :p .

 

Går fort i svingene når man er inspirasjonsløs.

 

Ser gjennom tråden på XDA og alt er kliss likt. Minimalistisk, mclock, kanskje et par banners her og der, ellers ser alt så innst inn i pocahontasmensen likt ut...

 

Og veldig enig med app launcher ikonet, det ser rett og slett kjipt ut. Føler også at det blir for bredt for en win7 feel. Må isåfall kutte ene coloumnen bort for å slimme det ned, og dermed ha en coloumn med sort helt til høyre på skjermen.

 

Setter pris på tilbakemeldingen :)

 

 

edit: fikk nettopp en ide... skal se om jeg får jobbet med det i morgen. trenger også en scanner om så bare i en halvtime/times tid i trondheim for å få fullført, skal se om jeg får fatt i en på en eller annen måte.

 

dette kan bli bra!

Endret av Slai
Lenke til kommentar

njaei vil egentlig ikke det, var bare for å teste ut og mekke litt enkelt i ps :) . har sett på launcher7, var ikke noe spesielt for meg, men takk for tips!

 

 

Sitter på en SGS2 med 480x800 oppløsning og har lyst å lage en slags semisirkel som følger tommelen min fra bunnen av skjermen og i en bue til høyre side av skjermen. Denne buen skal deretter deles opp til å fungere som shortcuts til diverse ting som apps, bookmarks, etc.

 

Jeg er HELT fersk med android og photoshop, og lurer derfor på om det er noen som har noen anelse hvordan jeg skal gå frem for å klare dette?

 

Teorien min involverer å sette LPP coloumns and rows til 10, for å maksimere icon/inch ratioen slik at kurven kan inneholde mer enn 2-3 shortcuts hver. Planen er å lage en shape i photoshop for så å kutte den opp i biter som gjøres om til PNGs som jeg kan sette inn i DV for å gjenopprette kurven på skjermen.

 

Thoughts, ideas og teorier tas imot med takk :)

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Du kan alltids lage ikonene selv i gimp eller photoshop og smekke dem inn i desktop visualizer.

 

Eventuelt prøve deg frem med simple text widget og se om ikke det går an. Det burde gå greit med STW.

 

Hadde helst tenkt meg noe jeg slapp å lage selv i gimp :innocent:

 

Men på market står det at simple text widget er inkompitabel med min enhet..

Lenke til kommentar

ah okay, vet ikke hva du bruker. er ganske enkelt å mekke selv, egentlig. letteste er kanskje om du kjører fast bakgrunn (ikke scroller når du scroller homescreensa), ta bakgrunnen din og mong den inn i et redigeringsprogram og tegn dritten rett på bakgrunnen.

 

så smekker du noen DV widgets over med transparent ikon, og voilá!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...