Gå til innhold

Android homescreen/lockscreen screenshot-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan skifter man "dock" eller hva det kalles på LauncherPro? Den du trykker på for å få opp menyen osv. Har blitt inspirert av denne tråden til å gjøre noe med det kjedelige designet til Sense :)

 

Trykk på "Menu"-knappen (den fysiske knappen alts), velg Preferences, Apperance settings eller hva det heter, dock background og velg custom. Kan hende du må restarte LP for at det skal virke (jeg har vist måtte begynne å gjrot det.. :/ )

Lenke til kommentar

Takk for raskt svar :) Men tenkte mer på hvordan dere endrer ikoner osv.. har sett bilder i denne tråden der ikonene er byttet til tekst etc. Den instillingen endret vel bare bakgrunnen?

 

Eller er det sånn at dere har laget en bakgrunn i Photoshop i 123x123 px. f.eks? Hvordan "programmererer" dere knappene da?

Lenke til kommentar

Takk for raskt svar :) Men tenkte mer på hvordan dere endrer ikoner osv.. har sett bilder i denne tråden der ikonene er byttet til tekst etc. Den instillingen endret vel bare bakgrunnen?

 

Eller er det sånn at dere har laget en bakgrunn i Photoshop i 123x123 px. f.eks? Hvordan "programmererer" dere knappene da?

 

Har du prøvd å holde inne en av snarveiene i docken for å se hva som skjer? :cool:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg prøvde Go Launcher på min Htc Hero 2,1 for ikke så lenge siden og det er noe av det beste jeg har prøvd, men fordi jeg ikke kunne dra apps ned i docken var det uaktuelt for meg...

 

Du kan bytte app i docken ved å holde på et ikon i docken så får du opp et alternativ om å bytte den ut med en annen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...