Gå til innhold

Android homescreen/lockscreen screenshot-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja jeg har begge deler uten at jeg får det skikkelig. Likte spesielt den som ble lagt ut over her med ni ikoner og klokke på forsiden.

 

Noe gjør jeg tydeligvis feil her likevel, for blir ikke i nærheten når jeg prøver.

hvis du tenker på min har jeg brukt 8 rows og 8 columns i launcher pro. utenom det har jeg bare resizet iconene jeg legger til med desktop visualizer =)

Lenke til kommentar

WidgetLocker eller Lock 2.0 antar jeg. Du kan lett modde sliderne i WidgetLocker dersom du har litt kunnskap rundt ADB og signing :) (eller har S-OFF)

 

Ja jeg bruker widget locker, men ikke funnet ut hvordan jeg kan få andre slidere enn de som alt ligger i programmet.

 

Ja jeg har begge deler uten at jeg får det skikkelig. Likte spesielt den som ble lagt ut over her med ni ikoner og klokke på forsiden.

 

Noe gjør jeg tydeligvis feil her likevel, for blir ikke i nærheten når jeg prøver.

hvis du tenker på min har jeg brukt 8 rows og 8 columns i launcher pro. utenom det har jeg bare resizet iconene jeg legger til med desktop visualizer =)

 

Du legger til som widget da regner jeg med siden du har resizet de i lp? Ikonene via desktop visualize altså. Hva størrelse velger du i så fall. Mulig problemet har vært at jeg har 4x4 i lp, og da ser det ikke ut til å bli bra uansett hva størrelse jeg velger på widgeten i desktop visualize, det blir alltid store mellomrom.

 

Får teste på nytt i morgen tenker jeg:-)

Lenke til kommentar

Bruker stock launcher. Byttet ut kontaktlista med kamera ettersom førstnevnte lett kan nås fra den blå telefonknappen.

 

Prøvde forresten Circle Battery Widget, men batteriprosenten oppdaterte seg ikke automatisk (måtte slette den og legge den til på nytt for å få korrekt prosent). Noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...