Gå til innhold

Android homescreen/lockscreen screenshot-tråden!


Anbefalte innlegg

@ Gega:

 

Har du en HTC? Da trykker du bare på Ligg til Widget -> Instillinger, så kommer det opp en liste med de forskjellige. Hvis ikke så må du nok laste ned tilsvarende widgets fra markedet.

 

 

Ja, jeg har nylig mottatt en Desire HD... jeg var inne på de widgetene som er inne på telefonen men det så de ikke sånn ut, skal se litt senere hva jeg finner, synes dem så veldig fin ut :roll:

 

 

Gega

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trodde ikke de var forandret i nye versjonen av Sense, men ser etter et raskt googlesøk at de ikke er like. De widgetene som Androod brukte er de som følger med de tidligere HTC-modellene som Desire og Legend mm.

 

For å være litt ontopic i denne tråden så får vel jeg også poste hjemmeskjermene mine. Ikke noe spesielt fancy:

 

post-170171-0-94679800-1292005349_thumb.png

 

2. Pure Calendar

3. Extended Controls og modifisert Audiogalaxy widget

4. Standard Sense-klokke, modifisert til å være delvis transparent.

5. PowerAmp og Pure Music (klarer ikke å bestemme meg for musikkavspiller).

 

Første skjerm er tom, de to siste har Friendstream og E-Post-widgets som følger med i Sense.

 

post-170171-0-83248400-1292005354_thumb.png

 

Dette er helt standard Leedroid som er flashet med nytt theme. Telefonen er en HTC Desire.

Lenke til kommentar

Hvordan får du plassert widgetene så "nærme" hverandre?

jeg har masse "whitespace" på Oneseven f.eks...

 

Med launcher pro kan du endre på noe som heter homescreen grid og da number of columms/rows i tillegg kan du resize widgets så du kan få dem nesten hvor du vil.

 

 

Dette er hvordan min nexus s ser ut atm har egentlig 5 screens, men de to andre er litt private.

 

lockscreen.png

 

 

screen3.png

 

 

screen%201.png

 

 

screen%202.png

Endret av 3ndy
Lenke til kommentar

Med launcher pro kan du endre på noe som heter homescreen grid og da number of columms/rows i tillegg kan du resize widgets så du kan få dem nesten hvor du vil.

 

Jeg testet det men sliter med ikoner (spesielt med tekst) når jeg kjører noe annet enn 4x4 på min Desire HD. Har ikke kjøpt Plus ennå, da dette med ikonene er litt kjedelig...

 

Noen som vet om jeg kan få uread count på "email" på docken (samme som missed calls, sms og gmail)?

Lenke til kommentar

Gromsete? Mine blir pørfi. Komme rselvsagt ann på hvilken størrelse du velger å vise dem på, og hvilken størrelse (oppløsning) de faktisk er på. Ønsker du ikoner større enn 1x1 må du opp i 120x120px tenker jeg for at det skal se ok ut.

 

Hmmmf.. Når jeg bruker MetroStation ikonene så blir de veldig uskarpe ved små størrelser. 1x1 eller 2x2 f.eks. Må helt opp i 3x3 eller 4x4 for at de skal bli skarpe. Så det virker som om Desktop Visualizer sliter med å endre størrelsen på ikonene..

 

Og er det noen som har prøvd Sweeterhome ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...