Darthvulture Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 altså herre min hatt, tror ikke jeg har blitt så skuffet av ett spill noen gang enn når jeg klikket innpå vancouver 2010... Torino 2006 hadde mye bra interface, likte det spillet veldig godt og de hadde faktisk med langrenn,skiskyting og tilogmed kombinert, så kommer vi til 2010 og de fjerner disse godbitene. Grafikken er jo faktisk omtrent like god(!) og vancouver lever rett og slett ikke opp til ol forventningene. Verste av alt er på pc så har de bare dratt xbox versjonen inn, og det ser dumt ut når den spørr om å trykke på y eller b når han i førsten mener j... andre som har prøvd dette skuffende spillet?
Bytex Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Et OL spill burde hvertfall inneholde mere enn 4-5 grener. Er jo dusinvis av grener i OL liksom.
Darthvulture Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Skrevet 28. januar 2010 jepp, men at de har 4 slalom spill,2 snowboard spill,2 forskjellige bobsleig(bob og luge) og så 1 hopp. Det er for dårlig når man vet at det er så mye mer man gjøre. Veldig like sjangre de har og, samt de enkleste å lage... virker veldig lite gjennomtenkt og veldig slapt arbeid dessverre eneste som er forbedre i forhold til gamle spill er hopp, syns det virker litt mer "autentisk" og endel vanskeligere
vikingkylling Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Tok en rask titt på wikipedia, og ifølge den er det 15 grener i vinter-ol. (skjønt noen grener som snowboard er listet som en kategori, men de konkurrerer i tre øvelser.) http://en.wikipedia.org/wiki/Winter_Olympic_Games Det er 22 i sommer-ol. Inkludert golf, av alle ting. http://en.wikipedia.org/wiki/Summer_Olympic_Games Er enig i at det er litt vel lite å gjøre i Vancouver 2010, men hva forventer du av et ol-spill?
Bytex Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 (endret) Tja, man forventer hvertfall at alle grenene i dette OL er med. Så man kan "spille OL" hjemme mens man ser på ellernoe, og ha virkelige utøvere som AI-karakterer, ala FIFA spillene. Ikke at det er en dårlig hastejobb for å bli ferdig før februar, hvertfall. Endret 28. januar 2010 av Bytex
Darthvulture Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Skrevet 29. januar 2010 jeg forventer iallefall en oppgradering av hva de hadde før ikke en nedgradering av grener...
Bytex Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Virker som det var 4 år siden forrige OL, da tenkte noen "Hmm lage spill for neste OL? Tjaa" også ble det med det. Helt til 2 mnd før OL, da skal alt gjøres ferdig for å være i butikken før lekene starter, så vi copy/paster et par grener sammen.
Hansoen Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Hele spillet er latterlig. Det eneste som er i nærheten av gøy er slalåm. På torino var det jo fantastisk å tasse rundt på Skiskyting og Langrenn. At de tok vekk det er jo faen meg helt på jordet. jeg lastet ned for å sjekke og ja... Blir ikke kjøp for å si det sånn. Men kan være jeg børster støv av Torino før OL.
Bytex Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Det som er trist er at sportsgale foreldre kommer til å kjøpe spillet uansett til guttungene sine. Usett. Fordi det er "official olympics game".
Darthvulture Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Skrevet 29. januar 2010 må inrømme jeg lastet torino 2006 kjapt ned etter jeg lasted ned dette, er jo klasseforskjell!
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 hvordan kan noen være skuffet over et spill som er dømt til å være dårlig? lurer også på hvordan man går på ski og andre OL ting med gamepad?
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 nei, og jeg har liten interesse av å spille spill jeg har sterk tro på at helt elendige.
Hansoen Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Ikke utall deg om ting du ikke vet noenting om da.
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 jeg spør om ting angående spillet. jeg skjønner ikke at jeg må være en av de uheldige som har spilt det for å spørre.
Hansoen Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Du har jo fått svar på hvorfor vi er skuffet. Hvorfor du gidder å poste her i det hele tatt når du ikke har prøvd det, aldri vil prøve det og ikke har prøvd det det blir sammenlignet mot skjønner jeg ikke
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 det virker bare helt utrolig for meg at noen finner på å kjøpe det. lurer også på hvordan man går på ski og andre OL ting med gamepad?
Hansoen Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Torino spillet var bra og derfor er det jo ikke helt på jordet at dette blir kjøpt.
Hansoen Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Nå har jeg spilt gjennom alle de forskjellige konkurransene i Torino spillet og jeg må si jeg er imponert over hvor Kvalitet det spillet er. Alt er løst MYE bedre enn i vancouver spillet, fartsfølelsen ikke minst! HErlig å spille, så dette blir fortsatt mitt OL spill!
Darthvulture Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Skrevet 30. januar 2010 helt enig hans-o, og nabogutten, hvis du ikke gidder å spille ol spill så er det vel egentlig your loss. Veldig sosiale spill og det er alltid kjekt å spille. Vet ikke hvordan selve torino var på playstation eller xbox men på pc så var det løst meget bra, på vancouver så har de enkelt og greit integrert det for xbox og bare importert til pc og ps3, elendig løsning og vanskelig å styre ting på vancouver, enkelt og greit... fatter ikke hvordan torino visstnok skal ha fått dårligere karakterer i gjennomsnitt enn vancouver, anmelderene må ha drukket og røykt noe muffens samtidig altså...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå