Gå til innhold

- Android blir nest størst


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når det er sagt - om du hadde skrudd opp prisen på alle telefoner til 5-6000 kroner - altså at alle stilte med like vilkår hva pris angår - så er jeg rimelig sikker på at iPhone hadde vært en vinner. (Tett fulgt av Android etterhvert.)

Ja det var et tungtveiende og saklig argument

Ikke spesielt saklig, men like fullt fakta. ;)

 

Hadde Hyundai og BMW kostet det samme hadde jo alle valgt BMW også. ;)

Lenke til kommentar
Når det er sagt - om du hadde skrudd opp prisen på alle telefoner til 5-6000 kroner - altså at alle stilte med like vilkår hva pris angår - så er jeg rimelig sikker på at iPhone hadde vært en vinner. (Tett fulgt av Android etterhvert.)

Ja det var et tungtveiende og saklig argument

Ikke spesielt saklig, men like fullt fakta. ;)

 

Hadde Hyundai og BMW kostet det samme hadde jo alle valgt BMW også. ;)

 

Når var det hypoteser og spådommer ble til fakta? Har jeg missa noe her?

 

Og hvorfor skulle prisen på en gjenstand som er billigere å produsere bli skrudd opp til samme nivå som en tilsvarende, men dyrere gjenstand?

Lenke til kommentar
Når var det hypoteser og spådommer ble til fakta? Har jeg missa noe her?

 

Og hvorfor skulle prisen på en gjenstand som er billigere å produsere bli skrudd opp til samme nivå som en tilsvarende, men dyrere gjenstand?

Det ER jo fakta at enhver idiot ville valgt BMW fremfor Hyundai om de kostet det samme. Er den eneste faktasetningen jeg har kommet med.

 

Anyway; dette spora jo totalt av. Pokker så blodseriøst dere skulle tolke alt da. ;) Jeg trekker herved alle mine utsagn og ber om at alle går tilbake til å diskutere topic. :tease:

Lenke til kommentar
Det ER jo fakta at enhver idiot ville valgt BMW fremfor Hyundai om de kostet det samme. Er den eneste faktasetningen jeg har kommet med.

 

Anyway; dette spora jo totalt av. Pokker så blodseriøst dere skulle tolke alt da. ;) Jeg trekker herved alle mine utsagn og ber om at alle går tilbake til å diskutere topic. :tease:

Ikke helt enda ;)

De alle fleste ville valgt BMW foran Hyundai ja, siden det er en kvalitetsforskjell i favør BWM. Men min påstand er at det ikke er noen kvalitetsforskjell mellom f.eks. Nexus One og Iphone i favør Iphone.

Vil nesten si det er motsatt. Og Nexus One er så dyr nå siden hardwaren er overlegen Iphone, hvis de hadde vært like ville Android vært billigere og bedre, nå er det bare bedre (etter min mening)

 

----

 

Tilbake til saken, spådommene. Regnes den nye Ipad som IphoneOS? Isåfall vil dette også påvirke framtidsutsiktene. Så er det bare å vente på at Andorid kommer på en tablet/slate. Tar nok ikke så lang tid heller, finnes jo allerede til mini bærbare.

Lenke til kommentar
De alle fleste ville valgt BMW foran Hyundai ja, siden det er en kvalitetsforskjell i favør BWM. Men min påstand er at det ikke er noen kvalitetsforskjell mellom f.eks. Nexus One og Iphone i favør Iphone.

Vil nesten si det er motsatt. Og Nexus One er så dyr nå siden hardwaren er overlegen Iphone, hvis de hadde vært like ville Android vært billigere og bedre, nå er det bare bedre (etter min mening)

 

----

 

Tilbake til saken, spådommene. Regnes den nye Ipad som IphoneOS? Isåfall vil dette også påvirke framtidsutsiktene. Så er det bare å vente på at Andorid kommer på en tablet/slate. Tar nok ikke så lang tid heller, finnes jo allerede til mini bærbare.

Hadde jeg kjøpt ny telefon i dag ville jeg antakelig kjøpt Nexus ja. Men i sommer var det fint lite snakk om Google-telefon, så da ble det iPhone.

 

Og iPad regnes vel for å ha iPhone OS ja. Og OS'et i iPad støttet dessverre HELLER ikke multitasking (ganske utrolig, her kan man ikke høre på Spotify mens man leser ei bok, nei...), hvilket vil si at vi ikke vil se noe multitasking med det første på iPhone.

Lenke til kommentar

Iphone har ingen sjans til å beholde den posisjonen de har fått beholde en liten stund, innen kort tid er det atter en gang kun apple-fanboys som er villig til å betale overpris for iphone og det tvangstrøyelignende innholdsopplegget der, mens resten av markedet er tatt av Android- og Symbiantelefoner i et utall varianter og prisklasser.

 

Ola forbruker lar seg kun lure en stund.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...