Gå til innhold

iPhone og sprekker som kommer med tiden


Anbefalte innlegg

Regner med det er flere av dere her på forumet som har en iPhone som har startet å få sprekker, som etter noen måneder er blitt skikkelig ille.

 

Har dere fått ny telefon dere som har sendt inn?

 

Håper på erfaringer rundt dette med garanti.

Jeg sendte returmelding på min iPhone 16GB 3G hvit, idag.

Den er 9måneder gammel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Regner med det er flere av dere her på forumet som har en iPhone som har startet å få sprekker, som etter noen måneder er blitt skikkelig ille.

 

Har dere fått ny telefon dere som har sendt inn?

 

Håper på erfaringer rundt dette med garanti.

Jeg sendte returmelding på min iPhone 16GB 3G hvit, idag.

Den er 9måneder gammel.

 

Hei

 

Før jeg fikk iPhone 3G S, hadde jeg en 3G. Etterhvert fikk den en sprekk bak nede ved bunnkontakten.

Jeg jobber i bransjen og hadde litt før jeg gadd å gjøre noe med det fått en Mail fra moobi som reaparer iPhone om at dette var en produksjonsfeil og at dette blir dekket av garanti. Så jeg sendte inn tlf å fikk en ny bytteenhet tilbake.

 

Nå vet jeg ikke hvordan du har behadlet din tlf. Men ser den fin ut ellers så burde dette gå på garantien.

Lenke til kommentar
Regner med det er flere av dere her på forumet som har en iPhone som har startet å få sprekker, som etter noen måneder er blitt skikkelig ille.

 

Har dere fått ny telefon dere som har sendt inn?

 

Håper på erfaringer rundt dette med garanti.

Jeg sendte returmelding på min iPhone 16GB 3G hvit, idag.

Den er 9måneder gammel.

 

Hei

 

Før jeg fikk iPhone 3G S, hadde jeg en 3G. Etterhvert fikk den en sprekk bak nede ved bunnkontakten.

Jeg jobber i bransjen og hadde litt før jeg gadd å gjøre noe med det fått en Mail fra moobi som reaparer iPhone om at dette var en produksjonsfeil og at dette blir dekket av garanti. Så jeg sendte inn tlf å fikk en ny bytteenhet tilbake.

 

Nå vet jeg ikke hvordan du har behadlet din tlf. Men ser den fin ut ellers så burde dette gå på garantien.

 

Jeg har behandlet den svært bra, og den er som nevnt aldri gått i bakken.

Får man ny telefon, eller reparerer dem gammelt?

Lenke til kommentar
Jeg har behandlet den svært bra, og den er som nevnt aldri gått i bakken.

Får man ny telefon, eller reparerer dem gammelt?

 

Med mindre de finner klem/slagskade eller fuktskade så vil jeg tro du får en ny. Du får ikke en ny salgspakke men en ny enhet bare =) Med mindre de har endret regler for dette siden jeg leverte den inn da.

Lenke til kommentar

In all the days! ("I alle dager!" på norsk)

 

Jeg har just fått en slik sprekk selv. Kanskje jeg skulle gått til forhandler og hørt om dette ble dekket av garantien.

 

Edit:

Legge til at sprekken er midt på telefonen fra laderåpning og ca. 1,5cm oppover.

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar
Kjøpte min gjennom telehuset og var innom i dag. Sprekken fra laderåpning og oppover er visst ikke noe som går på garanti. Sprekken skal være fra simkortåpning og nedover. Jeg trodde det var ett fett. Sprekk er det nå uansett...

 

det er Bullshit!!!

Jeg fikk selv en Mail fra moobi når dette skjedde med min. Å der sa de at det var en vanlig feil og dekkes av garanti...

Hva f snakker telehuset om??

Lenke til kommentar
Hva f snakker telehuset om??

De snakker om å spare penger, desverre..

 

hva mener du? Det er moobi som har service på iPhone i Norge.

Så jo de håndterer service på tlf.

 

 

 

Så jeg burde gå tilbake og høre en gang til med andre ansatte?

 

Hvordan er det med lånetelefon i slike tilfeller? Hvor lenge må man være uten telefon før man kan kreve en lånetelefon?

 

 

Kan være 2 uker tror jeg.. Men som regel får du etter 1 uke.. Husker ikke helt hvordan de reglene var....

Jeg synes du bør prøve igjen... :)

Lenke til kommentar
Hva f snakker telehuset om??

De snakker om å spare penger, desverre..

 

hva mener du? Det er moobi som har service på iPhone i Norge.

Så jo de håndterer service på tlf.

 

 

 

Så jeg burde gå tilbake og høre en gang til med andre ansatte?

 

Hvordan er det med lånetelefon i slike tilfeller? Hvor lenge må man være uten telefon før man kan kreve en lånetelefon?

 

 

Kan være 2 uker tror jeg.. Men som regel får du etter 1 uke.. Husker ikke helt hvordan de reglene var....

Jeg synes du bør prøve igjen... :)

 

 

 

mCare håndterer service for Telenor.

 

Kan hende ansatt er ny og ikke har kunnskap om situasjonen rundt iPhone, ta deg en runde

til du i tilfelle du treffer noen andre :)

Lenke til kommentar

Har samme problemet, men sprekkene hos meg er nede ved kontaktpluggen og ved høyttalerne, samtidig så er det en sprekk ved lydløs knappen. Jeg har da kjøpt denne på Telekiosken og det var i fjor i Mars mnd. Bør jeg prøve å få dekket dette av garantien?

 

 

Kan også prøve å få tatt et bilde seinere i dag når jeg kommer hjem fra skolen.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...