Gå til innhold

Noen som vet leveringstid?


Anbefalte innlegg

Hei!

Eg har endeli fått bestilt meg pc, så det ble ein stasjonær fra komplett.

å eg har konfigurert litt.. men det er bare som å fjerne mus, og høytalere. og lagt til sjerm.

 

Men problemet er at eg ikke vet når eg får den, bestilte den på torstag btw. Viss det er noen som kan si meg ca leveringstid, hadde det vært supert :- )

 

mvh Espen94

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bestilte en bygd PC fra komplett den 15. januar og står fortsatt bare "frigjort for plukk". Sendte en mail i går og spurte på forventet leveringstid, men det var dårlig med svar der også. Vurderer snart å kansellere ordren og bare bygge selv.

 

 

hmm, det står faktisk det samme på meg, firgjort for plukk... men eg håper eg får den snart. men kan ikke forvente så veldi mye da, har hørd mye bra, å mye dårli om komplett angående service.

Lenke til kommentar
Vanskelig å si da Komplett også skal bygge pc-en din. Men vil tro det ikke skal ta mer enn en uke. Maks 9-10 dager.

 

Husk å bruke den leveranssestatusen, så du kan se på posten.no hvor langt pakken din er.

 

Ja, takk :- )

Men eg har sjiftet på "innmaten" i pcen, men bare fjernet unødvendige ting, sånn så eg har. Så det kan ikke være det altfor store problemet.

Endret av Espen94
Lenke til kommentar
Jeg bestilte en bygd PC fra komplett den 15. januar og står fortsatt bare "frigjort for plukk". Sendte en mail i går og spurte på forventet leveringstid, men det var dårlig med svar der også. Vurderer snart å kansellere ordren og bare bygge selv.

 

Har du sjekket at alle delene faktisk er på lager? :)

Lenke til kommentar
Jeg bestilte en bygd PC fra komplett den 15. januar og står fortsatt bare "frigjort for plukk". Sendte en mail i går og spurte på forventet leveringstid, men det var dårlig med svar der også. Vurderer snart å kansellere ordren og bare bygge selv.

 

Har du sjekket at alle delene faktisk er på lager? :)

 

Står "frigjort for plukk" på alle delene. Så regner med de er på lager eller ble reservert da jeg bestilte. Tror bare de er trege for tiden.

Lenke til kommentar
Jeg bestilte en bygd PC fra komplett den 15. januar og står fortsatt bare "frigjort for plukk". Sendte en mail i går og spurte på forventet leveringstid, men det var dårlig med svar der også. Vurderer snart å kansellere ordren og bare bygge selv.

 

Har du sjekket at alle delene faktisk er på lager? :)

 

Står "frigjort for plukk" på alle delene. Så regner med de er på lager eller ble reservert da jeg bestilte. Tror bare de er trege for tiden.

 

Det samme står det hos meg.. (frigjort for plukk)

Lenke til kommentar

Fikk nettopp svar på min mail fra komplett. De regner med å sende min pc i morgen eller torsdag. Så da ender vel leveringstiden på ca. 2 uker.

 

Forresten må jeg si at supporten på komplett er veldig grei å ha med å gjøre, når man først får kontakt.

Lenke til kommentar
Fikk nettopp svar på min mail fra komplett. De regner med å sende min pc i morgen eller torsdag. Så da ender vel leveringstiden på ca. 2 uker.

 

Forresten må jeg si at supporten på komplett er veldig grei å ha med å gjøre, når man først får kontakt.

 

 

Ja, eg snakka med komplett nettopp nå.. å eg blir rimelig forbanna..

for eg får ikke pcen før i neste veka, å då blir da vel rondt 2 veke på meg og.

meget dårli info om slike ting, kunne godt hatt stått litt info om dei e forsinka, sånn som i ditta tilfelle osv.

Lenke til kommentar
Fikk nettopp svar på min mail fra komplett. De regner med å sende min pc i morgen eller torsdag. Så da ender vel leveringstiden på ca. 2 uker.

 

Forresten må jeg si at supporten på komplett er veldig grei å ha med å gjøre, når man først får kontakt.

 

 

Ja, eg snakka med komplett nettopp nå.. å eg blir rimelig forbanna..

for eg får ikke pcen før i neste veka, å då blir da vel rondt 2 veke på meg og.

meget dårli info om slike ting, kunne godt hatt stått litt info om dei e forsinka, sånn som i ditta tilfelle osv.

 

 

Noen andre som har har problem med dårlig service, eller lang leverings tid på komplett? har snart ventet 3 uker nå på en pc -.-

Lenke til kommentar

Jeg har BARE positive erfaringer fra komplett. Men det er utrolig stor pågang der. Men det er uten tvil det nettstedet med best service i min bok.

 

"Frigjort for plukk" vil si at varen er kvitert ut av lager og står på deg. Altså dine deler er reservert. De blir så plukket, så satt sammen og til slutt sendt.

 

For meg tok denne prossessen ca 1 uke. bestilte på en lørdag, fikk pcen neste (ikke førstkommende) mandag. I tillegg har de reparert den 2 ganger GRATIS. (1 hadde jeg ødelagt RAMen, fikk ny og BEDRE!! + at de byttet for meg gratis. Sendte inn PCen på en onsdag, fikk tilbake førstkommende tirsdag.) nestegang var jeg uheldig med en GPU kort som jeg ikke turte å tulle med, gratis reprasjon. Like kjapt.

 

Har lagt igjen godt over 40 tusen der. Og med den servicen, handler jeg nesten bare der. :)

Endret av Caliente
Lenke til kommentar
Jeg har BARE positive erfaringer fra komplett. Men det er utrolig stor pågang der. Men det er uten tvil det nettstedet med best service i min bok.

 

"Frigjort for plukk" vil si at varen er kvitert ut av lager og står på deg. Altså dine deler er reservert. De blir så plukket, så satt sammen og til slutt sendt.

 

For meg tok denne prossessen ca 1 uke. bestilte på en lørdag, fikk pcen neste (ikke førstkommende) mandag. I tillegg har de reparert den 2 ganger GRATIS. (1 hadde jeg ødelagt RAMen, fikk ny og BEDRE!! + at de byttet for meg gratis. Sendte inn PCen på en onsdag, fikk tilbake førstkommende tirsdag.) nestegang var jeg uheldig med en GPU kort som jeg ikke turte å tulle med, gratis reprasjon. Like kjapt.

 

Har lagt igjen godt over 40 tusen der. Og med den servicen, handler jeg nesten bare der. :)

Okei, takk for svar ;)

Fikk mail i dag, at pcen har komt! men sjønner det at komplett har mye arbeid for tiden, for når eg snakte med dem, var de 3 dager forsinka.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...