Gå til innhold

Hva er din Gearscore?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk med 9k dps som står i flammer for å ikke miste dps da? Syns de er verre!

Også ganske ille med folk som faktisk gjør mindre dps bare fordi de må flytte seg noen yds =P

Skrevet

Tja. En person som villig står i flammene med 9k DPS uten å dø er ikke farlig. Jeg gjør dette selv noen ganger (death'n'decay hos lady lootwhisper f.eks). Dør man ikke, så er det ikke vits å gå bort.

Det er noe annet om du får flammene til Blood Queen dog. Står du stille i melee der... Uff... Da blir det roping på ventrilo. :D

Skrevet

Folk bruker egentlig ikke GS riktig da. Har lest opp og undersøkt og du ser hvor mye en person har hvert i ICC25, hva den har gema og andre ting. Folk som bare skal ha GS failer denne addonen totalt...

Skrevet

Tja. En person som villig står i flammene med 9k DPS uten å dø er ikke farlig. Jeg gjør dette selv noen ganger (death'n'decay hos lady lootwhisper f.eks). Dør man ikke, så er det ikke vits å gå bort.

Når jeg var der som healer kastet jeg Mending på meg sjøl og gikk inn i decayen for å få mer healing done  :thumbup: Og ja, å stå i ting er greit så lenge man veit hvor mye drit man tåler, og at man ikke dør av det.

Skrevet

Det er noe annet om du får flammene til Blood Queen dog. Står du stille i melee der... Uff... Da blir det roping på ventrilo. :D

På 10man heroic så skulle jeg inn å bite guildleader i melee, men venter så lenge som mulig med tanke på å ikke få den i fear neste gang, men jeg fikk flammer samtidig og ble veldig forvirra stakkar. :p Gikk heldigvis bra, men flammen min gikk ikke akkurat langs veggen. :D

Skrevet (endret)

Rogue 6,1k

Death Knight 6k

Shaman 6k <-- Main

Alle på Kul Tiras EU

Angående 9k dps... ville si att 9k dps og stå i flammer hører sammen, lave dps + skrudd i hodet ^^

For og kommentere på den tidligere diskusjonen... Emm.. Om man er i en guild ser jeg overhode ikke hensikten til gearscore, du blir gearet opp til og være på samme stadiet som progressjonen er, om du blir akseptert inn i guilden. Som pugger er det en annen sak, gearscore har sine gode og negative sider, og det er derfor det er like så greit att det kun er en addon man kan selv velge om man vil bruke den eller ikke.. Om man velger og bruke den tar man konsekvensene, som f.eks. tidligere nevnt att folk får en slagst følelse att det skal gå bra siden det er så mange med godt gear.

EDIT: tenkte det var verdt og føye til att jeg ikke bruker addonen selv. På min realm vet jeg hvem som er gode og hvem som ikke, om jeg er i tvil ser jeg på guilden og poker en officer i den guilden (om det skulle være en interresang guild) eller spør noen venner om de har noen erfaring med personen.

Endret av NoMilkToday
Skrevet (endret)

Enkelt, han mente at han spiller rogue ;) Og at 9k dps er rimelig slapt med gearet man løper rundt med nowadays og 15% eller hva det nå er-buffen.

Endret av Koseklump
Skrevet

Go dag folks :D

min uber geara pala har 5,9 gs retri/5,8holy/5,4prot og 5,9pvp retri :D

Syns det er ganske bra :p

syns det er litt greit me gearscore fortere og lettere å finne pug grupper ;) , men gearscore viser ikkje skillsa eller gem/enchatinga til denne playeren. noe som kan føre til mange wipe ;D

Skrevet

Jeg spiller rogue, emm... alle karakterene mine samma om det er offspec eller ikke. T.O.M min 5,6k gs offspec på dken gjør mer en 9k dps.. lol..

Hva jeg mente var, om noen gjør 9k dps ville det ikke fobause meg att de sto i flammer..

Skrevet

men gearscore viser ikkje skillsa eller gem/enchatinga til denne playeren. noe som kan føre til mange wipe ;D

Sant, at GS ikke viser gems og enchants fører til wipes ;)

Skrevet

men gearscore viser ikkje skillsa eller gem/enchatinga til denne playeren. noe som kan føre til mange wipe ;D

Sant, at GS ikke viser gems og enchants fører til wipes ;)

Kremt, GS viser Gems. Skal du bruke GS bruker du /gs og inspecter med den. Da viser den om du er f.eks. under def cap eller over def cap...

Gjest Slettet+6132
Skrevet

5717, er nok over 5800 i løpet av neste uke.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...