Gå til innhold

Kommentartråd: Project | Cartman


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, bare å kapre ivei når det gjelder sånne spørsmål, det er sånt jeg lurer på selv :thumbup:

 

Synes dere litt av sjarmen forsvinner vis jeg kjøper ferdig sleevede kabler? Eller fant noen extensionkabler til PSU som er uni-sleeved, de så kule ut, og koster litt, men sparer meg for all jobben, og det er jo bare enden av kabelene som synes uansett i Obsidian 800D :p

Lenke til kommentar

Hmm, skal jeg sleeve kablene i sort og rødt blandet, eller helt svart eller helt rød? Har "bestemt" (:p) meg for å uni-sleeve 24-pin ATX, 8-pin og alt annet som synes godt inne i kabinettet.

 

Bare jeg ikke tar snarveien ved å kjøpe ferdige sleevede extensionkabler. :huh:

Men så skal det sies at ferdig uni-sleevede kabler koster $100 kun for 24pin og 8pin :ermm:

Lenke til kommentar

Ja, det er det jeg tror også :D

 

BTW! Woh, nå har jeg bestilt varer for nesten 20k :)

 

Men alle varene er ikke på lager, HK og RAM har ikke ETA før 12. feb :(

 

Blir nok litt fikling med kabinettet i første omgang, se ann muligheter, for deretter å bestille vifter, sleeves og andre mods.

Lenke til kommentar

Blir fort de prisene der da man skal ha ALT nytt :(

 

Har ingenting fra før som kan brukes, noe som er litt irriterende. Men det skal sies at dette er inkludert 24" Acer Pivot skjerm til 2200 kr da.

Utenom det så vil sannsynligvis PSU og Kabinett holde i mange år fremover :) (så sant det ikke kommer ett Obsidian 900D eller no:p)

Lenke til kommentar

Alle varene som er på lager blir levert neste uke, men blir ingen PC uten RAM og HK. :(

 

Men med de varene jeg mottar, så kan jeg jo gjøre klar overraskelsen :) $$$ :w00t:

 

Så det blir nok endel små-oppdateringer etter varene har ankommet bad__ip's crib.

 

Vill dere ha masse bilder eller normalt med bilder?

Lenke til kommentar

Hehe, javel, da blir det masse bilder, men legger de fleste bildene i spoilere, så blir det ikke så sykt mye å ramse gjennom.

 

Skal se om jeg får tatt noen skikkelig gode bilder, det blir hvertfall photoshot av PC'en da den står ferdig :)

 

edit. WTF (ble dobbelt opp)

Endret av bad__ip
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...