Gå til innhold

Kommentartråd: Project | Cartman


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte på Project|Ike eller Prosject|Mr.Slave...

 

Vet ikke hvem som kommer først, Ike er en liten smart kid, så det blir en mATX HTPC.

 

Mens Mr.Slave blir en slags lagrings maskin knyttet til nettverket, nesten en NAS enhet, men med windows 7 og mulighet for å spille med grei grafikk.

Så dette blir som en reserve/ekstra-maskin, så vis jeg får kompis på besøk så kan vi ha LAN.

 

Har også planer om å bygge en veldig enkel maskin, som skal kobles opp mot en touchscreen skjerm som skal henge på veggen ved siden av senga, på ett sånn veggstativ, på denne måten kan jeg surfe nettet, se på film eller chatte, mens jeg ligger i senga.

Vet ikke hvilket navn denne får. Noen ideer?

 

Dette er de PC'ene jeg skal prøve å ferdigstille innen 2011...

Lenke til kommentar

iPad er noe jeg skal ha ved siden av resten, jeg snakker om en minimums 22" touch-skjerm som gir litt bra filmopplevelse mens jeg ligger i senga... Enten det ellers må jeg montere prosjektor ved toppen av senga som lyser opp taket :p

 

iPad blir min nye notatbok/internettsurfer og email leser greie :p

Lenke til kommentar

Har ett spørsmål her folkens.

 

I EVGA X58 3xSLI Classified (E760) hovedkort-pakka, så følger det med ett kontrollpanel, husker ikke hva det heter.

Men lurer på om noen har noe erfaring med denne digsen, er det noen steder i 800D det er lett å montere den, eller er den veldig enkel å koble til, så jeg kan sette den i da jeg vil bruke den.

 

Det er jo 3 knapper på den som funker på vcore, så for hver knapp du trykker inn så øker vcore med 0,1v. Er ikke dette ganske store intervaller.

Eller er dette noe som er genialt å bruke da jeg f.eks. trenger litt ekstra ytelse i noen timer ellerno.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354
Har også planer om å bygge en veldig enkel maskin, som skal kobles opp mot en touchscreen skjerm som skal henge på veggen ved siden av senga, på ett sånn veggstativ, på denne måten kan jeg surfe nettet, se på film eller chatte, mens jeg ligger i senga.

Vet ikke hvilket navn denne får. Noen ideer?

 

Pip?

South Park navn er genialt, sett alle episodene ses.1 - 12 :D

Lenke til kommentar

Hmm, javel folkens, sorry for at det ikke er kommet noen Update enda, men har vært litt busy i helga, og har liksom ikke fått bestilt noen av delene etc.

 

Planen var liksom å få bestilit og mottatt kabinettet i helga, men neh, det ble det ikke noe av. Så det er bare å spenne dere fast så kommer det en update snart.

 

Kan fikse en liten update da jeg kommer hjem ikveld, en liten smakebit-update rundt mine siste ideer og planer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...