Gå til innhold

Kommentartråd: Project | Cartman


Anbefalte innlegg

Typisk at jeg finner en dritkul kjøler som yter bedre enn H50'en først etter jeg har bestilt! Men kan da ikke skade å kjøpe en til, så har jeg H50'en i reserve til ett senere bygg.

 

Det er snakk om denne kjøleren, og fargene den har matcher jo fargene jeg skal ha.

 

TTC-NK85TZ_01.jpg

 

Men det er en ting som irriterer meg, kan jo ikke montere den sånn at logoen på vifta står skjevt, det blir litt lame i en stilren kasse, og vis jeg monterer den så vifta er på toppen, så er logoen riktig vei, men da vil det ødelegge luftstrømmen i kassa. Blåse varmluft nedover, da luftstrømmen er oppover! Ser ikke ut som det er mulig å sette vifta på andre siden av kjøleren :S

 

Noen ideer?

 

TTC-NK85TZ_02.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Husk også at selv om det ser ut til at den yter bedre enn H50, så er det ikke sikkert differansen IDLE-LOAD er like bra ;)

 

Skjønte ikke helt hva du mente, men kan poste testresultatene med denne VS H50 og mange andre.

 

corsair_h50_stock_temps.jpg

 

corsair_h50_oc_temps.jpg

 

Så jeg vil nå si at denne er bedre da jeg ser på disse resultatene, og tror ikke jeg vil få plass til push/pull vifter på min H50...

Lenke til kommentar
Husk også at selv om det ser ut til at den yter bedre enn H50, så er det ikke sikkert differansen IDLE-LOAD er like bra ;)

 

Du ble litt stille nå eller Wiki, som du ser så er Titan Fenrir favorittkjøleren til Legit Reviews etter de testet den.

 

IDLE tempen til H50 er jo meget høy iforhold til vanlige kjølere, mens H50 gjør det bra v/max load og Push/Pull vifte.

Lenke til kommentar

Jeg er sykt spent nå, og håper av hele mitt hjerte at delene kommer over helgen engang. Nå har de fått alt på lager, og jeg har bestilt og betalt. Byggingen starter vel på fredag, men skal ikke være for sikker, har en overraskelse som må ordnes, og den kan liksom ikke vente.

 

Synes også det er litt lite liv her i kommentartråden, men blir vel fort sånn da man ikke har en PC og kommentere... ahhh, det er så kjipt å være i forsvaret... Til sommer'n .. WoH, da blir det mye data.

Lenke til kommentar

Doh, for ett tilbakeslag, trodde delene var sendt og godt på vei, men neida, fikk ett brev i posten av Cresco, og de må ha noen underskrifter først. Blæh.

 

Da er det bare å vente da, så kommer det vel snart i orden.

Har også snakket med _________ og de var veldig positive, så jeg skal dra opp dit da jeg mottar _________, så skulle de se hva de kunne gjøre. Det kommer bare til å bli kjempebra :D

 

Kan ikke se at noen andre har gjort noe lignende på noen andre prosjekter her på Diskusjon.no... :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Da kan det vel bli litt fart i denne tråden igjen, og dere kan ønske meg velkommen tilbake :p

 

Jeg har bestilt og mottatt:

 

Corsair Obsidian 800D

Asus Rampage II Extreme (dette var eneste som var på lager da bestillig ble tatt :roll:)

Corsair HX750

Corsair Dominator GT 1600MHz 7-7-7-20

XFX Radeon HD5870

Intel i7 930

Corsair H50

BenQ G2420HDB

Samsung F3 1TB

DVD-brenner

 

Har blitt "litt" Bad Company 2 spilling etter maskinen sto ferdig oppbygd, men nå er jeg klar for å modde litt. Har prøvd å rydde litt, men ser fortsatt bare helt greit ut.

 

Så update med bilder kommer om noen timer :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...