Gå til innhold

Kommentartråd: Project | Cartman


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har faktisk planer om å lage rør ettersom jeg skal lage plass til en egen vifte til PSU. Har ikke fått studert kabinettet så mye enda ettersom jeg ikke har mottatt det. Men da jeg får det skal jeg se hva som må til.

 

Ideen var et pleksirør opplyst med røde LED's. Tror det hadde sett ganske bra ut. :D

Lenke til kommentar
Veldig spennende prosjekt! Dette må jeg få med meg! :)

 

Er det Corsair Dominator GT det er snakk om på minne-fronten?

 

Hvordan kommer egentlig navnet inn i bildet?

 

Hva er det egentlig som skal moddes?

 

Hei,

 

takk for interessen. Det er Corsair Dominator GT brikker det er snakk om, 7-7-7-20 @1600MHz. Disse har både hastigheten og designet jeg leter etter, tror dette kommer til å bli veldig bra.

 

Navnet var opprinnelig classified, noe som skyldes HK'et. Men da jeg ble informert om at det var noen som hadde brukt navnet allerede, så byttet jeg navn til Project Cartman.

Syntes Project Cartman passet ekstremt bra med tanke på at jeg elsker South Park, og PC'en jeg skal bygge er ekstremt feit! Det er ikke akkurat av de minste kabinettene på markedet, så i likhet med Cartman, så er kabinettet "big boned" (South Park humor :p). Det har også andre likheter med Cartman, som at dette vil bli en sinnatagg av en PC og svært bråkete. Har du fulgt med på South Park har du kanskje fått med deg at Cartman er veldig sint, og ganske bråkete, men jeg skal prøve å få Cartman til å holde kjeft ved å lydisolere det så godt som mulig.

 

Selv om han kjent for å være utrolig lat, har han også vist pågangsmot og utholdenhet for prosjekter som gir han barnslige og politisk ukorrekte gleder som f.eks å plage Kyle, Butters eller bli rik og lignende.

 

Shut up you fu**ing jew!

 

Håper det svarte litt på spørsmålene dine, tar forbehold for store mengder skrivefeil!

 

 

Legg link til loggen i første post her ;)

 

Link er lagt til, takk for tips :D

Lenke til kommentar

Haha, det blir vel da jeg skal bygge en liten Atom PC til mormor eller noe det da. Ike altså, siden han er liten men ekstremt smart :)

 

Mens Butters også er litt pysete og blir fremstilt som litt homsete i serien. Så må det da være en kaos PC, siden Butters er Captain Chaos. :)

 

Kanskje en ide hadde vært å prøve skaffe en vinyl-sponsor eller lakkeringssponsor, så kan jeg custom modde kabinettet med Projekt navn og bilde av karakter på siden av kabinettet/rund hele :D

 

Men alle disse tankene er usunt, det begynner å lukte brente tusenlapper her nå :p

Lenke til kommentar

Ny Update - Kommer snart

 

Denne updated vil inneholde:

 

- Ny illustrasjon av luftgjennomstrømning (har funnet en annen måte å sette det opp på for å få mer luft inn i kabinettet.)

 

- Casemod - synes det er litt kjedelig at alle 800D er like, så jeg skal prøve å gjøre noe med dette.

 

- Bestillingsliste

 

MVH

bad__ip

 

Ny Update - Kommer snart

Lenke til kommentar
Tja, det finner du ut da update kommer, dette er da bare planer blandet med ideer, men litt lys i maskinen kan vel ikke skade, selv om jeg personlig synes det er sick harry.

Men maskinen fortjener å bli lyst opp, så alle ser hva den inneholder :D

 

Jeg kommer i hvert fall til å lyse opp kassa mi med hvite diode-lister fra IKEA i og med at jeg har noen liggende. (Jeg har sjekka at det funker. De går på 12V, så det er enkelt å koble dem til molex ;))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...