Gå til innhold

Project Natal og Modern Warfare 3


Atrit

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da får du rett og slett henvise ham enten hit eller til de første treffene til Google når du søker på "Project Natal".

 

Når det gjelder Modern Warfare 3 så er nok Infinity Ward (som jeg regner med kommer til å holde på Modern Warfare navnet) opptatt med å lage DLC til MW2 om dagen. Jeg gjetter på en hel haug med map packs og oppdrag til Spec Ops. Du skal derimot ikke se bort fra et Call of Duty-spill til høsten. Bobby Kotick har gjort det klart at han vil fortsette med årlige utgivelser, så Treyearch kommer nok med mer.

Lenke til kommentar

MW2 kom akkurat ut så hva som helst konkret om MW3 er bare bullshit. Modern Warfare-serien er en hardcore shooter og vil neppe bruke Natal i noe utstrakt grad.

 

Natal er en addon til den eksisterende 360en og det blir ikke noen ny "540", "720", eller "Xbox 1080" på noen år enda. Du kan fortelle kompisen din, og siter meg gjerne på det, at han er en tulling ;)

Lenke til kommentar

Det kom jo rykter nå nylig om at IW skulle over på å lage ett MMO og et nyoppstartet studio skulle ta over neste CoD/MW tittel?

bl.a. http://www.gamer.no/article.php?articleId=40202

rykter ja, men rykter har en tendens til å vise seg sanne.

 

Og husk at de som programmerer motor ikke er de samme folka som designer maps/content, så de kan fint jobbe med DLC og noe nytt parallellt.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...