Gå til innhold

Kutte ut sjokolade?!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du finner jo bare unskyldinger på hvorfor du ikke skal slutte med sjokolade.

 

Er det så vanskelig da? ikke ha sjokolade tilengelig og med tiden glemmer du det. Har du sjokolade stående på bordet hverdag så er det ikke rart at det er vanskelig.

Endret av Pijus
Lenke til kommentar

Jeg synes ikke det er nevneverdig mye vanskeligere å motstå nikotinsug enn sjokoladesug. Gjør det til en liten triumf hver gang du lar være å kjøpe selv om du kunne ha lyst på. Når jeg er i ferd med å kjøpe sjokolade, tar jeg meg selv ofte i å ha funnet på en grunn til at akkurat nå er det lov. Da spør jeg meg selv hva pokker anledningen skulle være, og svaret er at det ikke er noe spesielt som skulle tilsi at akkurat nå kan jeg skeie ut. Etter noen sekunder er "behovet" gått over til triumf over fristelsen og sparte penger.

Lenke til kommentar
Jeg synes ikke det er nevneverdig mye vanskeligere å motstå nikotinsug enn sjokoladesug. Gjør det til en liten triumf hver gang du lar være å kjøpe selv om du kunne ha lyst på. Når jeg er i ferd med å kjøpe sjokolade, tar jeg meg selv ofte i å ha funnet på en grunn til at akkurat nå er det lov. Da spør jeg meg selv hva pokker anledningen skulle være, og svaret er at det ikke er noe spesielt som skulle tilsi at akkurat nå kan jeg skeie ut. Etter noen sekunder er "behovet" gått over til triumf over fristelsen og sparte penger.

 

Ikkje dumt, kanskje det funker for meg og.. Lurt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...