Gå til innhold

Akamtreff i dyreparken i kristiansand?


Anbefalte innlegg

I chattetråden virket det som om det var en del interesserte, og siden det er lavsesong nå så koster det ikke allverdens å komme inn, derfor lurer jeg på om det hadde vært noen som kunne tenke seg et fototreff i dyreparken om en stund?

Tenker uansett å vente til den verste kulden og snøen har lagt seg, men alltid praktisk å begynne tidlig.

Blir nok en lørdag en stund frem i tid, for å prøve å få med flest mulig.

 

Så, hva sier dere?

 

 

OPPDATERING:

Dato: 20.03.10

Tid: 10:00til 15:00

Vi møtes utenfor inngangen, med en svart volvo.

 

Overnatting er mulig f.eks på Rica Dyreparken Hotel eller (Clarion) Ernst Hotell

 

Påmeldte:

Jeg + dama

bareanton og dama

Tomsi42

archongamer

yavel

Sinvano

NothinDoin™ (Han er visstnok ferdig å se film)

ze5400

Eidar

 

Kommer kanskje:

Hille

Yaricks + dama

Mjhz

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har jo alltids Rica Dyreparken hotell, ligger rett ved dyreparken, men er nok litt dyrere enn andre alternativ.

Det er en mulighet. Alternativer er å bo i Kristiansand. Der er det jo mulig å finne på mange sprell ;) Eller et sted med litt gode camping-hytter; bør være mange ledige i mars :p

Hamresanden camping ligger forholdsvis nært dyreparken og bør ha forholdsvis behagelige priser i mars.

Lenke til kommentar

Det gjør du sikkert. Jeg tenkte mer på den stygge saken som er rett ved siden av dyreparken. Der er det lite hensiktmessig å bo. Dårlig er det å. Og det går vel ikke så mange busser utover mot Hamresanden område, så busstilbudet er vel litt dårligere utover der. Er vel Tveit bussen, men den kjører jo ikke opp til Dyreparken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...