Gå til innhold

Akamtreff i dyreparken i kristiansand?


Anbefalte innlegg

Tja, vi har ikke akkuratt god tid. Sist gang jeg var der kom vi kl. 12 og da hadde vi litt lite tid i parken. Den er stor vet du. En time i tillegg hjelper nok, men når x antall akam brukere skal gå samlet så går det nok litt tregt..

 

Det er også en stor park med store distanser å bevege seg over. Jeg vet at på søndagene er det mating av de nordiske dyrene kl. 13. Og løvepresentasjon 13:30 (mulig den bare er på sommeren). Jeg vet ikke om matingen også er på lørdag, men den vil jeg anbefale dere å få med dere.

 

Ja, jeg skrev at den er stor ;)

Løvemating har jeg ikke bruk for å få med meg igjen, da jeg så det i sommer, så det kan jo være mulig å dele seg i to grupper da, hvis det er noen andre som ikke trenger å se den

 

Har vi noen mulighet for å "søke" om å få være der en time eller to ekstra?

 

Det er jo mulig å sende dem en mail, evt. ringe og si at man kommer noen fotointeresserte folk og høre om det er mulig... Kan være de er snille. Det er jo tross alt sørlendinger det er snakk om.

 

Vi kan jo prøve. Tom du tar initiativet?

 

Jeg skumlest litt for kjapt der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, jeg skrev at den er stor ;)

Løvemating har jeg ikke bruk for å få med meg igjen, da jeg så det i sommer, så det kan jo være mulig å dele seg i to grupper da, hvis det er noen andre som ikke trenger å se den

Det er klart - vi trenger ikke å fyke rundt som en velregissert saueflokk ;)

 

Vi kan jo prøve. Tom du tar initiativet?

Kan sjekke til uka. Men da bør jeg vite hvor mange vi blir ;)

Lenke til kommentar
Ja, jeg skrev at den er stor ;)

Løvemating har jeg ikke bruk for å få med meg igjen, da jeg så det i sommer, så det kan jo være mulig å dele seg i to grupper da, hvis det er noen andre som ikke trenger å se den

Det er klart - vi trenger ikke å fyke rundt som en velregissert saueflokk ;)

Jo, det må vi jo. Ellers ser vi ikke ut som en gjeng med hvite japser.

Vi kan jo prøve. Tom du tar initiativet?

Kan sjekke til uka. Men da bør jeg vite hvor mange vi blir ;)

Du kan jo si at det blir rundt 10 stk +/-

Lenke til kommentar

Ettersom NothinDoin™ fortsatt sitter og ser på film, så får jeg sparke igang denne igjen.

 

<b>En oppsummering.</b>

 

Det er flere som kan tenke seg en tur til dyrehagen en lørdag i lavsesongen. Om en stund var tidsangivelsen ...

Det var mest stemning for en dag i mars.

 

<b>Forslag til tid og sted.</b>

 

Dato: 20.03.10

Tid: <strike>10:00</strike> 11:00 til 15:00

 

Jeg har da tenkt å reise fra Bærum til Kristiandsand på fredag ettermiddag og hjem igjen på søndagen noe utpå dagen. På hjemveien blir det nok noen stopp for å fotgrafere. Har da tenkt å finne et hotell i Kristiansand sentrum.

 

Jeg kan ikke den datoen - antar allerede na, at jeg har andre oppdrag da :(

Lenke til kommentar

Tom, har du funnet ett hotell som ser greit ut? Muttern sa at hun kunne spandere hotell, så jeg og dama drar ned fredag etter skole og hjem igjen lørdags kvelden. Blir sikkert rica dyreparken hotel

 

Edit: Og forøvrig; siden det var mitt forslag å utsette start til 11.00 pga kjøring fra stavanger så er det ikke nødvendig for min del lenger, vi kan godt begynne 10.

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar

Tom, har du funnet ett hotell som ser greit ut? Muttern sa at hun kunne spandere hotell, så jeg og dama drar ned fredag etter skole og hjem igjen lørdags kvelden. Blir sikkert rica dyreparken hotel

Nei,ikke enda - tenkte å ta det i løpet av helgen. Jeg ser for meg et hotell i Kristiansand - da er det noe å finne på om kvelden ;) Det er jo bare en kort kjøretur ut til dyreparken.

 

Men hotellet ved dyreparken er nok rimeligere ... Skal dere ha en eller to overnattinger?

Lenke til kommentar

Det var ikke direkte dyrt. Men det var ikke det billigste heller. Da er dere på plass en gang mellom 6 og 7 på kvelden da? Jeg lurte litt på 1-2-3 Hotell eller Yess! Hotell. Men hvis det er flere som skal på på Rica Dyreparken,så kan jeg godt ta inn der jeg også. Så kan vi ha en liten foto-pep-talk på kvelden ;)

Lenke til kommentar

Tja, må nesten få vite om det er andre som har tenkt til å komme før vi vet om det er andre som skal overnatte der.

Vi kommer nok frem i 7 tiden ja. Ang pep-talk, you'll bring the whiskey?

 

 

Jeg har sluttet å drikke, så den siste der var ment som en spøk

 

 

Forøvrig; Det kan se ut som om jeg har lokket Hille til å bli med også

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar

Ja, da har jeg bestilt et rom på Ernst til meg og dama. Jeg drar etter jobb på fredag så jeg er der nok før 1800. Dere må si ifra hvis vi skal finne på noe på fredagskvelden også. Hvis ikke kommer jeg til å svinse litt rundt i sentrum med kamera med noen pitstop innom byens vanningshull.

Da har jeg booket meg inn på samme hotell. Tar nok fri den fredagen og satser på å være i Kr.sand en gang etter 17:00.

 

Er ikke meg i mot å finne på noe på fredagskvelden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...