Gå til innhold

Akamtreff i dyreparken i kristiansand?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Ettersom NothinDoin fortsatt sitter og ser på film, så får jeg sparke igang denne igjen.

 

En oppsummering.

 

Det er flere som kan tenke seg en tur til dyrehagen en lørdag i lavsesongen. Om en stund var tidsangivelsen ...

Det var mest stemning for en dag i mars.

 

Forslag til tid og sted.

 

Dato: 20.03.10

Tid: 10:00til 15:00

 

Jeg har da tenkt å reise fra Bærum til Kristiandsand på fredag ettermiddag og hjem igjen på søndagen noe utpå dagen. På hjemveien blir det nok noen stopp for å fotgrafere. Har da tenkt å finne et hotell i Kristiansand sentrum.

 

edit: Dato og tid er nå spikret.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
Jeg er på ferie i Kr.sand da og vil prøve å henge meg med på mitt første akam treff. Kjenner ingen av dere, men håper dere tar i mot nykommere på en hyggelig måte.

Var en ugudelig tidlig start man hadde planlagt, men det skal nok gå bra :)

Du er hjertelig velkommen.

 

Hvis det er mange som ønsker det, så kan vi utsette start til f.eks. 11:00.

Lenke til kommentar
Tja, vi har ikke akkuratt god tid. Sist gang jeg var der kom vi kl. 12 og da hadde vi litt lite tid i parken. Den er stor vet du. En time i tillegg hjelper nok, men når x antall akam brukere skal gå samlet så går det nok litt tregt..

Har vi noen mulighet for å "søke" om å få være der en time eller to ekstra?

Lenke til kommentar
Tja, vi har ikke akkuratt god tid. Sist gang jeg var der kom vi kl. 12 og da hadde vi litt lite tid i parken. Den er stor vet du. En time i tillegg hjelper nok, men når x antall akam brukere skal gå samlet så går det nok litt tregt..

 

Det er også en stor park med store distanser å bevege seg over. Jeg vet at på søndagene er det mating av de nordiske dyrene kl. 13. Og løvepresentasjon 13:30 (mulig den bare er på sommeren). Jeg vet ikke om matingen også er på lørdag, men den vil jeg anbefale dere å få med dere.

 

Har vi noen mulighet for å "søke" om å få være der en time eller to ekstra?

 

Det er jo mulig å sende dem en mail, evt. ringe og si at man kommer noen fotointeresserte folk og høre om det er mulig... Kan være de er snille. Det er jo tross alt sørlendinger det er snakk om.

Endret av Panerai
Lenke til kommentar
Tja, vi har ikke akkuratt god tid. Sist gang jeg var der kom vi kl. 12 og da hadde vi litt lite tid i parken. Den er stor vet du. En time i tillegg hjelper nok, men når x antall akam brukere skal gå samlet så går det nok litt tregt..

 

Det er også en stor park med store distanser å bevege seg over. Jeg vet at på søndagene er det mating av de nordiske dyrene kl. 13. Og løvepresentasjon 13:30 (mulig den bare er på sommeren). Jeg vet ikke om matingen også er på lørdag, men den vil jeg anbefale dere å få med dere.

 

Ja, jeg skrev at den er stor ;)

Løvemating har jeg ikke bruk for å få med meg igjen, da jeg så det i sommer, så det kan jo være mulig å dele seg i to grupper da, hvis det er noen andre som ikke trenger å se den

 

Har vi noen mulighet for å "søke" om å få være der en time eller to ekstra?

 

Det er jo mulig å sende dem en mail, evt. ringe og si at man kommer noen fotointeresserte folk og høre om det er mulig... Kan være de er snille. Det er jo tross alt sørlendinger det er snakk om.

 

Vi kan jo prøve. Tom du tar initiativet?

Lenke til kommentar

Er i dyreparrken hver sommer vanligvis, så løvemating er ingen must for meg heller.

Ang. å holde det åpent lenger tviler jeg vel på det da de må ha masse folk på overtid, for jeg tviler på de lar folk spasere rundt der inne uten vanlig oppsyn, men skader jo ikke å sende en mail å spørre.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Forbaska synd med datoene på denne turen - for dette ville jeg nok prøvd å få med meg.

 

Trøsten får være at jeg skal ett kulere sted enn dere :)

 

Legger med ett bilde fra sist tur i dyreparken, og ett lite subtilt hint om hvor jeg er når dere er i dyreparken...

God tur til ... Madagaskar? Vi får vel prøve flere turer ;)

Lenke til kommentar
Jeg er på ferie i Kr.sand da og vil prøve å henge meg med på mitt første akam treff. Kjenner ingen av dere, men håper dere tar i mot nykommere på en hyggelig måte.

Var en ugudelig tidlig start man hadde planlagt, men det skal nok gå bra :)

 

Samme her, men satser på at det går bra :p

 

Vi får holde hverandre i henda om det blir for ille :p

Neida, virker som hyggelige folk som deltar på disse treffene, så jeg gleder meg til å se hvem som er bak nicket og forhåpentlig ta til meg litt kunnskap også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...