Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter et godt rådenimpar med god passform. Har prøvd meg et par ganger tidligere, men på grunn av store lår blir buksa slitt i stykker før jeg rekker å få noe bra resultat.

Det er mange sider som har korrekte mål av hver modell, så det blir enklere å finne gode bukser som passer enhver. Disse sidene har gode mål på sine bukser:

www.blueowl.us

www.tateandyoko.com

 

 

I styleforums SW&D-delen snakker mange om rådenim. Er dere også opphengt i det?

Jeg har to par, eneste jeansene jeg eier. Men så er ikke jeg så veldig streetwear at det gjør noe...

Har du fått "syke fades" på dem? Og bruker du dem hver eneste dag slik at fadesa kommer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Siden det er snakk om rådenim nå så tenkte jeg at jeg skal nevne en ganske ålreit blogg withouthwash.com, tror jeg det var. Han brukte buksen sin hver dag i et år og postet bilde hver dag så man kunne følge med på utviklingen.

 

Ganske interessant og kult, han hadde en del kule antrekk også, verdt å sjekke ut!

 

EDIT: Ser ut som om han har tatt seg fri nå som året er over :p

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar

Har tenkt å bestille noen hettegensere fra karmaloop, men er usikker på hvordan størrelsene er iforhold til norske. Bruker vanligvis XL pga jeg liker gensere som er litt lange, men er usikker på om jeg skal bestille large siden en kompis sa at klær fra USA er litt større enn i Norge og jeg har ikke lyst at genserne skal være for brede. Noen som har noen erfaringer de kan dele? :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har tenkt å bestille noen hettegensere fra karmaloop, men er usikker på hvordan størrelsene er iforhold til norske. Bruker vanligvis XL pga jeg liker gensere som er litt lange, men er usikker på om jeg skal bestille large siden en kompis sa at klær fra USA er litt større enn i Norge og jeg har ikke lyst at genserne skal være for brede. Noen som har noen erfaringer de kan dele? :D

litt sent svar mulig, men ja USA str er ofte større men da på en annen måte en i Norge som eks noen merker har str armer i bredde XL og str large i lengde.

Men som oftest kan du gå etter at de er noe større en Europeisk str.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...