Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er 183 cm/73 kg og har den M. Jeg kunne ikke gått ned - eller opp i størrelse. Den er ørlite for lang i ermene for meg, men ellers passer den godt.

Alright, takker.

Er selv rundt 172, så må vel bli small på meg da. Kan jeg spørre hvor lange armene dine er? Fra skulder og ned altså, med armen rett ned :)

 

 

Ser Stress.no har Color Block jakken i blå, som jeg liker best, men den er bare i medium :hm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Hvordan ønsker du at ermene skal være om de er litt for lange i M, Jørgen, uten "break" (om du skjønner hva jeg mener)? Vurderer en selv, er like høy men veier ca. 80 kilo, det meste av klær føler jeg at jeg må ha i L.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Likte ingen av dem, men hvis du skal se på lignende skjorter til samme pris, men i "kulere" mønstre eller bedre kvalitet hadde jeg sjekket andre merker. Ralph Lauren har noen skjorter for en et par hundre mer, men du kan få dem for underkant av 600 kr på nett. Andre merker: Band of Outsiders, Supreme, Gitman Bros. Vintage, Our Legacy osv. Noen av merkene kan du få kjøpt i fysisk butikk, og andre ikke.

 

Eller så kan du finne de typiske merkene Made in the Shade og These Glory Days i kjedebutikker som Volt og Carlings.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...