Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Carhartt er kvalitet. Kompis av meg har den jakka og han er storfornøyd, jeg er storfornøyd med min anchorage parka som er noen kroner billigere. Jakka er garantert varm nok, forede lommer veit jeg ikke.

Skrevet (endret)

Ville gått for large.

Lommene er ikke forede :)

Lommene inneholder samme stoffet som utsiden av jakken. (Canvas).

Noe som vil si at mobilen din vil bli veldig kald om den ligger i lommene og du er utendørs.

Jakken er dog veldig varm!

Endret av Vertical^
Skrevet

186,70,ikke særlig bredd over skuldrene gikk for large.

Stress har anchorage parka til 999 sist jeg var der, sjukt bra pris for en såpass varm & stilig jakke..

Skrevet

Imponert over caliroots etter min første bestilling derfra. Bestilte på lørdag, fikk mail om at pakken var på vei i går og kom på døra i dag, 22 timer etter å ha mottatt mailen. Bestillingen var forøvrig på et par med New Balance 574: 574-396107_zoom.jpg

Skrevet

Ikke så fan av stoffet, de ser best ut i skinn med klassiske fargekombinasjoner som rød/hvit, blå/hvit, svart/hvit osv. Men de kan jo se bedre ut i virkeligheten og på beina.

Skrevet

Bestilte en jakke fra Caliroots for en stund siden, og den kom noen få dager etter :)

Men nå kom regningen for toll og MVA, som er helt greit. Men jeg lurer litt på hva "utleggsprovisjon" er? Er det prisen de tar for å legge ut penger for toll og MVA?

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...