Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Suprashoesdiscountonline.com hadde jo veldig gode priser, men som EirikBrand er jeg noe skeptisk her. Må ærlig si at selve navnet på sjappa lyder noe jalla.

 

EDIT: Prøver meg på en bestilling og er spent på resultatet i hvertfall ^^ Noen som har peil på ca leveringstid? Det var gratis frakt, så jeg frykter dette kan ta veeeldig lang tid :p

Si fra når du har fått dem om de var ekte eller ei :)

Lenke til kommentar

Er forsåvidt enig, ser ihvertfal jævla suspekt ut. Men det er vel alltids greit med en bekreftelse. finnes det i det hele tatt noen "billige" Supra-sjapper (Evt Ebay-selgere) som er merkbart billigere og selger orginal produkter?

 

Har vært på utkikk etter SUPRA TK SOCIETY NAVY GUM en stund ( http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?VISuperSize&item=170692290616 ).

Endret av EirikBrand
Lenke til kommentar

Post gjerne bilder når du mottar skoene.

Vet at de fleste tegn på "fake" kan du finne på sålen. På undersiden av sålen har du Supra logoen. Ofte på fake sko er det en firkant rundt logoen.

Typiske feil:

http://www.suprafootwear.com/dealers/counterfeit/

 

Det billigste er vel Karmaloop.com. Første gangen du bestiller derfra kan du få 20% avslag.

Ellers er vel PYS.com et godt alternativ. De setter ned prisen på esken, så du betaler mindre i toll.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Suprashoesdiscountonline.com kan nå fører opp i lista for fakes. Fikk skoene i dag, og de er ikke ekte. Med skoene å hånda trengs ikke en firkant rundt logoen for å se det.

 

Om ikke annet så har jeg i hvertfall et par sko jeg kan bruke til arbeidssko som jeg slipper å være redd for å få så alt for skitten. De føles billig på foten og lukter Biltema :p

Var forsåvidt veldig rask levering på dem. Bestilte forrige onsdag, og fikk de i dag, faktisk med budbil fra DHL.

Endret av Optimuz
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Aktiviteten her er laber, men spørsmålet passer vel best inn her.

Småbetatt av club monaco sin rain slicker, men sliter veldig med å finne den. Så om noen vet om lignende regnjakker som deres rain slicker? Er vel egentlig "bare en retro rain coat", men noe fenget meg spesielt med den, noen som har gode forslag?

 

Bilder av jakka:

 

cmrs.jpgcmrscollage.jpg

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Lite aktivitet her nå, synd og skam.

 

Hva slags sko skal dere rocke i vinter da? Jeg har ingen skikkelig vintersko enda, og er ikke sikker på om jeg trenger det heller siden jeg for det meste kjører bil og går lite, hva med dere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...