Gå til innhold

[Løst]Gjir bort lvl 70 Druid,


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tar den gledelig i mot, da jeg trenger noen karakterer å levele på. :)

 

Kan vel i grunn ikke komme med noen bedre grunn enn at jeg er svært glad i WoW, og vil garantert få god nytte av nok en karakter jeg kan bryne meg på.

 

Så hvis du ønsker å donere den bort til meg, så blir jeg glad. :)

 

Flott tiltak at folk ønsker å gi bort karakterer de ikke lenger har bruk for.

 

Mvh, David.

Lenke til kommentar

Å joda, men tar gjerne i mot mer freebies jeg. Roguen er snart 80 allerede den ;) Tror jeg aldri har hatt det så artig i AV før. :p

 

Nok et eksempel på at jeg i hvertfall bruker det jeg får flittig. ;-)

 

Jeg har aldri, og kommer heller aldri til å selge noen kontoer jeg har/hatt. Så det i hvertfall ingen fare for at noe jeg får forsvinner videre til en 3. person.

Endret av DavidH
Lenke til kommentar

Får prøve meg jeg og, da =)

 

Jeg ville elsket å få prøve en druid, og jeg spiller regelmessig så den vil ta godt vare på den, og mest sannsynlig få den opp til 80 nokså kjapt. Vil så klart ikke videreselge den. Så ja, min grunn er bare det at jeg ville likt å få spille en druid. Nyskjerrig på denne classen som kan gjøre alt.

Lenke til kommentar

Jupp. Det er en utrolig flott "jack of all trades" klasse. Tror jeg må ha spilt opp 2-3 druider selv til rundt 35-40, men ga opp siden jeg på den tiden ikke hadde noen venner på serveren.

Så hadde vært toppers å fått ordnet seg en hvor mye av arbeidet allerede er et avsluttet kapittel.

Foretrekker helst å levele i Northrend.

 

Tviler på at leveling i vanilla blir gøy igjen før Cataclysm kommer ut. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...