Gå til innhold

MW2 Sniper tråden - spots og andre tips


Hvilket våpen foretrekker dere?  

234 stemmer

  1. 1. Bare for moro skyld - hvilken sniksytter rifle foretrekker du?

    • CheyTac Intervention
      120
    • Barrett .50 cal
      74
    • WA2000
      15
    • M21 EBR
      30


Anbefalte innlegg

I dag fant jeg en kanon sniper spot på estate med litt hjelp fra søskenbarnet mitt. Han tok bildene, jeg satt i sniper stance på det nye stedet. Her er noen bilder, og som dere ser er det ikke lett å oppdage meg der, særlig ikke på avstand. Jeg klarte faktisk ikke å finne meg selv på det nederste bildet. Selv med scope sa søskenbarnet mitt at jeg var mellom 2-3 på en skala fra 1-10 der 1 var så og si umulig å oppdage. :)

Nå var søskenbarnet mitt på mitt eget team på de 2 første bildlene, så å få opp navn over hodet på meg hjelper veldig på å oppdage noen. Mot fiender har jeg cold blooded pro, så jeg er usynlig for UAV, thermal scope, og de får ikke opp noe navn når de sikter på meg.

Fikk dessverre ikke linket noe bilde med scope. Dette bugget og ble helt svart da vi prøvde å lagre bildet med paint av en eller annen grunn.

567380.jpeg

 

567382.jpeg

 

567384.jpeg

Området jeg nok blir mest såbar ovenfor, er veien som leder fra garasjene og oppover mot drivhuset. Jeg får prøve å holde god utkikk den veien. Antagelig sjekker ikke folk tretoppene heller, siden det normalt sett ikke sitter folk der. Jeg hadde håpet at ghillie drakten min skulle gli inn i treet, men den viste seg å være for lys dessverre.

Endret av AMD 4ever!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I dag fant jeg en kanon sniper spot på estate med litt hjelp fra søskenbarnet mitt. Han tok bildene, jeg satt i sniper stance på det nye stedet. Her er noen bilder, og som dere ser er det ikke lett å oppdage meg der, særlig ikke på avstand. Jeg klarte faktisk ikke å finne meg selv på det nederste bildet. Selv med scope sa søskenbarnet mitt at jeg var mellom 2-3 på en skala fra 1-10 der 1 var så og si umulig å oppdage. :)

Nå var søskenbarnet mitt på mitt eget team på de 2 første bildlene, så å få opp navn over hodet på meg hjelper veldig på å oppdage noen. Mot fiender har jeg cold blooded pro, så jeg er usynlig for UAV, thermal scope, og de får ikke opp noe navn når de sikter på meg.

Fikk dessverre ikke linket noe bilde med scope. Dette bugget og ble helt svart da vi prøvde å lagre bildet med paint av en eller annen grunn.

567380.jpeg

 

567382.jpeg

 

567384.jpeg

Området jeg nok blir mest såbar ovenfor, er veien som leder fra garasjene og oppover mot drivhuset. Jeg får prøve å holde god utkikk den veien. Antagelig sjekker ikke folk tretoppene heller, siden det normalt sett ikke sitter folk der. Jeg hadde håpet at ghillie drakten min skulle gli inn i treet, men den viste seg å være for lys dessverre.

 

Er det du eller søskenbarnet ditt som sitter med sniper på det nederste bildet? Visst det er søskenbarnet ditt, kvar ligger DU da ?:p

 

Btw, tretoppen. Opp på drivhuset og hoppe ned til treet?

Lenke til kommentar

Hehe ja, det er søskenbarnet mitt som sitter med sniperen :p Jeg er ">>Exsecror<<".

Jeg sitter der pilen peker. Men det er umulig å se meg tror jeg :p Det sier litt hvor god denne spoten er med tanke på andre snipers. Jeg glir helt inn i terrenget med fjellet bak.

Og ja, man kommer seg først opp på drivhuset, deretter sprinter man mot kanten og hopper i det nærmeste treet. Det krever litt timing og øvelse, så jeg foreslår at du tester i private matches før du prøver i online kamper :)

 

Edit:

Endelig fikk jeg Red Tiger til sniper geværet mitt igjen ^_^ Har savnet den helt siden jeg mistet den da jeg gikk inn i prestige mode :)

Endret av AMD 4ever!
Lenke til kommentar

Hehe nice :) Har ikke fått testet den enda i en online match. Hver gang jeg skal spille, blir det av en eller annen grunn dårlige sniper baner som Karachi, Rundown, Favela eller Terminal :p

Har forresten funnet en bra spot på sub base også nå, som gir oversikt over 70-80% av kartet. Skal teste den ut og se hvor nyttig den er i live matches før jeg poster den her, da jeg mistenker at å komme seg opp tar litt tid. :) Det er ikke snakk om bruk av elevators, bare gå på noen smale kanter og hoppe litt :)

Lenke til kommentar

Prøvde en runde på Estate og brukte spoten nevnt litt tidligere. Jeg fikk ikke bedre enn 6-2 i stats elns, for jeg var veldig uheldig med lite trafikk i mitt synsområde, men jeg fikk hvertfall 6 kill streak fra samme spot. :)

Fikk testet ut hvor synlig jeg var, og det var folk som løp rett forbi meg 5-6 ganger uten å i det hele tatt se på meg. Skulle bare ønske det var litt færre trær på kartet, så kunne jeg tatt flere folk. Jeg vurderer også å drite i Thermal scope og satse på vanlig scope på alle baner stort sett. Hva bruker dere andre? ACOG, standard eller thermal?

Lenke til kommentar

Ja, det er bedre å se hoder med standard scope. Da går de ikke i ett med resten av kroppen. Men thermal er fint på highrise for å ta folk som gjemmer seg inne i hus, særlig bak gardiner og markiser. Har begynt å stadig kjøre mer assault rifles på Wasteland. Klarer aldri å finne en ordentlig god sniper spot der.

Lenke til kommentar

Fekk 10 i streak når eg satt der, 1 fra AC130 :p Og ja, tok veeldig lang tid før nokon såg meg der :p Satt med silencer for sikkerheitsskyld òg.

 

Btw, fant ein sjuuk spot på Karachi! Heilt mørkt der eg satt, og hadde oversikt over eine domination plassen. Ein av dei bedre rundane mine med Intervention Blei 34-8 :p Trur eg fekk 16 i streak, får som regel ikkje so mykje med sniper. Knerta alle som skulle ta meg etter å ha sett på killcam :p

 

 

Berre synd eg spelte S&D i runda før, so hadde berre UAV, care package og Predator missile, hadde blitt ein voldsom runde med predator, harrier og ac130 !

 

Skal sjå om eg får tatt eit bilde..

 

Men eg brukar kun det ordinære scope, synst det er best. Ser best omgivelsane med den.

 

Vil òg anbefale ACR med ACOG. Scavenger/Bling(i S&D), SP, Ninja. Treffer lett frå den eine sida til den andre på Wasteland!

Endret av Orbennas
Lenke til kommentar
Btw, fant ein sjuuk spot på Karachi! Heilt mørkt der eg satt, og hadde oversikt over eine domination plassen. Ein av dei bedre rundane mine med Intervention Blei 34-8 :p Trur eg fekk 16 i streak, får som regel ikkje so mykje med sniper. Knerta alle som skulle ta meg etter å ha sett på killcam :p

Bilde, ellers har det ikke skjedd er det noe som heter ;P

Lenke til kommentar

har 1200 kills med Barettaen nå, skal ha 2500-tittelen.

Så bli det Intervention etterpå;)

Intervention er den beste snipern, men W2000 er en fin en når man løper rundt.

 

Men syns når man har tatt den camo-shiten 3 ganger så kunne man beholdt de og ikke tatt de om igjen hver gang man starter en ny prestige-runde:(

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Jeg er helt enig. Etter å ha tatt 250 headshots flere ganger, begynner det å bli litt småkjedelig å miste dem igjen. De gir jo ikke våpen noe bedre ytelse, så forstår ikke helt hvorfor man ikke kan beholde dem mellom hver prestige runde :/

Jeg tenker at jeg skal prøve å bruke W2000 på mindre baner, og holde meg til Intervention på baner der det er mye åpent terreng.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...