Gå til innhold

MW2 Sniper tråden - spots og andre tips


Hvilket våpen foretrekker dere?  

234 stemmer

  1. 1. Bare for moro skyld - hvilken sniksytter rifle foretrekker du?

    • CheyTac Intervention
      120
    • Barrett .50 cal
      74
    • WA2000
      15
    • M21 EBR
      30


Anbefalte innlegg

Etter min oppfattning så er det få som tenker over kamo-kobinasjoer.

Man tenker mer på hva som ser mest tøfft ut, ikke hva som hjemmer deg best.

Anbefaler å prøve ut forskjellige kombinasjoner, på forskjellige baner. :)

 

Hvordan kan jeg velge hvilke camo jeg skal ha på meg, dersom jeg bruker kun mine egne classes, fra create a class?

 

Camo på deg (busk camo, snow camo osv.) velges automatisk ut i fra map. Det Natrich snakker om er camo på våpen som du får etter x antall headshot.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvor mange headshots en må ha før man kan velge camo? Kan jeg gjøre det med hvilket som helst våpen? Eller bare sniper?

Kommer an på.

Du kan jo gå inn på Classes, ta musa over sniperen din, så trykke "f2" der står det challenges for våpnet ditt.

 

Du må ha X antall HS for å låse opp 1 type kamouflasje

så må du ha X antall HS for å låse opp en annen type igjen etc.

 

Må ha en del HS for å låse opp alle sammen 250 eller 500 tror jeg :o

Lenke til kommentar

Jeg tror det er:

 

5 headshots: Woodland

10 headshots: Digital

25 headshots: Urban

75 headshots: Blue Tiger

150 headshots: Red Tiger

250 headshots: Fall

 

Dette gjelder forøvrig for alle våpen, ikke bare snipers.

 

Men kan noen svare meg på hvordan man får til elevator på PC?

Lenke til kommentar
Jeg tror det er:

 

5 headshots: Woodland

10 headshots: Digital

25 headshots: Urban

75 headshots: Blue Tiger

150 headshots: Red Tiger

250 headshots: Fall

 

Dette gjelder forøvrig for alle våpen, ikke bare snipers.

 

Men kan noen svare meg på hvordan man får til elevator på PC?

 

Årets mest tankeløse spørsmål av meg var nok det jeg stilte i sted. Hehe! Visste faktisk dette med headshots, men gikk ikke helt opp for meg at vi snakket om våpen camo egentlig. hehe! Har Urban på omtrent alle våpnene mine, noen som har en link til bilder hvor jeg kan få sett Blue og Red Tiger? Virker fett ble Blue Tiger. Men ja, jeg velger oftest camo etter hvilke bane jeg er på.

 

Edit: Fant. Blue Tiger er perfekt for vintermapsene.

Endret av KjaTyss
Lenke til kommentar

Hehe skjønner ^_^

Selv hadde jeg Red Tiger på et par våpen før jeg gikk prestige...da mistet jeg seff alle kamoene =/

Men, jeg er oppe igjen på Blue Tiger på Intervention, og jeg har bare vært prestige i 2-3 dager non-played, så det går fort ^_^

 

Mr.Anki, tror han mener en av de tre her, er ikke helt godt å si dog, tror det er den som er lengste oppe til venstre.

 

post-149000-1263237429_thumb.png

Der jeg mente er rett utenfor øverste høyre hjørnet av den røde firkanten (på den hvite firkanten). Der er elevatoren.

Men hvordan bruker man elevatoren? Og er det mulig på PC? Forklar plz :)

Endret av AMD 4ever!
Lenke til kommentar
Her er mine bidgrag til gode Sniper Spots.

 

Nettopp tatt prestige, så får ikke vist frem med noe særlig kamouflasje :p

 

Afgran Klikk for større..

 

11Jan_Monday_blfg54-thumbnail.jpg

 

Har ikkje eit eige bilde så eg låner dette.

På motsatt side kan du sitte i skyggen mellom dei to steinane (under nedre venstre hjørne av kartet som overlapper bildet). Der er du veldig vanskelig å sjå sidan dei fleste enten spring rett forbi, eller spring ein runde rundt AA-artilleriet utan å sjå seg så godt om). Kanskje ikkje den beste sniper plassen, men den er ypperlig for alle klasser som har silencer våpen.

 

 

 

 

Edit:

http://www.youtube.com/watch?v=-qsBfjUmzGc

Er elevatoren han snakker om. Selv etter å ha sett videoen, forstår jeg ikke hvordan det gjøres :p

Såg akkurat videoen og :wow:

Dette var kanskje litt i verste laget når det gjeld å utnytte ein glitch.

Endret av The Avatar
Lenke til kommentar

Ja, og det vil antagelig ta for lang tid å gjøre til at det blir effektivt i en live match.

Jeg prøvde et par timer i går på private match, men fikk det ikke til.

 

Min favoritt sniper spot er og blir taket på Highrise. Noen sier dette er en glitch, men jeg tror den er der med vilje. Hadde det ikke vært meningen at folk skulle komme seg opp dit, tror jeg ikke det hengende stilaset hadde vært mulig å klatre på.

Legge tactical insertion i en ende av terassen, snipe på andre siden. Dreper mange, og er sikret å spawne der oppe igjen om jeg skulle bli drept, selv av predator missiles siden de ikke sprenger flare. Cold-blooded er selvfølgelig et must så man er sikret mot harriers, pave lows osv.

Lenke til kommentar

Taket på Highrise er ikkje ein glitch. Såg ei video der ein av utviklarane viste fram korleis du kjem deg opp.

Hadde dette ikkje vært meininga så hadde ikkje sida av stilaset vært klatrbart, det andre stillaset hadde ikkje hengt på skrå slik at du kjem deg heilt opp på taket og den tredje og kanskje viktigaste tingen er alle bamsane som ligg oppe på taket. Hadde det ikkje vært meininga å komme seg opp der så hadde dei heller ikkje lagt til slike detaljar.

 

Når det er sakt så synest eg at dette er ein plass der utviklarane har "juksa" litt for å få til. Når du lager ein slik skjult stige så er det nesten litt juks og ein kan begynde å lure på om der finnst andre hemmelige stigar som er lagt til på andre veggar der det ser ut som at det er umogleg å komme seg opp.

Lenke til kommentar

Ja, jeg er helt enig. Jeg trodde heller ikke at det var en glitch.

På highrise er det flere slike spots der man klatrer i stillaser, kraner eller går på veldig smale kanter. Jeg har markert disse på bildene under:

565916.jpeg

1:

Dette er veien fra taket på heisene som går ut til den store kranen og videre til bygget der Rangers spawner i starten. God sniper spot der denne veien ender.

 

2:

Dette er en vei som går utenfor kanten av kartet, og som er meget effektiv for å bevege seg fra Ranger siden til Spetsnaz. Man løper utfor kanten, treffer et stilas og går på en smal kant forbi midten av kartet. Ikke en sniper spot, men nyttig for å komme fra side til side.

 

3:

Dette er veien vi har pratet om nylig. Man hopper utfor kanten av kartet, klatrer opp det hende stilaset, går langs den smale kanten rundt Spetsnaz bygget og klatrer opp på taket.

 

4:

Dette er en vei som ligner litt på punkt 2. Det er bare en liten "snarvei" rundt heisene så man slipper å gå veien og eksponere seg for fiender. Ikke en siper spot, men en listig vei for å komme til spot 1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...