Gå til innhold

MW2 Sniper tråden - spots og andre tips


Hvilket våpen foretrekker dere?  

234 stemmer

  1. 1. Bare for moro skyld - hvilken sniksytter rifle foretrekker du?

    • CheyTac Intervention
      120
    • Barrett .50 cal
      74
    • WA2000
      15
    • M21 EBR
      30


Anbefalte innlegg

Jeg spiller selv mye sniper i MW2, og er sikker på at det er mange av dere andre som gjør det også. Jeg tenkte at vi kunne dele gode sniper spots eller andre, generelle sniper tips i denne tråden, slik at vi gjør "jobben" vår enda litt enklere :)

 

Sniper spots:

Nedenfor er noen videoer jeg har laget selv og lagt ut på youtube. Jeg har gått gjennom alle banene og vist de sniper plassene jeg vet om. Dere har sikkert sett mange før, så ikke slakt meg om noe er gammelt nytt :)

 

Film 1 (Afghan, Derail, Estate):

 

Film 2 (Favela, Highrise, Invasion, Karachi)

Sorry for mye rot på Favela :)

 

Tips til sniper klasse og oppsett:

Main: Intervention m/FMJ, Standard Scope

Secondary: PP2000 FMJ

 

Sleight of Hand (Pro)

Cold-blooded (Pro)

Steady Aim (Pro)

 

Tactical Insertion/Claymore

Smoke grenade

 

 

Til slutt vil jeg oppfordre alle dere snikskyttere der ute til å dele deres tips, triks og synspunkter med oss andre, nytt eller gammelt nytt :)

Endret av Exsecror
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet egentlig kun om en god sniperspot.

Den er på Derail, inn i buskene foran kontoret. Hvis du legger deg ned her med snø-drakt og ørken-kamo på våpnet så glir du inn i naturen. Den hvite gjør at du glir inn i snøen, ørken-kamoen gjør at våpnet ikke synes ved de brune røttene, aner ikke hvor mange folk jeg har tatt der. :wee:

 

Bilde, har ikke noe ordentlig bra, men det kommmer kanskje iløpet av dagen dog, her er noe:

 

post-149000-1263207746_thumb.png

 

Den røde dotten viser sånn ca. hvor jeg ligger/står, de røde streken viser hvilket område man dekker.

Endret av Natrich
Lenke til kommentar
Etter min oppfattning så er det få som tenker over kamo-kobinasjoer.

Man tenker mer på hva som ser mest tøfft ut, ikke hva som hjemmer deg best.

Anbefaler å prøve ut forskjellige kombinasjoner, på forskjellige baner. :)

Kan også anbefale spille i 3d-modus, da ser du selv hvor godt enkelte farge-kombinasjoner fungerer

Lenke til kommentar
Her er mine bidgrag til gode Sniper Spots.

 

Nettopp tatt prestige, så får ikke vist frem med noe særlig kamouflasje :p

 

Afgran Klikk for større..

11Jan_Monday_e4k756-thumbnail.jpg11Jan_Monday_35hgaf-thumbnail.jpg11Jan_Monday_454lkk-thumbnail.jpg

11Jan_Monday_bmld85-thumbnail.jpg11Jan_Monday_a8a587-thumbnail.jpg11Jan_Monday_e55ak7-thumbnail.jpg

11Jan_Monday_8na06-thumbnail.jpg11Jan_Monday_5m8755-thumbnail.jpg11Jan_Monday_blfg54-thumbnail.jpg

11Jan_Monday_v4p27-thumbnail.jpg

 

Har ikkje peiling på kor mange eg har tatt når dei står på toppen av bakvingen der :p Btw, den siste der. Har masse kills der!

 

Men sniper spots. Har vel mange på alle banene. Men greier ikkje peike ut på kart.. Og eg er ikkje den som sitter lenge, 2 kills, flytte seg, 2 kills, flytte seg. Sånn går det :)

 

Men, er cammoen automatisk? Veit ein må ha so og so mange one shott kills for å få alle..

Lenke til kommentar
De bildene gir meg lite, da det ikke forteller meg noe om hvordan man kommer dit.

Trenger vel ikke høyere IQ enn 30 for å skjønne hvordan du skal komme deg dit..

Bildene er ganske selvforklarende.

 

;; Hvordan komme seg opp i bilen?

- Jo du hopper opp på bilen.

 

;; Hvordan stå helt oppe bak på flyet?

- Løper opp. Er ikke så veeeldig mange veier opp akkurat.

 

;; Hvordan komme opp til (bilde nr4)?

- Løpe på vingen, hoppe over..

 

De andre bildene kan du jo se hvor han står, da kan du bare løpe dit. Krever ingen spesielle kunnskaper.

Lenke til kommentar

Fleste av dem er da vel ikke så vanskelige å se hvordan du kommer til? De 3 på rekke 2 kan være litt vriene å se hvis du ikke vet om de fra før.

 

Venstre bilde (rad2 fra toppen) kan du hoppe ned på fra den toppen der madrassene er under, bare hopp sakte ned til venstre.

 

Bilde i midten og til høyre (rad2 fra toppen) går opp på bakparten av flyet, hopper opp på midten og går opp halen.

 

Venstre bilde (rad1) beveg deg sakte ned fra oppe på plassen der, se ned så finner du hvor du skal gå :)

 

Siste bilde, Gå bak personen du ser på bildet. Fra der ser alt ut som en hau med stein men du kan gå litt på skrå inn dit han sitter, prøv deg fram.

 

Se på kartet for å se hvor på mappet plassene er.

 

Edit: For sein + ser at jeg tok feil plass på bilde 4. Var den over hula ja og ikke til venstre for madrassene.

 

@ Orbennas. Ja camoen kommer automatisk hvis du har sniper og har skutt 50-200 (kommer ann på hvilken camo) med one shot one kill (med sniper)

Endret av Wabakki
Lenke til kommentar
Men, er cammoen automatisk? Veit ein må ha so og so mange one shott kills for å få alle..

Når du får XX kills, så får du sånn 'god' cammo, sånn at du ser ut som en busk.. :D

 

Så etter enda flere kills, kan du velge 'farge på busken' om du skjønner. :p

 

Tror iallefall det er slik.

 

Mulig du får automatisk kamoflasje på Afgran, altså "Desert". Så Snow cammo på Snømaps osv. vet ikke helt hvordan det fungerer.

Lenke til kommentar

Noen som vet om dette finurlige "elevator" trikset fungerer på PC, eller bare på konsoll? Fant noen tutorial videoer på youtube, men har ikke klart å finne heisen selv (PC).

Og nei, våpen camo er ikke automatisk. Man velger camo når man setter opp rifla si. Ghillie suits er automatisk om man har fullført challenges.

50 one shot kills = Snow ghillie suit

100 one shot kills = Urban ghillie suit

200 one shot kills = Desert ghillie suit

Endret av AMD 4ever!
Lenke til kommentar
Men, er cammoen automatisk? Veit ein må ha so og so mange one shott kills for å få alle..

Når du får XX kills, så får du sånn 'god' cammo, sånn at du ser ut som en busk.. :D

 

Så etter enda flere kills, kan du velge 'farge på busken' om du skjønner. :p

 

Tror iallefall det er slik.

 

Mulig du får automatisk kamoflasje på Afgran, altså "Desert". Så Snow cammo på Snømaps osv. vet ikke helt hvordan det fungerer.

 

Ja.. For eg sette berre på ein cammo :p

Lenke til kommentar
Etter min oppfattning så er det få som tenker over kamo-kobinasjoer.

Man tenker mer på hva som ser mest tøfft ut, ikke hva som hjemmer deg best.

Anbefaler å prøve ut forskjellige kombinasjoner, på forskjellige baner. :)

 

Hvordan kan jeg velge hvilke camo jeg skal ha på meg, dersom jeg bruker kun mine egne classes, fra create a class?

Lenke til kommentar
Etter min oppfattning så er det få som tenker over kamo-kobinasjoer.

Man tenker mer på hva som ser mest tøfft ut, ikke hva som hjemmer deg best.

Anbefaler å prøve ut forskjellige kombinasjoner, på forskjellige baner. :)

 

Hvordan kan jeg velge hvilke camo jeg skal ha på meg, dersom jeg bruker kun mine egne classes, fra create a class?

Når du har X antall kills med et våpen, løser du opp kamuflasje.

 

Trykk på Create Class > Velg et våpen, så popper det opp hvilken cammo du vil bruke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...